• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Oι τιμές για το ιαπωνικό μοντέλο ξεκινούν από τα 16.310 ευρώ στα 1,33 λτ. για την έκδοση Life, ενώ με 17.560 ευρώ διατίθεται η πιο πλούσια Active.

Στο εσωτερικό της νέας Corolla, η επιλογή της Toyota είναι να μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο το εσωτερικό της νέας γενιάς του Auris.

Η 11η γενιά της Toyota Corolla πατά πάνω στη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας που έχουμε δει στα νέα Toyota Auris και RAV4, αποκτώντας έτσι έναν περισσότερο αισθητικό δυναμισμό.

Nέα Toyota Corolla

9.682 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/11/2013

Η Toyota Corolla συνεχίζει την πορεία της 47 ολόκληρα χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή της, με τη νέα 11η γενιά της να αποκτά περισσότερο αισθητικό δυναμισμό, μεγαλύτερους χώρους, αλλά και ακόμη περισσότερα οικολογικά χαρακτηριστικά.

 

Περισσότερο δυναμική αισθητικά
Η 11η γενιά της Toyota Corolla πατά πάνω στη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας που έχουμε δει στα νέα Toyota Auris και RAV4, αποκτώντας έτσι έναν περισσότερο αισθητικό δυναμισμό. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουμε για παράδειγμα, τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που εφάπτονται πάνω στη γρίλια της μάσκας και δημιουργούν ένα ενιαίο πάνελ – μια πρακτική που έχουμε γνωρίσει και στα Auris και RAV4.

 Στο Auris παραπέμπει και η σχεδίαση του αμαξώματος μέχρι και την τρίτη πίσω κολόνα, η οποία με τη σειρά της καταλήγει πάνω σε έναν υπερυψωμένο τρίτο όγκο του χώρου αποσκευών. Τα φωτιστικά στο πίσω τμήμα είναι μεγάλα σε όγκο και με πιο «συμβατικό» σχήμα από ό,τι αυτά του Auris, ενώ μεγάλες είναι κι οι διαστάσεις του προφυλακτήρα.

Oι τιμές για το ιαπωνικό μοντέλο ξεκινούν από τα 16.310 ευρώ στα 1,33 λτ. για την έκδοση Life, ενώ με 17.560 ευρώ διατίθεται η πιο πλούσια Active.
Στα 1,6 λτ. με τους 132 ίππους, η Life έκδοση αντίστοιχα κοστίζει 17.960 ευρώ ενώ η Active με το CVT κιβώτιο τιμάται στα 21.220 ευρώ.
Από την άλλη, το ντιζελοκίνητο μοτέρ των 1,4 λτ. και 90 ίππων, στην έκδοση Life Eco κοστίζει 18.340 ευρώ.


Κινητήρες-Κιβώτια: Γνώριμη γκάμα 
Η γκάμα κινητήρων της νέας Toyota Corolla, προέρχεται από την αντίστοιχη γκάμα του Auris με εξαίρεση ένα μοτέρ. Έτσι, στον τομέα των βενζινοκινητήρων, η Corolla φοράει τα ατμοσφαιρικά μοτέρ 1,33 και 1,6 λίτρων φιλοσοφίας Optimal Drive, με απόδοση 99 και 132 ίππων, αντίστοιχα. Στους diesel, πρωταγωνιστής είναι ο γνωστός 1,4 D-4D κινητήρας, με 90 άλογα, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων κάτω από 100 γρ./χλμ., για μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

 Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop. Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως και το Auris, η Corolla είναι διαθέσιμη με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) – στην έκδοση 1,6 βενζίνης – αλλά και ημιαυτόματο κιβώτιο (MMT) στην έκδοση diesel. Σε ορισμένες αγορές, η Corolla διατίθεται και με κινητήρα βενζίνης 1,8 140 ίππων.


Εσωτερικό: Έμφαση στην εργονομία και στην ποιότητα

Στο εσωτερικό της νέας Corolla, η επιλογή της Toyota είναι να μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο το εσωτερικό της νέας γενιάς του Auris. Έτσι, συναντούμε και πάλι ένα σχεδόν κάθετο ταμπλό, με καθαρές γραμμές και έμφαση στην εργονομία. Ο πίνακας οργάνων διατηρεί τις μεγάλες και ευανάγνωστες ενδείξεις του πίνακα οργάνων του Auris, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής για το ηχοσύστημα, το Σύστημα πλοήγησης, την κάμερα οπισθοπορείας κ.λπ. Η μοναδική διαφορά που διακρίνουμε στο ταμπλό έχει να κάνει με την καλυμμένη θήκη για μικροαντικείμενα στη βάση της κεντρικής κονσόλας και μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων.


Περισσότεροι χώροι για τους επιβάτες

Στο κομμάτι των χώρων, οι αυξημένες διαστάσεις της νέας Corolla και ειδικά τα +100 χλστ. στο μεταξόνιο (2,7 μέτρα συνολικά), ωφελούν το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και κατά συνέπεια την εσωτερική άνεση. Επίσης, το σχεδόν επίπεδο δάπεδο δεν κλέβει χώρο για τα γόνατα του καθήμενου στη μέση, επιτρέποντας τη μεταφορά έως και 3 ενηλίκων στο πίσω κάθισμα. 

Σε ό,τι αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, ο ωφέλιμος όγκος του βρίσκεται στα καλά επίπεδα της προηγούμενης γενιάς, αλλά με 2 λίτρα περισσότερα (452 λτ.). Αξίζει να σημειωθεί ότι, καθώς το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει ελαφρώς σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, έχει διαμορφωθεί ανάλογα και η θέση οδήγησης, ενώ έχει διαφοροποιηθεί και η κλίση του τιμονιού. Αλλωστε, στην άνεση του πίσω καθίσματος, συμβάλλει τόσο η αλλαγμένη κλίση του, όσο και το λεπτότερο πάχος της επένδυσης.