2 φωτογραφίες »

To αυξημένο βάρος του Opel Corsa-e δεν κρύβεται αν παρασυρθείς από το σπορτίφ στήσιμο, που ήταν απαραίτητο για να ελεγχθούν τα 345 παραπάνω κιλά.

Στο δρόμο: Ικανά, ευχάριστα & εύκολα στη χρήση

51.400 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2020)

Το αυξημένο βάρος ελέω της ηλεκτρικής τους «φύσης» αντιμετωπίζεται και στα δύο αυτοκίνητα εν μέρει από την σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεών τους. Ετσι αν και συνολικά χαρακτηρίζονται και τα δύο άνετα οδηγικά, είναι σαφώς πιο σφιχτά από τα συμβατικά δεδομένα ενώ αυτό γίνεται αισθητό περισσότερο κατά το πέρασμά τους από διαδοχικές ανωμαλίες. Πάντως και τα δύο είναι ευχάριστα στην οδήγηση και δη σε αστικές συνθήκες, αλλά και ιδιαίτερα εύκολα στη χρήση τους. Το LEAF μάλιστα ξεχωρίζει για την λειτουργία e-pedal που ενσωματώνει και που σου επιτρέπει μετά από κάποιο χρόνο εξοικείωσης, να μην χρησιμοποιείς καθόλου το φρένο αφού επιβραδύνει πολύ έντονα στο άφημα του γκαζιού. Αυτό σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας που διαθέτει προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο στον οδηγό για να διαμορφώσει την οδήγησή του, αν και στο Corsa-e η όλη διαδικασία είναι πιο ρεαλιστική. Το Corsa-e κερδίζει τέλος και  όσον αφορά στην οδηγική αίσθηση που προσφέρει συγκριτικά άσχετα αν και αυτό εστιάζει σε αστικές μετακινήσεις κυρίως.  

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

LEASING APRILIOS
skoda