
Νέα τιμή, από 21.990 (έκπτωση 2.000 ευρώ) το βενζινοκίνητο των 100 ίππων που έχει σούπερ φρένα (100-0 σε 35,1 μέτρα).
Το ήπια υβριδικό «καίει» μόλις 6,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Το ηλεκτρικό με τα 156 άλογα θέλει 515 ευρώ το χρόνο για ρεύμα και «στρίβει» πολύ καλά για ηλεκτρικό.
Υπάρχει για τους περιπετειώδες και 4κίνητη ήπια υβριδική έκδοση 4xe 145 ίππων.
Σε νέες χαμηλότερες τιμές με όφελος έως και 2.000 ευρώ το Jeep Avenger
To Jeep Avenger, το πιο μικρό «Jeep-άκι» στην γκάμα της Jeep έγινε ταυτόχρονα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας στην ιστορία αλλά και το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep που εφοδιάζεται με το σύστημα Selec-Terrain (διάβασε εδώ τι κάνει), όταν πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά. Ακολούθησε ο ερχομός δύο ακόμα εκδόσεων, μία αποκλειστικά βενζινοκίνητη και μια ήπια υβριδική με βάση το ίδιο 1.200άρι μοτέρ. Τελευταία προσθήκη στη γκάμα του Avenger είναι το 4xe, δηλαδή, με το ισχυρό ήπια υβριδικό σύνολο 145 ίππων, δίνοντας έτσι περισσότερες επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές. Μάλιστα αυτή την περίοδο η Jeep προσφέρει εκπτώσεις έως 2.000 ευρώ, κάνοντας ακόμα πιο ελκυστική την απόκτησή του. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τις εκδόσεις του.
Νέα τιμή, από 21.990 (έκπτωση 2.000 ευρώ) το βενζινοκίνητο των 100 ίππων που έχει σούπερ φρένα (100-0 σε 35,1 μέτρα)
Ξεκινάμε από την πιο προσιτή έκδοση του Avenger, αυτή με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων (δείτε την δοκιμή του), η οποία πλέον κοστίζει 21.990 ευρώ. Το μοτέρ είναι εύρωστο από χαμηλά και ροπάτο με αποτέλεσμα το Avenger να προσπερνά ικανοποιητικά (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 7,9 χλμ./ώρα), αλλά με λίγο τσιμπημένη μέση κατανάλωση (7,8 λτ./100 χλμ.). Βέβαια αυτό που ξεχωρίζει είναι για τα εντυπωσιακά του φρένα, καθώς για να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα, χρειάζεται 35,1 μέτρα. Νούμερο από τα κορυφαία ανάμεσα σε όλα τα μικρά SUV της αγορά.Να αναφέρουμε ότι και ο εξοπλισμός της εισαγωγική έκδοσης Longitude είναι πλήρης, αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: θερμαινόμενους καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, προβολείς ομίχλης, αυτόματα φώτα, cruise control και μια μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
Το ήπια υβριδικό «καίει» μόλις 6,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη
Το επόμενο «σκαλοπάτι» στη γκάμα του είναι η ήπια υβριδική έκδοση των 110 ίππων (διαβάστε τη δοκιμή της) που εφοδιάζεται με το 48-βολτο σύστημα του Ομίλου Stellantis (δες εδώ πώς λειτουργεί) που επιτρέπει στο Avenger να κάνει ηλεκτρικές εκκινήσεις στα φανάρια και στην κίνηση, ενώ ακόμα και το παρκάρισμα μπορεί να γίνει χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας βενζίνης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μέσα στην πόλη να καίει μόλις 6,5 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Η ήπια υβριδική έκδοση συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, αφού το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,3 δλ. με kickdown. Το κόστος αγοράς ξεκινάει από 25.000 ευρώ στην έκδοση Longitude Business.

Ποια έκδοση Jeep Avenger, τώρα που είναι φθηνότερο έως και 2.000 ευρώ; | autotriti.gr
Το ηλεκτρικό με τα 156 άλογα θέλει 515 ευρώ το χρόνο για ρεύμα και «στρίβει» πολύ καλά για ηλεκτρικό
Το ηλεκτρικό Avenger (από 28.400 ευρώ) έρχεται με απόδοση 156 ίππων και χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, πετυχαίνει εξαιρετικές ενδιάμεσες επιταχύνσεις (60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 5,4 δλ.). Βέβαια ως ηλεκτρικό, αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η οικονομία που προσφέρει. Συνολικά για το ρεύμα ενός έτους (20.000 χλμ.), το κόστος είναι 515 ευρώ, με την προϋπόθεση ότι φορτίζεις στο σπίτι σου.
Όσον αφορά στην αυτονομία του, η μπαταρία των 54 kWh, στην δοκιμή μας, μας έδωσε 370 χλμ. σε μικτές συνθήκες και πάνω από 400 στην πόλη, με την αστική κατανάλωση να είναι γύρω στις 15 kWh/100 χλμ.. Αξίζει τέλος να σημειώσουμε ότι το ηλεκτρικό Avenger κατάφερε να περάσει το test αποφυγής κινδύνου (Elk Test/Moose Test) με 75 χλμ./ώρα, αποδεικνύοντας ότι και τα ηλεκτρικά «στρίβουν».
Υπάρχει για τους περιπετειώδες και 4κίνητη ήπια υβριδική έκδοση 4xe 145 ίππων
Η πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα του μοντέλου είναι η 4κίνητη έκδοση Jeep Avenger 4xe (διαβάστε τη δοκιμή). Το μηχανικό του σύνολο είναι παραπλήσιο με την προσθιοκίνητη e-Hybrid, με ορισμένες βέβαια διαφοροποιήσεις. Μία από αυτές είναι η τοποθέτηση ενός έξτρα ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων (21 kW) και 88 Nm ροπής, που είναι τοποθετημένος ανάμεσα στους πίσω τροχούς για να τους κινεί (δεν έχει κάποιο άξονα μετάδοσης ή κεντρικό διαφορικό), με την συνδυαστική ιπποδύναμη να φτάνει τα 145 άλογα. Συν τοις άλλοις, το Jeep Avenger 4xe είναι το μοναδικό στην γκάμα που φέρει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ωστόσο αυτό που έχει σημασία είναι οι εκτός δρόμου ικανότητές του. Έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος απ' όλα τα μικρά SUV (21 εκ.), μπορεί να περάσει νερά βάθους 40 εκ. και μπορεί να εκκινήσει σε δρόμο με κλίση 40%, ακόμα και σε ολισθηρά εδάφη με τη συνδρομή όλων των κινητήρων του. Η αρχική τιμή του είναι στα 33.690 ευρώ στην έκδοση Upland.