Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Alfa Romeo το... γυρνάει σιγά-σιγά στην πίσω κίνηση. Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο επόμενος στη λίστα;

Η Alfa Romeo το... γυρνάει σιγά-σιγά στην πίσω κίνηση. Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο επόμενος στη λίστα;

Πισωκίνητη «φρενίτιδα»

(16/10/2016)

Όταν όλες οι μάρκες το γυρίζουν σε κίνηση εμπρός, η Alfa κάνει το αντίθετο και γίνεται όλη, σιγά σιγά, πισωκίνητη. Μήπως θα έπρεπε να την μιμηθούν κι άλλοι κατασκευαστές κι αν ναι, ποιοι; 

autotriti team

Τη θυμάστε την εποχή που η πίσω κίνηση δεν ήταν αποκλειστικότητα των premium μαρκών; Που σε κάθε σχεδόν κατασκευαστή υπήρχε και ένα πισωκίνητο μοντέλο; Μήπως είναι καιρός κάποιες μάρκες να επιστρέψουν στη φιλοσοφία αυτή; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Εντάξει, δεν περιμένει κανείς ένα νέο μεσαίο ή μεγάλο Peugeot, με την κίνηση πίσω, όπως το 504 40 χρόνια πριν. Ούτε ελπίζει κανείς να δει ξανά πισωκίνητα μικρά μοντέλα όπως το θρυλικό Starlet της Toyota, που εξαιτίας της πίσω κίνησής του κυκλοφορεί ακόμη.
 
Όμως σίγουρα θα θυμάστε την χρυσή δεκαετία του 90 όπου οι Ιάπωνες κατασκευαστές είχαν μοντέλα με κίνηση σε όλους τους άξονες. Η Nissan είχε τα προσθιοκίνητα μικρά, μικρομεσαία, και μεγάλα μοντέλα με κίνηση πίσω. Είχε επίσης και σπορ πισωκίνητα μοντέλα, όχι τα πολύ ακριβά της, μεσαίας τιμής, όπως το 200SX.
 
Το ίδιο έκανε και η Mazda μέχρι να γυρίσει στην κίνηση εμπρός (με εξαίρεση τα αυτοκίνητα με μοτέρ Wankel), ενώ πρώτη η Toyota επέστρεψε σε αυτή τη φιλοσοφία, με ένα πισωκίνητο μοντέλο εδώ και πολλά χρόνια για την Ευρώπη, το GT86. Αν και σε συνδυασμό με την Lexus, η Toyota ποτέ δεν εγκατέλειψε την πισωκίνηση.
 
Ποιος άλλος; Ποιος κατασκευαστής μπορεί να θέλει να γυρίσει πισωκίνητος; Η Hyundai έχει πλέον ξεχωριστή πισωκίνητη μάρκα, την Genesis, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα δούμε κάτι με την κίνηση πίσω από τους Κορεάτες σύντομα.
 
Από Γαλλία μεριά, το μόνο πισωκίνητο μοντέλο που περιμένουμε θα είναι το νέο Alpine από τη Renault που δεν μπορεί να είναι και αλλιώς, λόγω αρχιτεκτονικής. `Αρα ποιος; 
 
Το πιθανότερο είναι κανείς. Αφού οι πισωκίνητες πλατφόρμες είναι πανάκριβες, η οικονομία κλίμακας μικρή, το κόστος εξέλιξης τεράστιο, και η απαίτηση για πίσω κίνηση ελάχιστη. Η μόνη σωτηρία θα είναι η ηλεκτροκίνηση, που θα απελευθερώσει τους κατασκευαστές να τοποθετούν τον άξονα κίνησης όπου θέλουν, και στην ίδια πλατφόρμα θα έχουμε εμπρός, πίσω ή κίνηση παντού. Εύκολα.
 
Μέχρι τότε, η συζήτηση είναι φιλοσοφική. Και έτσι όμως. Ποιες μάρκες, ή ποια μοντέλα θα θέλατε να δείτε πισωκίνητα, και γιατί; Τι λέτε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Autotriti.gr