Ανεση χώρου για τα κεφάλια τόσο των εμπρός όσο και των πίσω επιβατών του Arona. To τούνελ στη μέση είναι πάντως πολύ υψηλό.

Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ για σχετικά μικρό όχημα: 400 λίτρα, διπλό δάπεδο και ωραίες μοκέτες ντύνουν όλες τις επιφάνειες.

Η εικόνα εδώ δεν είναι το ίδιο καλή με του Arona ωστόσο και το Stonic δε θα προβληματίσει. Έχει καλό χώρο για τα γόνατα, σεβαστό πλάτος, επαρκές «κεφάλι» και πολύ χαμηλό τούνελ στο κέντρο.

Aρκετά γενναιόδωρο είναι το πορτ-μπαγκάζ και του Kia. Απλώς δεν ξεφεύγει τόσο πολύ από τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας, στην οποία θα έμπαινε στο άνω άκρο της βέβαια.

Χώροι: Πληρέστερο πακέτο το Arona, πλατύτερη καμπίνα πίσω το Stonic

89.247 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2017)

To εξωτερικό μήκος φέρνει τα δύο οχήματα ακριβώς στο ίδιο επίπεδο. Το μήκος του μεταξονίου όμως είναι πιο μεγάλο στην περίπτωση του Stonic. Αυτό βοηθά το Kia να παρέχει καλό ελεύθερο χώρο για τα πόδια, ωστόσο το SEAT πέτυχε μέτρηση η οποία δείχνει ότι εκμεταλλεύτηκε καλύτερα τα περιθώριά του. Η νίκη του Arona και σε ό,τι αφορά τα κεφάλια είναι ακόμα πιο εμφατική αλλά αυτό το είχε ήδη αφήσει να εννοηθεί η πιο ψηλή και πιο τετραγωνισμένη διαμόρφωση της οροφής του. Ειδικά στο εμπρός μέρος το Arona είναι πολύ αεράτο. Οι αριθμοί πάντως δεν είναι άσχημοι ούτε στο Stonic το οποίο βρίσκει τον τρόπο και ισοφαρίζει σε πλάτος την καμπίνα του Arona εμπρός ενώ την προσπερνά αντίστοιχα πίσω. 

Το πορτ-μπαγκάζ στο ισπανικό μοντέλο φτάνει τα 400 λίτρα βάζοντας πολύ δύσκολα όχι μόνο στο Stonic αλλά πιθανώς σε όλη την κλάση των B-SUV. Αντίστοιχα το Stonic με 352 λίτρα είναι στο επίπεδο των κορυφαίων συμβατικών μικρών. Κι αυτό ίσως είναι αρκετό εμπορικά αλλά και χρηστικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green