Το νέο Fiesta καταφέρνει με τις 5 διαφορετικές εκδόσεις και τους 6 διαφορετικούς κινητήρες να καλύψει και τους πιο απαιτητικούς!

Το νέο Fiesta καταφέρνει με τις 5 διαφορετικές εκδόσεις και τους 6 διαφορετικούς κινητήρες να καλύψει και τους πιο απαιτητικούς!

Ποια έκδοση Ford Fiesta να διαλέξω;

30.304 Επισκέψεις στο άρθρο

Το νέο Fiesta σε «τραβάει» να το αποκτήσεις. Απόδειξη, οι 11 διαφορετικές επιλογές που σου δίνει. Εσύ ποια θα διαλέξεις;

Όχι δεν αναφερόμαστε στη διάσημη ταινία με πρωταγωνιστές τους Τζορτζ Κλούνεϊ και Μπραντ Πιτ. Αναφερόμαστε στο νέο Ford Fiesta, που με 5 διαφορετικές στιλιστικές εκδόσεις και 6 διαφορετικούς κινητήρες, συμπληρώνει μια 11άδα για κάθε γούστο και ανάγκη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η Ford όταν παρουσίασε το νέο Fiesta, θέλοντας να περιγράψει με μια φράση το νέο της μοντέλο είπε απλά: «Το καλύτερο μικρό που φτιάχτηκε ποτέ». Ίσως είναι και το καλύτερο, σίγουρα πάντως είναι από αυτά με την πληρέστερη γκάμα.

Οι τρεις mainstream εκδόσεις του, Trend, Business και Titanium πλαισιώνονται από την σπορτίφ ST-Line, αλλά και από την πιο πολυτελή εκδοχή Vignale, επιτρέποντας έτσι ο καθένας να διαλέξει αυτό που ταιριάζει στο δικό του στιλ. 

Παράλληλα εντός της χρονιάς περιμένουμε και την περιπετειώδη έκδοση Active, η οποία θα έχει υπερυψωμένο αμάξωμα και θα συνδυάζει crossover χαρακτηριστικά, για να μετατρέψει την συμμορία των 11, σε συμμορία των 12. Βασικά όπως και στην ταινία, που το δεύτερο μέρος της ονομαζόταν συμμορία των 12…  

Εμφάνιση: Λεπτή ισορροπία ανάμεσα σε κλασσικό, σπορ και πολυτελές
Η νέα γενιά του Ford Fiesta έρχεται προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της εποχής ακολουθώντας μια πολιτική σχετικά ήπιων σχεδιαστικών τόνων. Από την Focus-οποίηση του μπροστινού μέρους και την CMAX-οποίηση του πίσω, με την παρουσία  χυτών, ανάγλυφων γραμμών προέκυψε ένα ώριμο και εκλεπτυσμένο design, χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές, που σε συνδυασμό με το μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο αμάξωμα δείχνει κομψό και κλασσικό, με δόσεις δυναμισμού. Ωστόσο αυτό το design, παραλλάσσεται μέσα στο σύνολο της γκάμας και διαφοροποιείται ανάλογα με την έκδοση.

Έτσι στις εκδόσεις Trend και Business, η γρίλια στην πλατιά εξάγωνη μάσκα πλαισιώνεται από χρώμιο και έχει σχήμα κυψελών, ενώ στην Titanium έκδοση αλλάζει σχήμα και υιοθετεί αντί για κυψέλες, παράλληλες μεταλλικές ράβδους.   

Βάζοντας στο παιχνίδι δυναμισμό και πολυτέλεια
Στις ιδιαίτερες εκδόσεις ST-Line και Vignale, πάλι η πρώτη διαφοροποίηση είναι εμφανής στη μάσκα. Η πρώτη αποκλειστικά σε μπλε χρώμα, διαθέτει μαύρη σπορ κυψελωτή μάσκα σε μαύρο πλαίσιο. Επιπλέον για να τονιστεί ο δυναμισμός στη συγκεκριμένη έκδοση, ο προφυλακτήρας αφαιρεί ένα κομμάτι από το κάτω μέρος της γρίλιας, και στα πλαϊνά έχουν προστεθεί μαρσπιέ και σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Στο πίσω μέρος την διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης διαμορφώνει η αεροτομή και ο σπορ σχεδίασης προφυλακτήρας.

Από την άλλη η Vignale έκδοση θέλοντας να αναδείξει περισσότερο την πολυτέλεια χρησιμοποιεί ένα ξεχωριστό πλέγμα χρωμίου στη μάσκα και ο προφυλακτήρας έχει πιο στρογγυλεμένη αισθητική, ενώ οι πολυάκτινες ζάντες των 17 ιντσών και το χρώμιο στο κάτω μέρος των θυρών αλλά και των παραθύρων προσδίδουν περισσότερη «αίγλη» στο μικρό Fiesta. Στο πίσω μέρος και πάλι ο προφυλακτήρας με χρώμιο στο κάτω μέρος του, δημιουργεί μια πιο κομψή παρά δυναμική εικόνα, με το αποτέλεσμα να κρίνεται επιτυχημένο και εδώ στο μέγιστο βαθμό συμπληρωμένη και από την ιδιαίτερη απόχρωση του γκρι ειδικά για αυτή την έκδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
NISSAN