• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο ring του AutoΤρίτη μπαίνουν το Peugeot 208 και Volkswagen Polo σε μια μάχη γεμάτη ανατροπές που το αποτέλεσμα κρίθηκε στα σημεία.

Μινιμαλιστική σχεδίαση, με σύγχρονα στοιχεία και καλή ποιότητα κατασκευής συναντούμε στο εσωτερικό της κορυφαίας εξοπλιστικά έκδοσης Allure του 208.

Εξαιρετικό επίπεδο ποιότητας με ανάλογη συναρμολόγηση και φινίρισμα επιδεικνύει το VW Polo και στην τελευταία του γενιά.

Το Peugeot 208 παραμένει ένα από τα καλύτερα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας και ενισχύει αυτή την αίσθηση στην έκδοση με τον κινητήρα των 110 ίππων και τον συνδυασμό του με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Οδηγικά το Polo μεταφέρει την εντύπωση ενός μεγαλύτερης κλάσης αυτοκινήτου με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και υψηλότερα επίπεδα άνεσης ακόμα και από του Peugeot το οποίο διακρίνεται στον τομέα.

Peugeot 208 Vs VW Polo

Διαβάστηκε από 11095 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/1/2018
 

Το Peugeot 208 1,2 PureTech έρχεται αντιμέτωπο με ένα από τα πιο αξιόλογα μικρά αυτοκίνητα της αγοράς, στην τελευταία του μάλιστα γενιά. Ας δούμε τι κάνει απέναντι στο νέο Polo...

H πληρότητα που επιδεικνύει το Peugeot 208 όπως την είδαμε και μέσα από την δοκιμή του, μας έκανε να αναρωτηθούμε αν πάρα τα περισσότερα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά (από το 2012, με την ανανεωμένη του έκδοση να λανσάρεται το 2015) μπορεί να σταθεί απέναντι στον ολοκαίνουριο ανταγωνισμό. Η τελευταία προσθήκη αυτής της κατηγορίας είναι το 6ης γενιάς VW Polo, ένα αυτοκίνητο που και σε αυτή του την γενιά θεωρείται από τα κορυφαία της κατηγορίας. Για την σύγκριση επιλέξαμε εκδόσεις με παραπλήσιες τιμές και επίπεδο εξοπλισμού και με δεδομένο πως η Peugeot διαθέτει το 208 μόνο στην έκδοση Allure (πλούσια) με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρων, απέναντί του έρχεται η επίσης πλούσια έκδοση Beats του νέου Polo αλλά με λιγότερη συγκριτικά ισχύ. Οι τιμές τους καθορίζονται στα 15.200 ευρώ για το 208 (με έκπτωση) και στα 15.350 ευρώ για το Polo. 

Eμφάνιση: Πιο νεανικό και δυναμικό το 208, συμβατικό αλλά όμορφο το Polo
Η σχεδίαση των δύο αυτοκινήτων κινείται σε εκ διαμέτρου αντίθετα μονοπάτια. Αρχικά η VW επέλεξε να μην αλλάξει πολύ την γραμμή του Polo κάτι που σε συνδυασμό με την σημαντική αύξηση των διαστάσεών του και τις επιρροές από το Golf, οδηγεί σε ένα συγκρατημένο αισθητικό αποτέλεσμα. Το baby Golf ωστόσο διαθέτει δυναμικό προφίλ μέσω των έντονων ακμών του αμαξώματος και παραμένει ελκυστικό και όμορφο συνολικά. Το Peugeot από την άλλη, προβάλλει έναν ιδιαίτερα έντονο δυναμισμό μέσω αρχικά των κόμπακτ διαστάσεών τους (σ.σ. και τα δύο είναι διαθέσιμα σε 5θυρο αμάξωμα αποκλειστικά) και μέσω της σχεδίασης σε κάθε σημείο του.

