• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην θέση του ICE μοτέρ βρίσκεται τώρα ένας ηλεκτρικός κινητήρας απόδοσης 184 ίππων και 270 Nm ροπής.

Tο σπριντ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα.

H χωρητικότητα του ηλεκτρικού MINI παραμένει αναλλοίωτη.

Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, συναντούμε ανθρακονημάτινα μαύρα καθίσματα.

Nέο MINI Cooper SE

Διαβάστηκε από 1957 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/7/2019
 

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του ΜΙΝΙ κάνει το ντεμπούτο της με 184 άλογα και 270 Nm ροπής χωρίς να χάνει ούτε λίτρο από την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ της χάρη στην «σωστή» τοποθέτηση της μπαταρίας λιθίου χαμηλά και στο κέντρο του δαπέδου.


To πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της παρουσίασε η MINI λέγοντας πως συνδυάζει υψηλή ποιότητα κύλισης, μοντέρνα σχεδίαση και εξαιρετικά υλικά κατασκευής.

Η εξωτερική εμφάνιση του ηλεκτρικού μοντέλου με την ονομασία Cooper SE δεν έχει μεγάλες διαφορές από ένα 3θυρο MINI με συμβατικούς κινητήρες, έχει ωστόσο κάποια στοιχεία από το concept που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 στην Έκθεση της Φρανκφούρτης. Το κίτρινο φινίρισμα δίνει το παρών στην γρίλια και τους πλαϊνούς καθρέπτες, οι ξεχωριστής σχεδίασης 17 ιντσών ζάντες τραβούν την προσοχή ενώ η απουσία του συστήματος εξάτμισης πίσω φανερώνουν την ηλεκτρική «ψυχή» του Cooper SE.

Στην θέση του ICE μοτέρ βρίσκεται τώρα ένας ηλεκτρικός κινητήρας απόδοσης 184 ίππων και 270 Nm ροπής που στέλνει την κίνηση στον εμπρός άξονα με το αυτοκίνητο να προσφέρει σύμφωνα με την μάρκα «αίσθηση go-kart». Χαμηλά στο κέντρο του δαπέδου βρίσκεται μια μπαταρία λιθίου 32,6kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 235 ( τεστ WLTP) -270 χλμ (τεστ NEDC). με την μάρκα να υποστηρίζει πως η μπαταρία χρειάζεται 2,5 ώρες για να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητας και 3 ώρες για το 100% (με ταχυφορτιστή ο χρόνος για το 80% μειώνεται στα 35 λεπτά). Όσον αφορά τις επιδόσεις, το σπριντ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα με τη μέγιστη τελική ταχύτητα να έχει οριστεί στα 150 χλμ./ώρα.

Εξαιτίας της θέσης της μπαταρίας, η χωρητικότητα αποσκευών του ηλεκτρικού MINI παραμένει αναλλοίωτη (σε σχέση με ένα 3θυρο ΜINI) στα 211 λίτρα ή 731 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Πάρα ταύτα,  η ηλεκτρική έκδοση έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 18 χλστ. και ζυγίζει 145 κιλά περισσότερο από το Cooper S με την Steptronic αυτόματη μετάδοση.

Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, συναντούμε ανθρακονημάτινα μαύρα καθίσματα με μερική ή πλήρη επένδυση από ύφασμα ή δέρμα ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού. Στον τομέα της τεχνολογίας βρίσκουμε ως στάνταρ 6,5 ιντσών οθόνη με δορυφορική πλοήγηση, διζωνικό air condition και ηλεκτρικό χειρόφρενο ενώ προαιρετικά προσφέρεται η μεγαλύτερη 8,8 ιντσών οθόνη αφής, πιο εκτενής επένδυση από δέρμα, νέα σχέδια στις ζάντες και πλήθος νέων χρωμάτων.