To Subaru XV πέρασε με απόλυτη επιτυχία τα εκτός δρόμου τεστ, χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα σε κάποια από τις δοκιμασίες.

Η ουδετερότητα του αμαξώματος στο νέο Impreza χαρίζει αίσθηση ασφάλειας και επιθυμίας να κινηθούμε σε πιο σβέλτους ρυθμούς.

Tο Symmetrical AWD της Subaru έκανε υποδειγματική κατανομή της ροπής στους τροχούς για να προσπελαστούν τα εμπόδια.

Η εμπειρία μας στο δρόμο

8.267 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2018)

Η Πλειάδες Motors, επίσημος αντιπρόσωπος της Subaru στη χώρα μας προσκάλεσε να γνωρίσουμε από κοντά και να πραγματοποιήσουμε ένα test drive με τα νέα της μοντέλα, σε μια άρτια εκδήλωσε, στην οποία μάλιστα παραβρέθηκε και ο «αρχηγός» της φίρμας στην Ελλάδα, κ. Γιάννης Χεκιμιάν.

Αρχικά ενημερωθήκαμε για τις λειτουργίες του πακέτου Eye Sight και είδαμε το εσωτερικό των νέων μοντέλων, που σχεδιαστικά είναι κοινό, με την ποιότητά να χαρακτηρίζεται πολύ καλή, χάρη στην παρουσία ποιοτικών μαλακών υλικών στο μεγαλύτερο μέρος του. Η διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τη Στυμφαλία και πίσω περιλάμβανε οδηγικό κομμάτι σε αυτοκινητόδρομο και ορεινό δίκτυο, αλλά και off-road δοκιμασίες στη χωμάτινη πίστα του Διαδρομίου στο Σπαθοβούνι. Ενδιάμεσα επισκεφτήκαμε και το Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας για μια σύντομη ξενάγηση.

Οι εντυπώσεις μας στο δρόμο από τα ιαπωνικά μοντέλα ήταν πολύ θετικές, με την σταθερότητα στο αυτοκινητόδρομο, ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες να μας αφήνει εξαιρετικές εντυπώσεις και τους κινητήρες, ειδικά ο δίλιτρος, να κινούν με άνεση τα μήκους 4,46 μ. Impreza και XV. Η συνεργασία των κινητήριων μονάδων με το κιβώτιο μας άρεσε αρκετά, ωστόσο το δεύτερο, λόγω της CVT φύσης, είχε θορυβώδη λειτουργία στη διαδικασία του kickdown.

Αντίστοιχα θετικές ήταν οι εντυπώσεις μας από την οδική αίσθηση που μας άφησαν τα δύο μοντέλα στο κλειστό κομμάτι του ορεινού δικτύου, με την ουδετερότητα του αμαξώματος να μας χαρίζει αίσθηση ασφάλειας και επιθυμίας να κινηθούμε σε πιο σβέλτους ρυθμούς, ειδικά με το πεντάθυρο Impreza.  

Δοκιμάζοντας την τετρακίνηση Symmetrical AWD
Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω η εκδήλωση περιλάμβανε και μερικές off-road δοκιμασίες στο Διαδρόμιο, αποκλειστικά με το XV. Εκεί κληθήκαμε να περάσουμε μια σειρά από εμπόδια όπως λασπωμένο έδαφος, οδήγηση σε έντονη πλάγια κλίση, προσομοίωση εκκίνησης σε ανηφορικό παγωμένο δρόμο, ανάβαση/κατάβαση σε πολύ απότομες ανηφόρες/κατηφόρες, καθώς και άλλες σκληρές δοκιμασίες.

To Subaru XV πέρασε με απόλυτη επιτυχία τα τεστ, χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα σε κάποια από τις δοκιμασίες, με το Symmetrical AWD, να κατανέμει τη ροπή στους τροχούς, όπως ακριβώς χρειαζόταν για να προσπελαστούν τα εμπόδια.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green