
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα καλύτερα και χειρότερα οικογενειακά Plug-in hybrid SUV σε ασφάλεια.
Όλα τα μυστικά: Τελευταία σε ασφάλεια Land Rover Discovery Sport & Volvo XC40, 1ο το Formentor
50.009 Επισκέψεις στο άρθρο
(8/12/2022)
Τα Plug-in hybrid τα παίρνεις -ως εταιρικά συνήθως- γιατί «καίνε» ρεύμα και έχουν κορυφαίες επιδόσεις. Παρακάτω αξιολογούμε τα μικρομεσαία PHEV SUV με περισσότερα από 245 άλογα. Ποια 3 είναι τα καλύτερα και ποια 2 τα χειρότερα σε ασφάλεια;
Αξιολόγηση σε φρένα, στρίψιμο και προσπέραση
Για να «πετύχουν» κορυφαίες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση, ξεκινούν έχοντας ένα μειονέκτημα. Μιλάμε για το έξτρα βάρος σε σχέση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, βάρος το οποίο στα Plug-in υβριδικά προκύπτει λόγω της μπαταρίας ιόντων λιθίου. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι υστερούν σε ασφάλεια. Αντιθέτως, στην κατηγορία των οικογενειακών SUV βρίσκεις μοντέλα με πάνω από 245 άλογα τα οποία και «κοκκαλώνουν» από τα 100 χλμ./ώρα σε αποστάσεις που θυμίζουν... supercar!
Επιλέγοντας τα 9 Plug-in hybrid με ιπποδύναμη από 245 άλογα και πάνω, αξιολογούμε το επίπεδο ασφάλειάς τους με βάση τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε φρενάρισμα, χρόνους προσπέρασης και την οδική τους συμπεριφορά. Ποιο είναι το καλύτερο και ποιο το χειρότερο σε ασφάλεια; Τι κάνουν στις υπόλοιπες παραμέτρους (κατανάλωση & χώροι);
Επιλέγοντας τα 9 Plug-in hybrid με ιπποδύναμη από 245 άλογα και πάνω, αξιολογούμε το επίπεδο ασφάλειάς τους με βάση τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε φρενάρισμα, χρόνους προσπέρασης και την οδική τους συμπεριφορά. Ποιο είναι το καλύτερο και ποιο το χειρότερο σε ασφάλεια; Τι κάνουν στις υπόλοιπες παραμέτρους (κατανάλωση & χώροι);
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πρώτο σε ασφάλεια και φθηνότερο όλων το CUPRA Formentor, δεύτερο ασφαλέστερο το Hyundai Tucson
Με «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 35,3 μέτρα, το 2κίνητο CUPRA Formentor είναι το ασφαλέστερο οικογενειακό SUV της λίστας μας. Το ισπανικό μοντέλο των 245 ίππων «φοράει» αεριζόμενους δίσκους εμπρός (340 χλστ.) και δισκόφρενα πίσω (310 χλστ.), με την επίδοσή του να είναι μόλις 1,5 μ. περισσότερο από το supercar Nissan GT-R το οποίο δεσπόζει στο AutoΤρίτη Test Center. Στα θετικά του CUPRA Formentor είναι, επίσης, το χαμηλότερο κόστος (44.890 ευρώ). Από εκεί και πέρα, δεύτερο ασφαλέστερο μοντέλο είναι το Hyundai Tucson με τα 265 άλογα και τρίτο το Opel Grandland με τους 300 ίππους. Αμφότερα, είναι 4κίνητα και βρίσκονται στη 2η και 3η θέση και της σχέσης κατανάλωση-χώροι-ασφάλεια.
Φρενάρισμα πάνω από 40 μέτρα μόνο τα Land Rover Discovery Sport και Volvo XC40
Στις δύο τελευταίες θέσεις της λίστας, τόσο στην συνολική κατάταξη όσο και στο φρενάρισμα, είναι τα Land Rover Discovery Sport (8ο στη γενική) και Volvo XC40 (9ο στη γενική). Μάλιστα, είναι τα μοναδικά Plug-in hybrid οικογενειακά SUV με φρενάρισμα πάνω από 40 μέτρα. Χειρότερο είναι το Land Rover Discovery Sport (το μόνο με αεριζόμενους δίσκους πίσω) το οποίο ακινητοποιείται πλήρως στα 42,1 μέτρα στο 100-0 χλμ./ώρα, επίδοση η οποία είναι στις 5 τελευταίες από κάθε μοντέλο του AutoΤρίτη Test Center. Στα 40,1 μέτρα «κοκκαλώνει» το Volvo XC40.
Προσπέρασμα κάτω από 3 δλ. για Peugeot 3008 και Opel Grandland
Τρία 4κίνητα αυτοκίνητα με παρόμοιο πάτωμα και ίδια ιπποδύναμη (300 PS) βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του χρόνου προσπέρασης. Κορυφαίο είναι το Peugeot 3008 Hybrid-4 το οποίο με kickdown επιταχύνει από τα 60-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ. Στην ίδια ταχύτητα το Opel Grandland προσπερνά σε 2,9 δλ., ενώ η τριάδα ολοκληρώνεται με το DS Crossback E-Tense.
Ελαφρύτερο όλων το Formentor, πάνω από 2,1 τόνους το Land Rover
Σημαντική λεπτομέρεια που επηρεάζει εν γένει την αποτελεσματικότητα ενός αυτοκινήτου είναι το βάρος. Όσο περισσότερα κιλά, τόσο πιο δύσκολη είναι η διαχείριση του όγκου του. Στην δική μας αξιολόγηση το CUPRA Formentor είναι ελαφρύτερο όλων στα 1.699 κιλά (με οδηγό), παράμετρος που συνέβαλε και στο κορυφαίο φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα. Σχετικά μικρό βάρος έχουν τα επίσης 2κίνητα VW Tiguan, Volvo XC40, Audi Q3 και DS 7 Crossback E-Tense. Στον αντίποδα, βαρύτερο όλων και με διαφορά είναι το Land Rover Discovery Sport (2.168 κιλά), σχεδόν 200 κιλά βαρύτερο από το δεύτερο Peugeot 3008 (1.928 κιλά, πάντα υπολογίζοντας οδηγό βάρους 75 κιλών).
Πάμε να δούμε αναλυτικά την κατάταξη στον τομέα της ασφάλειας των 9 Plug-in hybrid C-SUV με 245 άλογα και πάνω, ρίχνοντας μία ματιά και στο τι κάνουν στις υπόλοιπες παραμέτρους (χώροι, κατανάλωση).
Πάμε να δούμε αναλυτικά την κατάταξη στον τομέα της ασφάλειας των 9 Plug-in hybrid C-SUV με 245 άλογα και πάνω, ρίχνοντας μία ματιά και στο τι κάνουν στις υπόλοιπες παραμέτρους (χώροι, κατανάλωση).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »