Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor των 288 ίππων στην Ελλάδα
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor των 288 ίππων στην Ελλάδα

22.436 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2022)

Η κορυφαία έκδοση του Ranger, του Pick-Up της Ford δια χειρός Ford Performance, ξεκινά την εμπορική της πορεία στην ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινά από τα 69.630 ευρώ και υπερπλούσιο εξοπλισμό.

Από 69.630 ευρώ κοστίζει το Ford Ranger Raptor

Με τα πρώτα Ford Ranger Raptor να αναμένονται στη χώρα μας το καλοκαίρι, η Ford Motor Ελλάς ανακοίνωσε την τιμή διάθεσης στην Ελλάδα του κορυφαίου Pick-Up μοντέλου της και τη δυνατότητα παραγγελίας του. Το σκληροτράχηλο Ford Ranger Raptor, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Ford Performance, είναι από σήμερα κιόλας διαθέσιμο για παραγγελία στο Δίκτυο των Επίσημων Εμπόρων Ford με τιμή που ξεκινά από τις 69.630 ευρώ με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που συνοδεύεται από κορυφαία στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.

Κάτω από το καπό του κορυφαίου Pick-Up της Ford βρίσκεται ο νέος twin-turbo 3λιτρος EcoBoost V6 κινητήρας βενζίνης που αποδίδει 288 άλογα και 491 Nm ροπής, που διαθέτει ένα συμπαγές μπλοκ κυλίνδρων από χυτοσίδηρο γραφίτη, το οποίο είναι περίπου 75% ισχυρότερο και έως και 75% πιο άκαμπτο από το σίδερο που χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή χύτευση. Η κορυφαία έκδοση του «αγροτικού» της Ford εφοδιάζεται με αγωνιστικό «anti-lag» σύστημα (μείωσης υστέρησης), παρόμοιο με αυτό που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Ford GT και στο Focus ST, υποσχόμενο άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Επιπλέον, ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μία από τις 10 σχέσεις του προηγμένουαυτόματου κιβωτίου,με στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιδόσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τέσσερα οδηγικά mode & νέα αγωνιστική ανάρτηση

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι οδηγοί του νέου Ranger Raptor μπορούν να επιλέξουν τον ήχο κινητήρα που προτιμού πιέζοντας ένα μπουτόν στο τιμόνι ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιμοποιεί μία από τις ρυθμίσεις Quiet, Normal, Sport και Βaja:

  1. Quiet: δίνει προτεραιότητα στην ησυχία έναντι της απόδοσης και του ήχου.
  2. Normal: κανονική λειτουργία που προορίζεται για καθημερινή χρήση. Αυτό το προφίλ εφαρμόζεται από προεπιλογή στις λειτουργίες Normal, Slippery, Mud/Ruts και Rock Crawl drive.
  3. Sport: προσφέρει μια πιο δυνατή και δυναμική νότα στον ήχο.
  4. Baja: το πιο εντυπωσιακό προφίλ εξάτμισης τόσο σε όγκο όσο και σε ένταση. Στη λειτουργία Baja η εξάτμιση συμπεριφέρεται περισσότερο σαν σύστημα «straight-through» και προορίζεται μόνο για χρήση εκτός δρόμου.
Επανασχεδιασμένη είναι πλέον πλήρως και η ανάρτηση. Τα ολοκαίνουργια σκληρά αλλά ελαφριά επάνω και κάτω μπράτσα από αλουμίνιο, η εμπρός και πίσω ανάρτηση μεγάλης διαδρομής και το πίσω άκρο σύνδεσης Watt, έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν περισσότερο έλεγχο σε ανώμαλο έδαφος με υψηλή ταχύτητα. Το «παρών» δίνουν τα νέας γενιάς αμορτισέρ FOX Live Valve των 2,5 ιντσών, τα οποία διαθέτουν εσωτερικό σύστημα «bypass» και προηγμένη τεχνολογία ελέγχου που προσφέρει τη βέλτιστη απόσβεση σε κάθε θέση βύθισης των αμορτισέρ, τα οποία είναι τα πιο εξελιγμένα που έχουν τοποθετηθεί ποτέ στο Ranger Raptor. Μάλιστα, είναι γεμάτα με λάδι με έγχυση Teflon, που μειώνει την τριβή κατά περίπου 50% σε σύγκριση με αυτά του απερχόμενου οχήματος. Αξίζει να αναφερθεί, πως το νέο Ranger Raptor διαθέτει ισχυρή προστασία από τις εκτός δρόμου κακουχίες, με την εμπρόσθια ποδιά να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή του «κανονικού» Ranger και να είναι κατασκευασμένη από χάλυβα υψηλής αντοχής πάχους 2,3 χλστ. Αυτή η ποδιά, σε συνδυασμό με την κάτω θωράκιση του κινητήρα και την ποδιά του κιβωτίου, έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει βασικά εξαρτήματα όπως το ψυγείο, το σύστημα διεύθυνσης, το κάρτερ και το μπροστινό διαφορικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
skoda