• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι έγιναν αυτοί οι μικροί διάβολοι που σκότωναν γίγαντες πολλών αλόγων και πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε ευθείες και κυρίως σε στροφές;

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα;

Διαβάστηκε από 8586 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2019
 

Γιατί δεν έχουμε σήμερα ένα διάδοχο του 106 Rallye ή του Saxo VTS να γουστάρουμε;

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα; Τι έγιναν αυτοί οι μικροί διάβολοι που σκότωναν γίγαντες πολλών αλόγων και πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε ευθείες και κυρίως σε στροφές; Που είναι τα οδηγοκεντρικά μίνι και μικρά μοντέλα σήμερα;
 
Πήξαμε στα GTI των 300 ίππων με εργοστασιακές ποδιές, αεροτομές, 20άρες ζάντες και διπλά τούρμπο. Πήξαμε στα κυριλέ GTI με τα δερμάτινα καθίσματα και τα σαλόνια από αλκαντάρα.
 
Τα μικρομεσαία GTI έχουν ξεφύγει και θέλουν να γίνουν Porsche, τόσο σε ιπποδυνάμεις, όσο και σε τιμή, αλλά κυρίως σε πολυπλοκότητα και τελικά απώλεια επαφής με τον οδηγό. Γιατί μπορεί το ηλεκτρονικό κόκπιτ με τα launch control, τις ρυθμίσεις αναρτήσεων και κιβωτίου και όλα αυτά τα υπέροχα να είναι καλοδεχούμενα, όμως πιθανώς δεν ανεβάζουν την οδηγική απόλαυση αναλογικά με την τιμή.
 
Στα μικρά GTI οι κατασκευαστές φορτώνουν μέχρι και δίλιτρα τούρμπο μοτέρ για να είναι πάνω από 200 άλογα, έχουν απίστευτα 0-100 και ροπές που θα ζήλευαν σούπερκαρ πριν μερικές δεκαετίες, αλλά οι τιμές είναι στα ύψη, το κόστος συντήρησης επίσης, ενώ και πάλι η πολυπλοκότητα είναι… εμφανής.
 
Από κει και κάτω, πιθανώς το νέο VW Up GTI να είναι ότι πιο ενδιαφέρον έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, με έμφαση στην οδηγική εμπειρία, όμως και πάλι το μάρκετινγκ έχει κάνει το «θαύμα» του επικεντρώνοντας σε στοιχεία όχι και τόσο απαραίτητα.
 
Γράφαμε όταν το Up GTI εμφανίστηκε πως ίσως είναι καιρός να δούμε ένα Panda 100 ξανά, όμως το μοντέλο που λείπει πραγματικά είναι το 106 Rallye. Ένα προσιτό, πραγματικά σπορ αυτοκίνητο για χομπίστες οδηγούς που γουστάρουν να στρίβουν, και δεν θέλουν τίποτε περιττό που να αυξάνει κόστος και πολυπλοκότητα. Ένα μοντέλο στην καλύτερη όσο λίγο φορτωμένο ήταν το συγγενές Saxo VTS, ώστε να έχει κάτι περισσότερο από το σπαρτιάτικο Rallye αλλά τίποτε παραπάνω.
 
Γιατί δεν υπάρχουν σήμερα τέτοια αυτοκίνητα; Τα μοτέρ είναι καλύτερα από ποτέ, οι πλατφόρμες και οι αναρτήσεις τους επίσης, και μια έκδοση με έμφαση στην οδήγηση, ένα μοντέλο που θα αφήσει πίσω του ξανά το θρύλο των Rallye θα ήταν απόλυτα καλοδεχούμενο. Πού είναι;
 
Τι λέτε; Θα το θέλατε; Ποιό μοντέλο θα βλέπατε σε έκδοση «Rallye», τι κινητήρα θα θέλατε και μέχρι πόσα εξτρά θα βάζατε για να μην το μαγαρίσετε;

 
Σχολιάστε την είδηση 8 σχόλια

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel με 150 PS

Ρόπαλο & σπασμένα τζάμια μέχρι που...

Η κίνηση στους δρόμους

Νίκη-άθλος του Hamilton στο Μονακό

Τριπλάσια εγγύηση και 2.000 στην τσέπη ή VW T-Cross;

Το πιο όμορφο ελληνικό σπήλαιο

Σκόπελος: 4 παραλίες που μένουν αξέχαστες

10 σημεία του Ιονίου... για χάζι!

H καλύτερη παραλία του κόσμου είναι στην Ελλάδα

«Το απέραντο γαλάζιο» της Αμοργού

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: CLIO Dynamic.Η πλουσιότερη έκδοση CLIO με 12.980€

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »