Ζωντανό είναι οπτικά το ταμπλό του C3 Aircross: γίνεται έξυπνη χρήση καμπύλων γραμμών και διχρωμίας.

O πίνακας οργάνων έχει πάρει ύψος έναντι του αντίστοιχου στο απλό C3 και δείχνει πιο μοντέρνος απλώνοντας καλύτερα την πληροφορία.

Όπως ο «κάκτος»: η τοποθέτηση του διακόπτη Grip Control στη βάση της κεντρικής κονσόλας, θυμίζει το C4 Cactus στην πρόσφατη ανανέωσή του. Ακριβώς δεξιά του το επίσης πολύτιμο Σύστημα υποβοήθησης καθόδου.

Όμορφη η οθόνη του infotainment η οποία συνοδεύει το C3 Aircross από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο.

Εσωτερικό: Σικ, «ξενοδοχειακό» ντιζάιν και υψηλή τεχνολογία

43.700 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2017)

Γνώριμη είναι η αισθητική στο εσωτερικό του C3 Aircross αφού οι βασικές γραμμές προέρχονται σχεδόν αυτούσιες από το «απλό» C3. Eλλειπτικά σχήματα στους αεραγωγούς, τιμόνι με πεπλατυσμένη την κάτω πλευρά του κι μια ευμεγέθης οθόνη για το infotainment ορίζουν τη γενική εικόνα. Το σύνολο δείχνει πολύ νεανικό και μαζί με τον πλήρη και ευανάγνωστο πίνακα οργάνων αλλά και το τιμόνι το οποίο δεν επιβαρύνεται από πολλά μπουτόν, αποδεικνύεται και ιδιαιτέρως λειτουργικό. Χωρίς εργονομικές εκπλήξεις, το C3 Aircross θα ζητήσει τον ελάχιστο δυνατό χρόνο εξοικείωσης από το χειριστή του ακόμα κι αν εκείνος το αντικρίζει για πρώτη φορά. 
Στον τομέα της ποιότητας όλα δείχνουν καλοβαλμένα ενώ ένα αρκετά μεγάλο οριζόντιο τμήμα καλύπτεται από σχετικά μαλακό πλαστικό προσθέτοντας πόντους στο τελικό αποτέλεσμα. Τα αρκετά πλατιά και ιδιαιτέρως άνετα καθίσματα στο εμπρός μέρος βοηθούν ώστε ακόμα και μετά από αρκετή ώρα ο οδηγός να μη νιώσει κούραση. 
Από πλευράς εξοπλισμού βέβαια το C3 Aircross είναι πλήρως εναρμονισμένο με την εποχή του και μπορεί, εκτός του να συνδεθεί πλήρως με κινητά τηλέφωνα, να εφοδιαστει με Head-up display, αισθητήρα προσοχής του οδηγού, και ως στάνταρ με σύστημα ενημέρωσης για ακούσια έξοδο από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων του ΚΟΚ, αισθητήρα κόπωσης κλπ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD TRANSIT CONNECT LEASING
SEAT