• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγούμε το νέο Ford Focus ST με 280 PS

Διαβάστηκε από 22552 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/7/2019
 

Στη Νίκαια της Γαλλίας, οδηγούμε τη νέα γενιά του Focus ST και βλέπουμε την εξελιγμένη ερμηνεία που δίνει η Ford σε ό,τι αφορά τα γρήγορα μικρομεσαία της εποχής μας.


Σε γνώριμα μονοπάτια, στη Νίκαια της Γαλλίας και στην περίφημη διαδρομή Route Napoleon, βρεθήκαμε για να γνωρισουμε από κοντά τη νέα γενιά του Focus ST, πάνω στην τέταρτη γενιά του μικρομεσαίου Ford. Tα γαλλικά μονοπάτια που προαναφέραμε βέβαια έφτασαν να γίνουν «γνώριμα» από τη στιγμή που τις ίδιες αλληλουχίες στροφών είχε διαλέξει η εταιρεία για να μας δειξει πολλά νέα της προϊόντα τα τελευταία χρόνια, μεταξύ άλλων και του Fiesta ST, της Mustang Bullitt και πολλών ακόμη.   

Και είναι ένα ευχάριστο ραντεβού ομολογουμένως, διότι είχαμε από την αρχή την πεποίθηση ότι, όπως έγινε με το Fiesta ST αλλά και με το ίδιο το Focus στις απλές εκδόσεις του, η Ford θα είχε δουλέψει με την καθιερωμένη δέσμευση ως προς την ευχαρίστηση του οδηγού.

Το νέο ST, σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση δεν ξεφεύγει σημαντικά από τις γραμμές και τις κατευθύνσεις που τέθηκαν αρχικά για το απλό Focus. Bέβαια, υπάρχει ένας νέος πιο άγριος προφυλακτήρας εμπρός, νέα μάσκα με πιο ανοικτές γρίλιες, το πίσω σπόιλερ το οποίο είναι αισθητά ανασηκωμένο προς τα πάνω, φυσικά μια τετράδα από ειδικής σχεδίασης ζάντες 18 ή 19 ιντσών, αλλά και δύο μεγαλούτσικες απολήξεις της εξάτμισης πίσω. Η εικόνα του μοντέλου περνά απευθείας το μήνυμα ότι εδώ έχεις να κάνεις με κάτι σπορ, δεν καταφεύγει όμως σε ακρότητες και εύκολους εντυπωσιασμούς. Αφ΄ενός διότι αυτό δεν ταιριάζει συνολικά με την τωρινή γενιά, αφ΄ετέρου διότι πάντα θα υπάρχει το περιθώριο για κάτι πιο δυνατό και «άγριο» (λέγε με RS) και αυτό είναι κάτι που καλό είναι να το κρατήσουμε στη σκέψη μας.

To κλασσικό μπλε αλλά και το πορτοκαλί χρώμα, επίσης τυπικό για Focus ST από τη δεύτερη γενιά και μετά, δίνουν με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο την πληροφόρηση ότι αυτό είναι το γρήγορο μικρομεσαίο της Ford, με την παλέτα ωστόσο να έχει και άλλες προτάσεις.
 
Τεχνικά, οι επιλογές περιστρέφονται γύρω από τον τετρακύλινδρο EcoBoost κινητήρα με 280 ίππους ενώ δίπλα του στις εκθέσεις θα σιγοντάρει και ένας ντίζελ EcoBlue, με 190 ίππους σε αυτήν την γενιά. Και όπως στην Ευρώπη ο ανταγωνισμός στα hot hatch επιβάλει ουσιαστικά και ντίζελ, έτσι καθιστά βασική και τη στέισον βάγκον έκδοση. Και τέτοιο Focus ST θα μπορεί να ζητηθεί λοιπόν, για το πελατολόγιο που συχνά αποκαλούμε «ανήσυχους οικογενειάρχες».

Η άφιξη στην Ελλάδα θα γίνει προς το φθινόπωρο, με τιμές που ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »