Το S6 TDI σεντάν μπορεί να κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα.

Το S6 TDI σεντάν μπορεί να κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα.

Το εσωτερικό είναι σχεδόν ίδιο και στα τρία μοντέλα.

Το S6 Avant.

To S6 Avant από πίσω.

Το εσωτερικό είναι σχεδόν ίδιο και στα τρία μοντέλα.

Στο S7 Sportback, οι διαφοροποιήσεις είναι λίγο πιο εμφανείς.

Το S7 Sportback από πίσω.

Το εσωτερικό είναι σχεδόν ίδιο και στα τρία μοντέλα.

Νέα Αudi S6, S6 Avant και S7 Sportback

3.089 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2019)

Aυτές είναι οι τρεις νέες προσθήκες της Audi στην S γκάμα της που θα εξοπλίζονται με το ίδιο V6 3λιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 349 ίππων.

Στην παρουσίαση των νέων S6, S6 Avant και S7 Sportback προχώρησε η Audi προσθέτοντας έτσι τρία νέα μοντέλα στην S γκάμα της και επιβεβαιώνοντας τις φήμες που είχαν αναπτυχθεί εδώ και δύο χρόνια σχετικά με το μηχανικό σύνολο με το οποίο θα εξοπλίζονταν.

Συγκεκριμένα, και τα τρία μοντέλα υψηλών επιδόσεων λαμβάνουν κάτω από το καπό τον ίδιο V6 3λιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 349 ίππων και 700 Νm ροπής σε συνεργασία με το ηλεκτρικό σύστημα των 48 Volt. Την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς στέλνει ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
 
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το S6 TDI σεντάν μπορεί να κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα, ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορα από τον χρόνο που χρειάζονται τόσο το S6 Avant όσο και το S7 Sportback, όμως και τα τρία μοντέλα έχουν μέγιστη τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα. Τα νούμερα παραπάνω νούμερα δεν «τρομάζουν», ωστόσο στην αντίποδα η Audi υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 6,2 λτ.- 6,5 λτ./100 χλμ. και για τα τρία μοντέλα. Έπειτα, πρέπει να σημειωθεί πως εξοπλίζονται με το σπορ σύστημα ανάρτησης S που μειώνει την απόσταση των αυτοκινήτων από το έδαφος κατά 10 χλστ. αλλά και ένα υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης με 400 χλστ. δίσκους μπροστά και 350 χλστ. πίσω. Προαιρετικά θα προσφέρονται κεραμικά φρένα (έχουν μεγαλύτερους δίσκους κατά 20 χλστ. πίσω) που θα ζυγίζουν 9 κιλά λιγότερο.

Στον τομέα την εμφάνισης, οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες αλλά είναι σίγουρα σαφείς και προσθέτουν σπορτίφ χαρακτήρα στα τρία premium μοντέλα. Τα Audi S6 εξοπλίζονται με νέο διαχύτη εμπρός και στο πίσω μέρος το μάτι πέφτει στο νέο σύστημα εξάτμισης με τις τέσσερις απολήξεις. Στο S7 Sportback, οι διαφοροποιήσεις είναι λίγο πιο εμφανείς καθώς το αυτοκίνητο λαμβάνει τώρα μεγαλύτερους αεραγωγούς και μοναδικής σχεδίασής ποδιές, ανανεωμένης σχεδίασης γρίλια, μοναδικές θήκες στους καθρέπτες και 20άρες ζάντες αλουμινίου στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το εμπορικό τους λανσάρισμα στην Ευρώπη θα γίνει το φετινό καλοκαίρι. Στην Γερμανία, η τιμή του S6 θα ξεκινά από 76.500 ευρώ, του S6 Avant από 79.000 ευρώ και του S7 Sportback από 82.750 ευρώ.
 

LEASING APRILIOS
skoda