Εσωτερικό-Χώροι: Πιο όμορφο το 208, πιο ευρύχωρο το Polo
Όπως και στην εξωτερική εμφάνιση, έτσι και στο εσωτερικό ο καθένας από τους δύο κατασκευαστές ακολούθησε την ταυτότητά του. Το 208 έχει πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση με την λογική i-Cockpit να κερδίζει το ενδιαφέρον, ενώ το Polo είναι πιο «σοβαρό», ωστόσο στην έκδοση beats αποκτά τον απαιτούμενο νεανικό χαρακτήρα που του προσδίδουν οι χρωματικές επενδύσεις. Ποιοτικά και τα δύο αυτοκίνητα ικανοποιούν για τα δεδομένα του ανταγωνισμού, με το Polo να υπερτερεί μερικά κλικ σε επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος. Όσον αφορά στους χώρους, 4 επιβάτες θα βολευτούν με άνεση και στα δύο αυτοκίνητα με το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος να είναι ίδιο. Από κει και ύστερα εκείνοι στο Polo έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, ενώ και ο χώρος αποσκευών του (μεγαλύτερου) Polo υπερτερεί κατά 66 λίτρα. 

Πιο ενδιαφέρον οδηγικά το 208, καλή κύλιση το Polo
Οδηγικά το Polo μεταφέρει την εντύπωση ενός μεγαλύτερης κλάσης αυτοκινήτου με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και υψηλότερα επίπεδα άνεσης ακόμα και από του Peugeot το οποίο διακρίνεται στον τομέα. Από την άλλη όμως και επειδή μιλάμε για μικρά αυτοκίνητα που απευθύνονται σε νεανικό κοινό, η σπιρτάδα και η ζωντάνια του 208 δεν συναντώνται εύκολα στην κατηγορία. Το 208 έτσι, έχει πιο ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ και προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό του, ενώ και στην πράξη έχει πιο σπορτίφ «χρωματισμό» και σε ωθεί σε πιο σβέλτους ρυθμούς, ενώ αντίθετα με το Polo, αποδεικνύεται και  πιο ασφαλές σε συνθήκες φρεναρίσματος πανικού με 2,6 μ. λιγότερη απόσταση ακινητοποίησης (36,2 μ. έναντι 39,6 μ. στο Polo).  

Κινητήρες-Επιδόσεις: Πιο δυνατός και ικανός ο PureTech του Peugeot 208
Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων του Peugeot 208 έχει απόδοση 110 ίππων και αυτό του δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του Polo που στην ίδια τιμή προσφέρεται με τον 1,0 TSI κινητήρα των 95 ίππων. Η διαφορά αυτή στην απόδοση αντικατοπτρίζεται κυρίως στο πεδίο των επιδόσεων, όπου το 208 είναι ταχύτερο κατά 1 ολόκληρο δλ. πιο γρήγορο στις σημαντικότερες μετρήσεις επιταχύνσεων και ρεπρίζ. Λειτουργικά πάντως ο TSI του Polo είναι λίγο πιο ήσυχος, ενώ και τα δύο αυτοκίνητα εφοδιάζονται με 5τάχυτα κιβώτια και παρουσιάζουν τις ίδιες τιμές κατανάλωσης.

Η άποψή μας
Το μικρό γαλλικό αυτοκίνητο δείχνει να μην φοβάται κανέναν στην κατηγορία, ειδικά στην έκδοση με τους 110 ίππους του. Είναι όμορφο, ποιοτικό, ευρύχωρο και σβέλτο και αν και υστερεί έναντι του κορυφαίου VW Polo σε κάποια σημεία, παίρνει πίσω το «αίμα» του μέσω του πιο ευχάριστου οδηγικού του προφίλ και των καλύτερων επιδόσεών του. Με παραπλήσιες τιμές και εξοπλισμό λοιπόν, το 208 σε αυτή την έκδοση αποτελεί μια πιο ελκυστική πρόταση αγοράς. 

 
Σχολιάστε την είδηση 20 σχόλια