
Ποιο υλικό δεν θες με τίποτα στην καμπίνα σου;
Οι μόδες αλλάζουν αλλά τα γούστα μένουν. Και ενώ κάποια νέα υλικά έχουν μπει στην καμπίνα των αυτοκινήτων λόγω μόδας, κάποια άλλα εξαφανίζονται λόγω κοινωνικών πιέσεων. Και έτσι όμως, άλλα τα θέλουμε, άλλα όχι. Ποια;
autotriti team
Από τα γυαλιστερά πλαστικά, μέχρι ψεύτικο ξύλο ή ανθρακόνημα!
Σκέψου τι έχει μπει στην καμπίνα τα τελευταία 10 χρόνια και δε λέει να φύγει. Πάρε ας πούμε αυτό το κατάμαυρο γυαλιστερό πλαστικό με το όνομα «piano black» που μοστράρει σε τόσες κεντρικές κονσόλες, ή ως τριμ στις πόρτες και το ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Το έφερε στα αυτοκίνητα η Rolls Royce, ως το απόλυτο γυαλιστερό εβένινο αξεσουάρ. Και φυσικά σε μία Rolls Royce το γνήσιο κατάμαυρο ξύλο με το όνομα που παραπέμπει σε γυαλιστερό πιάνο, δείχνει να είναι στο στοιχείο του, και ταιριάζει πολύ.
Βάλε τώρα πως έφτασε στα άλλα αυτοκίνητα, τα «δικά» μας. Μια πλαστική απομίμηση, που απλά γυαλίζει τόσο ώστε ότι κινείται να αντανακλάται πάνω του και να σου αποσπά την προσοχή. Τόσο γυαλιστερό που η παραμικρή σκόνη πάνω του φαίνεται αμέσως και κάνει το αμάξι να δείχνει λες και δουλεύεις μαρμαράς. Και αν το πιάσεις, γεμίζει δαχτυλιές, καθπώνει, μαζεύει γλίτσα και δείχνει σαν παλιό καπάκι τουαλέτας. Βάλε και ότι γδέρνεται ακόμη και με νύχι μωρού, και έχεις ένα από τα πιο λάθος και ατυχή υλικά για καμπίνα αυτοκινήτου.
Ή σκέψου αυτές τις επενδύσεις ψεύτικου ανθρακονήματος. Το μεγαλύτερό τους μειονέκτημα είναι φυσικά πως σε αυτοκίνητο κάτω από 100.000 ευρώ, ξέρουν όλοι ότι είναι ψεύτικες. Και έτσι αμέσως δείχνουν φτηνές, ή ακόμη χειρότερα, φτηνιάρικες. Βάλε και ότι παραπέμπουν σε «σπορ» αυτοκίνητα, και αν το αυτοκίνητό σου δεν είναι ούτε σπορ, τότε μιλάμε για χειρότερη «μαϊμουδιά» και από σηματάκι GTI σε VW Golf 1.000 κυβικά, ή το κλασικό M316 (σηματάκι Μ σε βασικό BMW 316).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το κακό είναι ότι όχι μόνο συνεχίζουν να μπαίνουν στις καμπίνες, αλλά τώρα βάζουν τέτοια τριμάκια και στα καθίσματα. Σε μαλακές, εύκαμπτες επιφάνειες. Εύκαμπτα ανθρακονήματα. Σα να λέμε «λαστιχένια κατσαβίδια». Και μάλιστα συχνά η επένδυση αυτή κοστίζει έξτρα. Προφανώς σε κάποιους αρέσει.
Από κει και πέρα κάποιοι επιμένουν σε ξύλινες επενδύσεις ακόμη και αν είναι ξεκάθαρα βαμμένο πλαστικό. Άλλοι πάλι αντιπαθούν το εμφανές μέταλλο στο χρώμα του αυτοκινήτου, και το θεωρούν φτηνιάρικο. Το ίδιο και με το ύφασμα στα καθίσματα, που επιστρέφει, τώρα που το δέρμα «πέθανε» από την κοινωνική κατακραυγή.
Εσύ; Τι δεν αντέχεις στην καμπίνα; Και ποιο υλικό είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις για να το έχεις στο εξοπλισμό σου;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »