• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι δυναμικές ακμές και γωνίες χαρίζουν ένα επιθετικό προφίλ.

Μοντέρνα σχεδίαση και κορυφαία ποιότητα κατασκευής για το νέο Nissan Micra.

Οι δυναμικές ακμές και γωνίες χαρίζουν ένα επιθετικό προφίλ.

Μεγάλο το πορτ-μπαγκάζ, έχει μέγεθος 300 λίτρα.

Λίγο πριν την ανανέωσή του, και το Polo βαστάει καλά σε ποιότητα.

Πολύ καλός σε επιδόσεις και κατανάλωση είναι επίσης ο 1,2 TSI.

Nissan Micra VS VW Polo

Διαβάστηκε από 11830 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2017

Το νέο Micra με τον ερχομό του, έβαλε δύσκολα στον ανταγωνισμό. Δείτε το εναντίον ενός από τους παραδοσιακούς παίκτες της κατηγορίας. Εσείς ποιο προτιμάτε;

 
Είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία στην ελληνική αγορά και αυτή στην οποία δίνονται οι πιο σκληρές μάχες. Ο λόγος για τα μικρά τα οποία εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες προτάσεις. Μια από τις πρόσφατες είναι αυτή του Nissan Micra, το οποίο σε αυτή του τη γενιά θέλει να προβάλλει ένα πιο high-tech και ποιοτικό χαρακτήρα. Ας το δούμε, λοιπόν, απέναντι σε ένα μοντέλο που αποτελεί σημείο αναφοράς, το VW Polo.
 
Εμφάνιση: Κλέβει την παράσταση το Micra
Κακά τα ψέματα, η σχεδίαση του Nissan Micra αποτελεί ένα από τα σημεία που το διαφοροποιούν από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό της κατηγορίας. Με δυναμικές γραμμές και ακμές είναι πιο επιθετικό από το Polo, το οποίο είναι μοντέρνο, όμως κυκλοφορεί περισσότερο καιρό στο δρόμο. Φυσικά, υπάρχουν και αυτοί που θέλουν επιλογές οι οποίες να μην φωνάζουν, για αυτό και το Polo δικαίως έχει το κοινό του…
 
Εσωτερικό: Πιο μοντέρνο και εντυπωσιακά ποιοτικό το Micra
Η φρέσκια εξωτερική σχεδίαση του Nissan Micra αντικατοπτρίζεται και στο εσωτερικό, το οποίο κερδίζει στο κομμάτι της σχεδίασης, χάρη τόσο στη διχρωμία της έκδοσης όσο και στις υπόλοιπες γραμμές, αφού η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και στις δύο περιπτώσεις χαρίζει ένα μοντέρνο αέρα στα μοντέλα. Επίσης, πολύ υψηλή είναι η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή του, αφού τα μαλακά υλικά με τα οποία είναι επενδυμένα ταμπλό και κεντρική κονσόλα κοντράρουν στα ίσα το -αντικειμενικά πολύ καλό σε κατασκευή- εσωτερικό του VW Polo.
 
Χώροι: Πιο άνετο το Polo, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Micra
Στο κομμάτι των χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές το Nissan Micra έχει μικρότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες από το Polo, όμως και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (300 λτ.). Στην πράξη λοιπόν ο τελικός νικητής κρίνεται από τις προτεραιότητες του καθενός. Δύο επιβάτες πίσω θα καθίσουν και στις δύο περιπτώσεις αρκετά ικανοποιητικά. 

Κινητήρας: Το Polo κερδίζει σε επιδόσεις
Οι κινητήρες και των δύο μοντέλων αποδίδουν 90 άλογα, ωστόσο από διαφορετική χωρητικότητα. Το Micra φορά ένα λιλιπούτειο turbo κινητήρα 900 κυβικών, ενώ το Polo ένα 1.200άρη με ελαφρώς μεγαλύτερη ροπή (160 Nm). Στο κομμάτι, λοιπόν, των επιδόσεων το γερμανικό μικρό έχει ένα προβάδισμα, το οποίο οφείλεται και στους 17άρηδες τροχούς του Micra. Ίσως με μικρότερη διάσταση τα πράγματα να ήταν καλύτερα για το δεύτερο. Από την άλλη, η κατανάλωση και στις δύο περιπτώσεις είναι χαμηλή, το Polo ωστόσο φαίνεται να διατηρεί καλύτερα νούμερα σε σχετικά μικρή πίεση.
 
Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης το Polo, απολαυστικό το Micra
Η οδική συμπεριφορά του VW Polo αποτελεί σημείο αναφοράς όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης και το πάτημά του, ωστόσο και το Micra καταφέρνει να κοντράρει στα ίσα τη γερμανική κατασκευή. Πιο συγκεκριμένα, το Polo είναι λίγο πιο ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο, από την άλλη το Micra είναι λίγο πιο απολαυστικό στην οδήγηση, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως το Polo δεν είναι σβέλτο και ασφαλές όταν το πιέζεις. Τέλος, η αίσθηση που λαμβάνεις από το τιμόνι και των δύο είναι πλούσια, ενώ ανθεκτικά και αποδοτικά είναι τα φρένα τους.

Τιμή-εξοπλισμός: Φθηνότερο το Polo, πλούσιο το Micra
Όσον αφορά στην τιμή και στον εξοπλισμό των δύο μοντέλων, το VW Polo είναι στην έκδοση Active ακριβότερο από την έκδοση Energy του Nissan Micra κατά 300 περίπου ευρώ. Οι διαφορές στον εξοπλισμό είναι μικρές, π.χ. το γερμανικό μικρό έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ενώ το Micra διαθέτει τα συστήματα Active Trace Control, Active Ride Control και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος.

Η άποψή μας
Το άρτι αφιχθέν Nissan Micra ανακατεύει την τράπουλα στη μικρή κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι πραγματικά πολύ σκληρός. Απέναντι στο Polo προτάσσει την φρέσκια εμφάνιση, την καλή ποιότητα κατασκευής και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά, ωστόσο ο τελικός νικητής είναι δύσκολο να στεφθεί στην γρήγορη αυτή σύγκριση μιας και το Polo (σ.σ. το οποίο βρίσκεται προς το τέλος αυτής της γενιάς) τα καταφέρνει επίσης επάξια…

 
  • ΑΛΕΞΗΣ

    Τι σημασια εχει αν ειναι παλιο ή καινουριο; Το να συγκρινεις Polo με Micra ειναι σαν να συγκρινεις αυτοκινητο του 1970 με αυτοκινητο του 2020! Βγαζει ματι οτι οι ανθρωποι ειναι κολλημενοι με το παρελθον και την αναξιοπιστια. Δεν αλλαζουν ο κοσμος να ερθει αναποδα.

      32
  • Γιάννης

    Καλά ρε μας δουλεύετε; Σε ενα μήνα έρχεται το νέο polo και κάνετε συγκριτικό με το παλιό;

      3
  • NIKOS

    Γιατι δεν κανετε το test με το 1000ρι το turbo με τα 110 αλογα ? Επειδη εχει 110 αλογα, 4 δισκοφρενα, 6 ταχυτητες, 20 ροπη, 200 τελικη με 9,5 δευτ. στα 100, και ειναι ετη φωτος μπροστα ? Και ειναι και μοντελο που φευγει τον χειμωνα. Ισως γιατι κανεις δεν θα ξαναπαρει το Micra ? Λεω....