
Πόσο λάδι είναι ΟΚ να καίει ένα καινούργιο αμάξι;
Πόσο ψύχραιμος είσαι όταν το νέο σου καμάρι, ανάβει λαμπάκι λαδιού, πριν κάνει τα μισά χιλιόμετρα για σέρβις; Και πόσο ψύχραιμος είσαι όταν στο σέρβις σου λένε «καίνε λάδι αυτά», και μαθαίνεις πως καλού κακού πρέπει να έχεις και ένα λίτρο στο πορτ μπαγκάζ;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ποιά είναι όμως η αλήθεια; Αυτό με την ζέστη στην Ελλάδα είναι μάλλον άκυρο. Τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται για πολλές αγορές, ζεστές και κρύες, και σαφώς κάποιες διαφορές (ίσως και στο λάδι) υπάρχουν. Αλλά το ίδιο μοντέλο στη Γερμανία να μην τσιμπάει ούτε 100cc ανάμεσα σε σέρβις, και στην Ελλάδα να πρέπει να συμπληρώσεις δύο λίτρα, λίγο δύσκολο.
Από την άλλη στο σέρβις σου λένε, «καίνε αυτά». Και δεν μπορείς παρά να τους πιστέψεις. Το γράφει συχνά και το βιβλιαράκι πως ανά κάποιο διάστημα, είναι «νορμάλ» να καίει μια ποσότητα λαδιού. Θα δεις μάλιστα και νούμερα σημαντικά μεγαλύτερα από αυτά που καίει το δικό σου, μέχρι και 1 λίτρο ανά 1.000 χιλιόμετρα. Για να είναι καλυμμένοι.
Και επειδή σου είπαν πως είναι νορμάλ όμως; Φεύγεις ικανοποιημένος; Ανησυχείς; Και τι μπορείς να κάνεις; Το καλύτερο είναι μάλλον να πας να πάρεις ένα μπουκάλι του λίτρου, και δεν θα είναι και φθηνό, να το έχεις στο πορτ μπαγκάζ, μη σου ανάψει λαμπάκι στη μέση του πουθενά και χωρίς λάδι το πας «στεγνό» μέχρι να βρεις.
Είσαι όμως εντάξει με αυτό; Καινούργιο αυτοκίνητο και να κουβαλάς λάδι μαζί σου; Και να πρέπει κάθε τόσο να ελέγχεις τη στάθμη μην πέσει πολύ και δεν το πάρεις πρέφα; Καινούργιο αμάξι και να το τραβάς στα βενζινάδικα να συμπληρώνεις κάθε τόσο;
Πόσο λάδι μπορεί να καίει για να πεις ότι είσαι «εντάξει», και πόσο λάδι είναι τόσο που αν το μάθεις πριν το αγοράσεις, απλά αλλάζεις μάρκα; Τι λες;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »