
Τώρα που το αυτοκίνητό σας πάλιωσε, το προσέχετε περισσότερο ή μήπως όχι;
Ο παλιός είναι αλλιώς
4.634 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2016)
Αποφασίσατε πως θα περάσετε με το τωρινό σας αυτοκίνητο ακόμη πέντε χρόνια, ενώ το έχετε ήδη 10 χρόνια. Μήπως να το προσέξετε λίγο παραπάνω τώρα στα γεράματα;
autotriti team
Εντάξει τα αυτοκίνητα δεν είναι άνθρωποι. Δεν γερνούν, δεν πονούν και δεν νοιώθουν. Νοιώθουμε όμως εμείς όταν είναι να τα αγοράσουμε ή να τα επισκευάσουμε, αφού το κόστος είναι μεγάλο και τα χρήματα λίγα.
Και έτσι τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα παλιώνουν. Ο στόλος βρίσκεται ήδη σε μέσο όρο ηλικίας 13 ετών, η μεγαλύτερη ηλικία στην Ευρωζώνη, ενώ αναμένεται μέχρι το τέλος της δεκαετίας να έχει πιάσει τα 16 χρόνια, αφού λίγοι πλέον αλλάζουν συχνά αυτοκίνητα.
Και πάνω που το αυτοκίνητο πέρασε τα δέκα χρόνια και το κοντέρ σπρώχνει να πιάσει τις 200.000 χιλιόμετρα, η απόφαση πάρθηκε να παραμείνει για λίγο ακόμη. Πόσο λίγο δεν ξέρει κανείς, όμως τώρα που το αυτοκίνητο βρίσκεται στο δεύτερο μισό της ζωής του, μήπως είναι ώρα για περισσότερη προσοχή.
Κι όμως, αντί να προσέχουμε περισσότερο το όχι και τόσο καινούργιο αυτοκίνητό μας, το προσέχουμε λιγότερο. Φαίνεται πως ο έρωτας τελικά κοιτάζει τα χρόνια και αφού περάσει, το αυτοκίνητό μας πάει σε μόνιμη τιμωρία κακής συντήρησης και αμέλειας. Γιατί;
Ένα αυτοκίνητο που έχουμε τόσα χρόνια, του οποίου γνωρίζουμε την παραμικρή λεπτομέρεια ή και τα τερτίπια του, και που σκοπεύουμε να μας βγάλει ασπροπρόσωπους για αρκετό καιρό ακόμη, δεν πρέπει να το προσέξουμε περισσότερο; Δεν πρέπει τώρα να περάσει την φάση της καλύτερης δυνατής συντήρησης ώστε να είναι στα καλύτερά του; Να μην χαλάσει; Να μην μας μείνει και μας αφήσει στο δρόμο;
Αφού δεν το πουλάτε εσείς, καλό θα είναι να μη σας πουλήσει κι εκείνο. Όμως ξαφνικά, επειδή πάλιωσε, θεωρείτε πως δεν πειράζει, πως δεν χαλάει, πως είναι μια χαρά.
Τελικά μήπως κάνετε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έπρεπε; Μήπως τα παλιότερα αυτοκίνητα πρέπει να τα προσέχετε περισσότερο, με πιο συχνά σέρβις, με πιο καλή συντήρηση; Εσείς τι κάνετε; Τα φροντίζετε περισσότερο ή τα παρατάτε στην τύχη τους;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και έτσι τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα παλιώνουν. Ο στόλος βρίσκεται ήδη σε μέσο όρο ηλικίας 13 ετών, η μεγαλύτερη ηλικία στην Ευρωζώνη, ενώ αναμένεται μέχρι το τέλος της δεκαετίας να έχει πιάσει τα 16 χρόνια, αφού λίγοι πλέον αλλάζουν συχνά αυτοκίνητα.
Και πάνω που το αυτοκίνητο πέρασε τα δέκα χρόνια και το κοντέρ σπρώχνει να πιάσει τις 200.000 χιλιόμετρα, η απόφαση πάρθηκε να παραμείνει για λίγο ακόμη. Πόσο λίγο δεν ξέρει κανείς, όμως τώρα που το αυτοκίνητο βρίσκεται στο δεύτερο μισό της ζωής του, μήπως είναι ώρα για περισσότερη προσοχή.
Κι όμως, αντί να προσέχουμε περισσότερο το όχι και τόσο καινούργιο αυτοκίνητό μας, το προσέχουμε λιγότερο. Φαίνεται πως ο έρωτας τελικά κοιτάζει τα χρόνια και αφού περάσει, το αυτοκίνητό μας πάει σε μόνιμη τιμωρία κακής συντήρησης και αμέλειας. Γιατί;
Ένα αυτοκίνητο που έχουμε τόσα χρόνια, του οποίου γνωρίζουμε την παραμικρή λεπτομέρεια ή και τα τερτίπια του, και που σκοπεύουμε να μας βγάλει ασπροπρόσωπους για αρκετό καιρό ακόμη, δεν πρέπει να το προσέξουμε περισσότερο; Δεν πρέπει τώρα να περάσει την φάση της καλύτερης δυνατής συντήρησης ώστε να είναι στα καλύτερά του; Να μην χαλάσει; Να μην μας μείνει και μας αφήσει στο δρόμο;
Αφού δεν το πουλάτε εσείς, καλό θα είναι να μη σας πουλήσει κι εκείνο. Όμως ξαφνικά, επειδή πάλιωσε, θεωρείτε πως δεν πειράζει, πως δεν χαλάει, πως είναι μια χαρά.
Τελικά μήπως κάνετε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έπρεπε; Μήπως τα παλιότερα αυτοκίνητα πρέπει να τα προσέχετε περισσότερο, με πιο συχνά σέρβις, με πιο καλή συντήρηση; Εσείς τι κάνετε; Τα φροντίζετε περισσότερο ή τα παρατάτε στην τύχη τους;
Πιστεύω ότι το πόσο θα "ζήσει" ένα όχημα εξαρτάται (σχεδόν) αποκλειστικά από το τρόπο οδήγησης και τα service. Η συντηρητική οδήγηση (ομαλές εκκινήσεις, σωστή χρήση του συμπλέκτη, όχι απότομες και άσκοπες επιταχύνσεις και άρα απότομα φρεναρίσματα και άλλα πολλά) μπορεί να κάνει ένα όχημα να παραμείνει σε καλή κατάσταση ακόμα και για 25-30 χρόνια.
Οσο πιο παλιο τοσο το καλυτερο.Τα αυτοκινητο τοτε τα εφτιαχναν για μια ζωη.Εχω ενα Opel ascna του 84 απο καινουργιο και ενα Mecedes c180 του 94 παλι απο καινουργιο.Τα αυτοκινητα ειναι αθανατα.Μονο τα σερβις τους και προσεχτικη λειτουργια.Δε τα αλλαζω με κανενα καινουργιο.Με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο!
HYUNDAI I30 2010 το αγόρασα μτχ το 2012 με 30.000χλμ από ιδιώτη αυτή την στιγμή 130.000χλμ φυσικά και δεν το πήγα ποτέ στην αντιπροσωπεία λάδια κάθε 10.000χλμ μπουζί κάθε 30.000χλμ φιλτρο βενζινας κάθε 40.000χλμ, παραφλού κάθε δύο χρόνια και στις 100.000χλμ άλλαξα προληπτικά ένα θερμοστάτη και τα δυο κολάρα του ψυγείου. συντηρητικά δεν το πάω αλλά διαπίστωσα ότι ένα αυτοκίνητο που κινήτε καθημερινά βγάζει ελάχιστες ζημιές σε σχέση με κάποιο που κινείται κάθε ΣΚ. μήπως τελικά μπαίνουμε στο τρυπάκι νομίζοντας ότι το αυτοκίνητο πα΄νω από 100.000 είναι για πέταμα όταν τα μοτερ (για βενζίνα μιλάω) αρχίζουν να ψιλοκάινε λαδάκια μετά τις 300.000 (αναλογα τη χρηση και την συντήρηση. και μια συμβουλή μην ακούτε τις αντιπροσωπείες για αλλαγή λαδιών κάθε 20-30-40.000. όσο και αν προχωρά η τεχνολογία όταν κάτι καιγεται χάνει από τισ ιδιοτητες που προσφέρει (είναι σαν να τηγανίζεις 40 φορές με το ίδιο λάδι -δεν γίνεται)
Έχετε ακούσει όλοι σας την φράση από μεγάλους ανθρώπους σε ηλικία, 'ΚΡΑΤΑ ΝΙΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ'... Το ίδιο ισχύει και για τα προϊόντα, όχι όμως τόσο απόλυτα, κ.τ.λ. για διάφορους λόγους, κατασκευαστικούς, κ.τ.λ. Αν δεν προσέχεις το όχημα σου από την αρχή, η συντήρηση είναι ότι είναι, όσο μεγαλώνει όσο και να το προσέξεις 'ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΠΛΕΟΝ'...οι όποιες επισκευές κοστίζουν και είναι ασύμφορες και πάλι δίνεις δίνεις και τρύπιος κουμπαράς είναι... Από την αρχή ότι είναι να γίνει για να αντέξει κάπως περισσότερο και ανάλογα την κατασκευή, κ.τ.λ. Τα άσε να λάδια για 15, 30, 90 χιλιάδες χιλιόμετρα, τα μπουζί το ίδιο, κ.τ.λ. ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ...Τα δοκίμασα και αυτά και είδα την γλύκα... Και μην μου πείτε ξέρει ο κατασκευαστής;ΝΑΙ ΞΕΡΕΙ, ΟΤΙ Η MERCEDES ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΧΤΑΕΤΙΑ, ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.- Το ότι η ferrari βιομηχανοποιήθηκε, κ.τ.λ. δεν το βλέπει κανείς;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Μπείτε μέσα σε μια lambo να δείτε το τι πλαστικά και τι ποιότητα κατασκευής έχει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VW passat μου θυμίζει, απλά έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη.- Να συνεχίσω και άλλο το σεντόνι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; SKODA RS λοιπόν βελτιωμένο με 1000 άλογα ιπποδύναμη, που Μ'ΑΡΕΣ ΚΙ ΟΛΑΣ.- Πολλές φορές μέσα από το χιούμορ και την όποια επιλογή του καθενός μας όσων αφορά στον τρόπο ομιλίας και γραφής, ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.-