ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς ο Όμιλος Σφακιανάκη οδηγεί τη Suzuki προς την κορυφή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου

1.049 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2025)
Πώς ο Όμιλος Σφακιανάκη οδηγεί τη Suzuki προς την κορυφή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου
2 Φωτογραφίες »

Ο Όμιλος Σφακιανάκη με μεθοδική και αποτελεσματική δουλειά το 2024 σκοπεύει να φέρει τη Suzuki ένα βήμα πριν την κορυφή στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ανοδική πορεία για τη Suzuki στην Ελλάδα

Όπως αναφέρθηκε στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων της Suzuki στην Ελλάδα, το οποίο πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του Προέδρου & Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρου Π. Τάκη, του Director του Ομίλου κ. Christian Τάκη, αλλά και στελεχών του Ομίλου Σφακιανάκη, της Suzuki Motor Corporation (SMC) και του δικτύου αντιπροσώπων,  το 2024 η μάρκα σημείωσε άνοδο 5 θέσεων στη συνολική κατάταξη, κατακτώντας τη 2η  θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,8%, αλλά και τη 2η θέση στην αγορά του retail, με μερίδιο 10,2%.

Στοχεύει την κορυφή με Suzuki και BYD ο Όμιλος Σφακιανάκη

Ο Όμιλος Σφακιανάκη, μετά και την εξαιρετική πορεία της BYD το 2024, τώρα και με τη Suzuki, για άλλη μια φορά δικαιώνει τη φήμη του ως ο ηγέτης του κλάδου, ο οποίος γνωρίζει πως να υποστηρίζει και να αναδεικνύει τις δυνατότητες των συνεργαζόμενων brands αυτοκινήτου και να τα καθιστά πρωταγωνιστές στις προτιμήσεις του ελληνικού αγοραστικού κοινού.


Πώς ο Όμιλος Σφακιανάκη οδηγεί τη Suzuki προς την κορυφή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου
2 Φωτογραφίες »

Πώς ο Όμιλος Σφακιανάκη οδηγεί τη Suzuki προς την κορυφή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου

To e Vitara, το πρώτο ηλεκτρικό της Suzuki στο 2ο μισό του 2025

Ο κ. Σταύρος Π. Τάκη, ο οποίος κήρυξε από κοινού με τον κ. Christian Τάκη, την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου, ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους και υπογράμμισε τον σημαντικό ρόλο της συλλογικής προσπάθειας και της νέας γενιάς επιχειρηματιών στις προκλήσεις του μέλλοντος, αλλά και τη στρατηγική εστίαση στην εμπειρία του πελάτη, ουσιαστικά φωτογραφίζοντας, το πως κατάφερε ο Όμιλος Σφακιανάκη αυτή τη σημαντική επιτυχία για το brand της Suzuki στην Ελλάδα.

Προφανώς, όπως τονίστηκε και στο συνέδριο, οι στόχοι για το 2025 είναι ιδιαίτερα υψηλοί, καθώς ο Όμιλος Σφακιανάκη θα ηγηθεί της προσπάθειας για περαιτέρω ανάπτυξη του brand στην Ελλάδα, ενώ όπως ανέφεραν τα υψηλόβαθμα στελέχη της  Suzuki Motor Corporation, το δεύτερο εξάμηνο του χρόνου αναμένεται να λανσαριστεί σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, και το νέο e Vitara, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας.

Toyota
Autotriti.gr