Nissan: Έρχονται 30 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια

4.845 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2024)

- Τα 16 από αυτά θα είναι υβριδικά και ηλεκτρικά
- 6 νέα μοντέλα έρχονται στην Ευρώπη
- Θέλει να κάνει τα ηλεκτρικά προσιτά σαν τα θερμικά μέχρι το 2030
- Ουδέν νεότερο για τον διάδοχο του GT-R

Nissan: Έρχονται 30 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια

Nissan: Έρχονται 30 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια

  • Nissan: Έρχονται 30 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια
  • Nissan: Έρχονται 30 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια
  • Nissan: Έρχονται 30 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια

Τα 16 από αυτά θα είναι υβριδικά και ηλεκτρικά

Η Nissan θέλει να φρεσκάρει πλήρως την γκάμα της τα επόμενα τρία χρόνια λανσάροντας 30 μοντέλα στο πλαίσιο του σχεδίου "The Arc". Μόνο 16 από αυτά θα είναι υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, ενώ τα υπόλοιπα 14 θα είναι βενζινοκίνητα. Το βίντεο teaser που επισυνάπτεται, παρουσιάζει τις σκιερές σιλουέτες των περισσότερων μελλοντικών αυτοκινήτων της Nissan.

6 νέα μοντέλα έρχονται στην Ευρώπη

Η Nissan παραμένει σιωπηλή σχετικά με τη γκάμα των 30 μοντέλων της, αλλά φαίνεται να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε crossovers και SUV. Πέντε νέα SUV έρχονται στη Μέση Ανατολή, καθώς και άλλα δύο στην Αφρική, όπου θα υπάρχει επίσης ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο για τη μίνι κατηγορία. Για την Ευρώπη, το σχέδιο είναι να παρουσιαστούν έξι νέα μοντέλα και να αυξηθεί το μερίδιο πωλήσεων των ηλεκτρικών της στο 40%. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα προβλέπεται να αντιπροσωπεύουν το 40% της γκάμας της Nissan μέχρι το 2026-2027 και να αυξηθούν στο 60% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Θέλει να κάνει τα ηλεκτρικά προσιτά σαν τα θερμικά μέχρι το 2030

Η Nissan θέλει να μειώσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών κατά 30% σε σύγκριση με το ηλεκτρικό Ariya και ελπίζει να κάνει τα ηλεκτρικά προσιτά σαν τα θερμικά μέχρι το 2030. Η μάρκα εργάζεται επίσης πάνω σε αναβαθμισμένες μπαταρίες λιθίου νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NCM) με 50 τοις εκατό υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης και 50 τοις εκατό καλύτερη ενεργειακή πυκνότητα από αυτές που χρησιμοποιεί το Ariya. Επιπλέον, αναπτύσσονται μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) για τη μείωση του κόστους κατά 30 τοις εκατό. Παράλληλα, οι μηχανικοί εργάζονται πάνω σε αυτό που πολλοί θεωρούν ως το ιερό δισκοπότηρο των μπαταριών: τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state), οι οποίες σχεδιάζεται να φτάσουν το 2028 ή το 2029.

Ουδέν νεότερο για τον διάδοχο του GT-R

Όσον αφορά τον πολυαναμενόμενο διάδοχο του GT-R, δεν υπάρχει καμία πληροφορία προς το παρόν. Η Nissan έχει λανσάρει πρόσφατα το τελευταίο GT-R της γενιάς R35 με 573 ίππους στο στάνταρ μοντέλο και 608 ίππους στη ναυαρχίδα NISMO, που επίσης επωφελείται από μια ειδική ρύθμιση στην ανάρτηση. 

test center
SEAT