• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πολυτελές αυτό Coupe έρχεται σε δυο εκδόσεις.

Ήρθε η ώρα για τη Lexus για να φέρει πιο hot coupe της στο σπίτι της.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 13.000.000 γιεν, κάπου δηλαδή στα 105,000 ευρώ.

Η Toyota δεν έχει κάνει γνωστό ακόμη λεπτομερώς τι νέο φέρνει.

Εκείνοι που αναζητούν μια πιο πράσινη εκδοχή του αυτοκινήτου μπορούν να προμηθευτούν την 500H LC.

Νέο Lexus LC

Διαβάστηκε από 3019 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/3/2017

Το νέο Lexus LC βγήκε στην αγορά σε δυο εκδόσεις για να διαλέξεις. Δες ποιες είναι αυτές και διάλεξε.

 
Μετά το λανσάρισμα του νέου LC στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ήρθε η ώρα για τη Lexus να φέρει πιο hot coupe της στο σπίτι της, στην αγορά της Ιαπωνίας. Το πολυτελές αυτό Coupe έρχεται σε δυο εκδόσεις, το πακέτο L και το πακέτο S. Οι τιμές ξεκινούν από τα 13.000.000 γιεν, κάπου δηλαδή στα 105.000 ευρώ.

Η Toyota δεν έχει κάνει γνωστό ακόμη λεπτομερώς τι νέο φέρνει αλλά στην Αμερική, τα βασικά αξεσουάρ περιλαμβάνουν LED φώτα, σύστημα ασφάλειας Lexus, premium ηχοσύστημα και οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 10.3-ιντσών. Στην πιο φθηνή έκδοση,  οι πελάτες θα πάρουν το LC 500 που χρησιμοποιεί ένα 5.0 λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα που αποδίδει 471 ίππους μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων.
 
Ωστόσο, εκείνοι που αναζητούν μια πιο πράσινη εκδοχή του αυτοκινήτου μπορούν να προμηθευτούν την 500H LC. Χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα V6 3.5-λίτρων, 295 αλόγων, και έναν 60 ίππων ηλεκτρικό κινητήρα που λειτουργούν μαζί για να παράγουν συνολικά 354 PS. Tα 0-100 διανύονται σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το μόνο μισό δευτερόλεπτο πιο αργό από ότι το μη-υβριδικό αδελφάκι του.

Εσύ ποια από τις δυο εκδόσεις θα διάλεγες;
 

Tags: LEXUS, LEXUS, LC
 
  • Πειραιωτης

    Απο τα ομορφοτερα...αν οχι το πρωτο αυτη την στιγμη...κουπε στον πλανητη μας κυριολεκτικα δεν θελεις να παρεις τα ματια σου απο πανω του οταν το κοιτας!! Πολυ μπροστα η lexus σε σχεδιαση παραδιδει μαθηματα στους γερμανους,ειναι και απιστευτα πολυτελες!!

      25
  • Gianni

    @ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ στην Ελλάδα αυτά που λες ειναι ακριβοτερα και με χάλια service σε αντίθεση με το service της Lexus. Άσε που το συγκεκριμένο δε σπάει δε χαλάει όσο και αν δεν συμφωνούνε αρκετοί "έξυπνοι" εδω περα. Όσο για ανταλλακτικά η Toyota/Lexus Hellas εχει τα παντα σε πληροφορώ εκ πείρας! Το υβριδικό στη χώρα μας θα εχει ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας όπως εχουν τα αντίστοιχα υβριδικά της κατηγορίας! Οποτε πριν κατηγορήσεις κατι σκέψου το πρώτα!

      3
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΚΥΡΙΕ GIANNI. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ. Η LEXUS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 105000 ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΙΜΗ 150000 ΕΥΡΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ PREMIUM ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ LEXUS EINAI ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΜΙΓΩΣ ΚΑΙ PREMIUM. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΧΥΡΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΥΔΟΚΙΜΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ. ΑΠΛΑ ΛΕΙΠΕΙ Η ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ 1800 ΚΥΒΙΚΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΕΝΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΕΜΠΟΔΙΟ, ΟΤΑΝ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1000 ΚΥΒΙΚΑ. ΑΝ Η LEXUS ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΑΠΟ AUDI, BMW, MERCEDES ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Η AUDI ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΝΩ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ SUPER ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ MERCEDES E-CLASS COUPE, BMW 4 KAI AUDI A5, ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.

      1
  • Gianni

    @ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ η δικαιολογια οτι τα ευρωπαικα ειναι καλυτερα απο τα μη ευρωπαικα ή οτι ειναι περισσοτερο premium ειναι μια νοοτροπια στενοκεφαλου εγκεφαλου και τιποτα παραπανω. Ειδικα σε καποιον που δεν τα εχει οδηγησει και μονο τα ακουει, βγαζει συμπερασματα μονο απο το τι ειδε και τι ακουσε απο τριτους. Ναι μπορει εδω να μη πουλαει η Lexus αλλα αν δεις τις πωλησεις της γενικοτερα θα καταλαβεις οτι αυτο δεν ισχυει. Οσο για το LC φυσικα μη υβριδικο δεν θα εχει καθολου τυχη εδω οπως καθολου τυχη δεν εχουν γενικοτερα τα μη υβριδικα συνολα της εταιρειας στη χωρα μας! Για το δε σπαει δε χαλαει, ειδικα στον τομεα της Lexus ισχυει απο προσωπικη εμπειρια. Δε σπαει δε χαλαει, ουτε μηχανικα ουτε στις μπαταριες ουτε πουθενα! Ειναι made in Japan και το κουβαλαει σε καθε σημειο πανω του! Οσο για το κυρος των bmw/mercedes δε το βγαζει πλεον οσο παλια! Για την audi δε σχολιαζω καθολου γιατι ειναι χειροτερη σε ολα και οχι γιατι μου το ειπαν αλλα γιατι το βλεπω με τα ματια μου!

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΚΥΡΙΕ GIANNI. ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΤΗΣ LEXUS MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΕΛΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ TURBO ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΑΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 5 LEXUS ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ PREMIUM ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΟΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ. ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ LEXUS ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΕΙΧΑ TOYOTA. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ. ΕΙΧΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΑΠΛΩΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ, ΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΕΚΕΙ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ LEXUS EΓΩ ΛΕΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ LEXUS RCF ΚΑΙ ΒΜW M4. ΤΟ LEXUS EIXE ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ 5000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΑΛΛΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΛΛΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΕ MERCEDES BMW, AUDI ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