Ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει την οδήγηση του C3 Aircross είναι η θέα πάνω από το μακρύ μυώδες καπό που αντικρίζει ο οδηγός.

Κινητήρας: Γνωστός & δοκιμασμένος 1.600άρης diesel

43.400 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2017)

Ο BlueHDi των 100 ίππων είναι από τους συνήθεις υπόπτους για την κίνηση όλων των μικρών και μικρομεσαίων μοντέλων του Γαλλικού ομίλου. Θητεύει χωρίς δεύτερη σκέψη από πλευράς Citroen και στο νέο C3 Aircross, παράγοντας σχετικά αισθητό θόρυβο σε μια καμπίνα όμως η οποία είναι αρκετά καλά μονωμένη και προστατεύει επαρκώς τους επιβάτες. Η δύναμη δε λείπει από το σύνολο αλλά το στροφόμετρο πρέπει σχεδόν να ακουμπήσει τις 2.000 σ.α.λ. για να πάρει ο οδηγός την ώθηση που θέλει. Ο συνδυασμός θα ήταν πολύ καλύτερος με ένα εξάρι κιβώτιο αντί του χειροκίνητου των πέντε που δίδεται τώρα. Στόχος είναι η εξοικονόμηση καυσίμου ωστόσο με μια σχέση επιπλέον, η δύναμη θα άπλωνε καλύτερα και ο οδηγός θα κρατιόταν πιο εύκολα σε μεγαλύτερες σχέσεις από ότι τώρα. Οι επιδόσεις έχουν οικογενειακό, τουριστικό χαρακτήρα, επιτρέπουν σβέλτο και οικονομικό ταξίδι και γενικά ταιριάζουν με το χαρακτήρα μιας βασικής έκδοσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda