Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα έχει αποφασιστεί από την PSA που θα παραχθεί το νέο Opel Astra.

Που θα κατασκευαστεί το νέο Opel Astra;

4.740 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2019)

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα έχει αποφασιστεί από την PSA που θα παραχθεί το νέο Opel Astra. Όλα τα δεδομένα εξετάζονται από τους ανθρώπους του Ομίλου, κάτι που έχει ανησυχήσει τους εργαζομένους στο εργοστάσιο του Ellesmere.

Ο όμιλος PSA αναμένεται να ανακοινώσει τα εργοστάσια που θα κατασκευάσουν τη νέα γενιά του Opel Astra, κάτι που έχει βάλει τα συνδικάτα των εργαζομένων στο εργοστάσιο της Opel / Vauxhall στο Ηνωμένο Βασίλειο να κάθονται σε «αναμμένα κάρβουνα». Σύμφωνα με όσα επικαλούνται διεθνή μέσα ενημέρωσης, οι Βρετανοί εργαζόμενοι φοβούνται ότι ενδέχεται να χάσουν την παραγωγή των αριστεροτίμονων Astra, τα οποία ενδέχεται να πάνε την παραγωγή τους στη Γερμανία.
 
Το Astra κατασκευάζεται επί του παρόντος στο λιμάνι του Ellesmere, στη βορειοδυτική Αγγλία και στο Gliwice της Πολωνίας. Ωστόσο σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η γερμανική εφημερίδα «Handelsblatt», το εργοστάσιο της Opel στο Ruesselsheim, κοντά στη Φρανκφούρτη, θα μπορούσε να αναλάβει τη κατασκευή των αριστεροτίμονων Astra της νέας γενιάς, που αναμένεται το 2021.
 
Η γερμανική εγκατάσταση χρειάζεται ένα επιπλέον μοντέλο μετά την παραγωγή του Zafira Tourer που τελειώνει το καλοκαίρι, καθώς το μόνο μοντέλο που θα παράγει θα είναι το Insignia. Μάλιστα σύμφωνα με την Handelsblatt δεν αποκλείεται το εν λόγω εργοστάσιο να είναι ένα από αυτά που θα αναλάβουν την κατασκευή του νέου μικρομεσαίου.
 
Το δημοσίευμα έγινε ακόμα πιο συγκεκριμένο αναφέροντας πως η PSA έχει το μυαλό της δύο επιλογές. Η πρώτη είναι η κατανομή του 75% της παραγωγής του Astra στο Ellesmere Port με τον υπόλοιπο όγκο να παράγεται στο Ruesselsheim, αντί για το Gliwice. Ενώ η δεύτερη  είναι η κατασκευή του 75% του Astra να πάει στο Ruesselsheim και το εργοστάσιο στο Ellesmere Port να παράγει μόνο δεξιοτίμονες εκδόσεις για το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και τη Νότια Αφρική, όγκος ο οποίος θα είναι σαφώς μικρότερος αριθμητικά.
 
Τέλος το δημοσίευμα της Handelsblatt κλείνει υπογραμμίζοντας πως η δεύτερη επιλογή είναι η πιο πιθανή λόγω του πιθανού Brexit και των συναλλαγματικών κινδύνων που ίσως υπάρξουν.

SPRING SEAT
NISSAN