2 φωτογραφίες »

Στην τρέχουσα γενιά του, το καυτό hatchback θα παραμείνει με την κίνηση στους μπροστά τροχούς.

Όχι σε 4κίνητο Focus ST

2.364 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2020)

Με το Ford Focus RS να έχει βγει εκτός παιχνιδιού, όπως είναι φυσικό το ενδιαφέρον αρκετών φίλων της μάρκας επικεντρώνεται στο ST που εξακολουθεί να προσφέρεται. Τι όμως ισχύει για το δικό του μέλλον. Ο επικεφαλής της Ford Performance Europe έδωσε τις απαντήσεις.


                Ο Stefan Muenzinger, το αφεντικό της Ford Performance στην Ευρώπη φιλοξενήθηκε σε ξένο μέσο και όπως είναι φυσικό το ενδιαφέρον της συζήτησης συγκέντρωσε το Focus ST και οι δυνατότητες που υπάρχουν γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο αναφορικά με το παρών αλλά και το μέλλον.
 
Σύμφωνα λοιπόν με όσα ανέφερε το στέλεχος της Ford στην τρέχουσα γενιά του, το καυτό hatchback θα παραμείνει με την κίνηση στους μπροστά τροχούς, καθώς δεν υπάρχουν σχέδια της μάρκας για ένα τετρακίνητο ST.

Θυμίζουμε πως το σημερινό Focus ST διατίθεται με τον 2,3 λίτρων EcoBoost κινητήρα βενζίνης, ο οποίος προσφέρει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ έως 4.000 σ.α.λ. Παράλληλα υπάρχει και το turbodiesel μοτέρ EcoBlue χωρητικότητας 2,0 λίτρων. Η μονάδα προσφέρει 190 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm μεταξύ των 2.000 και 3.000 σ.α.λ. 
 
Από κει και πέρα ο Stefan Muenzinger κλήθηκε να απαντήσει και για την επόμενη γενιά του Focus ST και κυρίως να μιλήσει για το σύστημα κίνησης που σκέφτονται οι άνθρωποι της εταιρείας να προσφέρουν και αν αυτό θα μπορούσε να είναι υβριδικό. Ο επικεφαλής της Ford  Performance παραδέχτηκε ότι δεν του επιτρέπεται να μιλήσει για μελλοντικά μοντέλα, είπε όμως με νόημα πως «η εξέλιξη προς τα υβριδικά συστήματα είναι αναπόφευκτη», με ότι και αν αυτό συνεπάγεται.

Toyota
moto