mono-sto-autotriti
Η Tesla πουλάει, αλλά δε βγάζει λεφτά από τα αυτοκίνητα!

Η Tesla πουλάει, αλλά δε βγάζει λεφτά από τα αυτοκίνητα!

2.760 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2023)

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, η Tesla βιοπορίζεται παρέχοντας μιας ιδιαίτερη υπηρεσία. Και όχι! Δεν είναι η κατασκευή αυτοκινήτων. Το ήξερες;

Και όμως δεν βγάζει λεφτά από τα αυτοκίνητα που πουλάει!

Μιλάμε για μία από τις πιο πολυσυζητημένες (θετικά ή αρνητικά) μάρκες στην αγορά. Τα αυτοκίνητα της είναι ακριβά, παρόλα αυτά δεν προλαβαίνει να πουλάει και να φτιάχνει. Το ήξερες όμως ότι η Tesla δε βγάζει λεφτά από τα αυτοκίνητα που πουλάει; Όλο της το κέρδος έρχεται από μία υπηρεσία που παρέχει! Ποια;

Τα μοντέλα της Tesla είναι περιζήτητα. Καμία αμφιβολία. Η ηλεκτρική τεχνολογία της μάρκας και οι μπαταρίες της είναι (ή τουλάχιστον ήταν μέχρι πρόσφατα) μπροστά από τον ανταγωνισμό. Το δίκτυο (και η ταχύτητα) φόρτισης το ίδιο. Και το λογισμικό της και η εμπειρία που προσφέρει, ξεχωριστά. Όμως, η Tesla βγάζει λεφτά από κάτι άλλο μοναδικό και περιζήτητο που διαθέτει. Την καρβονική της πίστωση. Δηλαδή;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όταν κάθε χρόνο οι μάρκες μετράνε τα αυτοκίνητα που πουλάνε και πόσα κιλά διοξείδιο του άνρθακα εκπέμπουν στην ατμόσφαιρα, αν ο μέσος όρος δεν είναι κάτω από το όριο που επιβάλεται, πληρώνουν βαρβάτο πρόστιμο. Για μάρκες με μικρά μοντέλα, όπως η Fiat,  ή μάρκες με υβριδικό στόλο όπως η Toyota, ή μάρκες που έχουν βρει άλλες λύσεις, όπως η Mazda, αυτό δεν είναι πρόβλημα. Όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές ζουν και αναπνέουν κάπου εκεί κοντά στο όριο με στόχο, κάθε χρόνο, να μην το ξεπεράσουν γιατί τα πρόστιμα είναι χοντρά.

Όμως κάποιες μάρκες απλά δεν μπορούν να μείνουν κάτω από το όριο. Μάρκες που παράγουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και μαζικά. Αυτό στην Ευρώπη είναι περιορισμένο, αφού η Mercedes, η BMW και η Audi που διαθέτουν πολλά και μεγάλα αυτοκίνητα, είναι μέλη ομίλων που παράγουν και μικρότερα. Και επίσης έχουν πέσει με τα μούτρα στα υβριδικά και τα ηλεκτρικά για το λόγο αυτό.

Στην Αμερική όμως που τα πολλά κυβικά είναι ακόμη βασιλιάς, μάρκες όπως η Dodge και Ram, μέλη του ομίλου Stellantis, δεν έχουν κανένα τρόπο να ρίξουν το μέσο όρο τους και να είναι κάτω από το όριο. Προκειμένου να μην πληρώσουν το υπέρογκο πρόστιμο, αγοράζουν πίστωση άνθρακα από την Tesla.

H Tesla είναι η μόνη αυτόνομη μάρκα αποκλειστικά ηλεκτρική και με μεγάλο όγκο πωλήσεων. Και έχει μηδέν ρύπους. Που σημαίνει πως, αν η Dodge/Ram προσμετρήσει μαζί με τα δικά της μοντέλα και αυτά της Tesla, o μέσος όρος ρύπων πέφτει κατακόρυφα. Και αυτό της στοιχίζει πολύ λιγότερο από το πρόστιμο.

Τα τελευταία 2 χρόνια η Dodge/Ram, ως μέλη του ομίλου Stellantis ήταν οι αποκλειστικοί αγοραστές της πίστωσης της Tesla, με αντίτιμο αριβώς όσο και τα ετήσια κέρδη της Tesla. Ένα μοναδικό και τεράστιο οικονομικό έσοδο για τη μάρκα με κάποιες ηθικές προεκτάσεις.

Γιατί, κύριε, πώς θες να λέγεσαι «πράσινη» μάρκα, όταν είσαι εσύ που επιτρέπεις στις άλλες μάρκες να είναι ακριβώς το αντίθετο; Τι λες όμως; Πειράζει; Υπάρχει ηθικό δίλημμα; Μήπως πρέπει να πάψει να επιτρέπεται αυτό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
MINETTA ELECTRIFY
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel