• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ιπποδύναμη του μοντέλου φτάνει τα 600 άλογα.

Η Audi επιλέγει να ακολουθήσει τα πρότυπα που έχουν θέσει προηγούμενα RS μοντέλα.

Nέο Audi RS7 Sportback

Διαβάστηκε από 1590 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2019
 

Ο V8 twin-turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων που συναντήσαμε στο RS6 Avant δίνει ξανά το παρών κάτω από το καπό του RS7 Sportback αποδίδοντας ξανά 600 άλογα.

Με το πιο ισχυρό RS7 Sportback που έχει κατασκευαστεί ποτέ άνοιξε το περίπτερο της Audi στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, με την μάρκα να του προσφέρει πιο άγρια εμφάνιση και ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο δάνειο από το RS6 Avant.

Ξεκινώντας από το μοτέρ, λοιπόν, που τραβά και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, το RS7 Sportback έχει στο μηχανοστάσιό του τον V8 twin-turbo κινητήρα των 4,0 λίτρων που συνδυάζεται με το 48Volt ηλεκτρικό σύστημα της μάρκας. Με αυτόν τον τρόπο, η ισχύς του μοντέλου αναλύεται σε 600 άλογα και τα 800 Nm ροπής, γεγονός που δίνει την δυνατότητα στο μοντέλο να πετυχαίνει το 0-100χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα (Με το Dynamic και Dynamic Plus πακέτο φτάνει τα 280 και τα 305 χλμ./ώρα).

Στον τομέα της σχεδίασης, η Audi επιλέγει να ακολουθήσει τα πρότυπα που έχουν θέσει προηγούμενα RS μοντέλα. Η γρίλια έχει πιο έντονο μαύρο φινίρισμα, ο προφυλακτήρας είναι πιο σπορ και ενσωματώνει δύο τεράστιους αεραγωγούς στα δύο του άκρα την ίδια στιγμή που πίσω, οι δύο στρογγυλές μαύρες απολήξεις μαρτυρούν πως δεν πρόκειται για ένα απλό Α7 Sportback. To αυτοκίνητο «πατάει» πάνω σε 21 ιντσών ζάντες με 275/35 ελαστικά ή προαιρετικά σε 22άρες RS με 285/30 ελαστικά με carbon-κεραμικά φρένα RS που μειώνουν το βάρος έως και 34 κιλά. Το προφίλ του RS7 Sportback γίνεται ακόμα πιο σπορ καθώς το μοντέλο «κάθεται» 20 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος από το Α7, ενώ σε ταχύτητα 120χλμ./ώρα, η απόσταση μειώνεται κατά 10 χλστ. περισσότερο για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του απόδοση. Συνολικά, θα προσφέρονται 13 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένων των Nardo Γκρι και Sebring μαύρο του τμήματος RS.

Όσον αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο, το μάτι πέφτει αμέσως στο τιμόνι με την οριζόντια βάση και το έμβλημα RS, τις τρεις ψηφιακές οθόνες (μία του πίνακα οργάνων και άλλες δύο στο κέντρο της κονσόλας), και τα καθίσματα από υψηλής ποιότητας δέρμα Nappa.

Τιμές ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί.