ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιο ήταν ή ποιο είναι το απόλυτο προσθιοκίνητο «εργαλείο»;

Ποιο ήταν ή ποιο είναι το απόλυτο προσθιοκίνητο «εργαλείο»;

4.685 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2023)

Μπορεί η κόντρα πίσω Vs εμπρός κίνησης να ακούγεται ζωντανή, είναι όμως απλά θεωρητική από τότε που οι πισωκίνητες μάρκες είναι μια χούφτα, ενώ τα προσθιοκίνητα μοντέλα έχουν γίνει «διαμάντια». Ποια είναι όμως αυτά που πραγματικά ξεχώρισαν;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Από το 106 Rallye μέχρι το Honda Integra, ποιo μοντέλο άφησε όνομα;

Από το πρώτο Mini μέχρι το τελευταίο Honda Civic Type-R, υπάρχουν δεκάδες μοντέλα που παρότι είχαν την κίνηση εμπρός, ήταν όχι απλά σπορ, αλλά απόλυτες μηχανές οδήγησης (για την εποχή τους). Και με δεδομένο ότι τα πισωκίνητα που άφησαν όνομα στα ίδια χρόνια, μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, αυτά τα απόλυτα προσθιοκίνητα μοντέλα είναι οι πραγματικοί θρύλοι που θα θυμόμαστε.
 
Ναι, το ταπεινό πλην απίστευτο 106 Rallye και το ξαδελφάκι του Saxo GTS, φτιαγμένο αρχικά για την πόλη, έγινε ο άρχοντας των βουνών, των αναβάσεων και των στροφιλικιών, άξιοι απόγονοι των 205 GTI και Rallye. Στην άλλη γαλλική όχθη, από το Clio Williams μέχρι το τελευταίο 2λιτρο ατμοσφαιρικό Clio RS με τα κόκκινα στις 8.000 σαλ, η ισχύς ήταν μεγαλύτερη, το ίδιο και οι επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Cupra