Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ

 Σχολιάστε 
27.737 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2024)
Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ
9 Φωτογραφίες »

- Το Daytona Orama το πιο ισχυρό με απόδοση 15 αλόγων.
- Επίσης το πιο φθηνό με τιμή στα 2.495 ευρώ.
- Το Yamaha το πιο ελαφρύ στα 101 κιλά μόλις.
- Καίνε λίγο και έχουν νοσταλγική εμφάνιση.

Το Daytona Orama το πιο ισχυρό με απόδοση 15 αλόγων

Όποιος έχει χρειαστεί να οδηγήσει έστω και μια εβδομάδα σε μια μποτιλιαρισμένη πόλη γνωρίζει ότι τα Scooter των 125cc αποτελούν την ιδανική λύση για αστική μετακίνηση. Με αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων, απουσία συμπλέκτη και ανέσεις ως προς τους χώρους είναι ξεκούραστα και πρακτικά μέσα ενώ αν μη τι άλλο πλέον ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει από πολλά διαφορετικά στιλ. Στη λίστα έχουμε 6 ρετρό Scooter που εξοπλίζονται με έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα 125cc. Το μόνο που διαφέρει είναι το Daytona Orama, που διαθέτει υδρόψυκτο κινητήρα και η απόδοσή του μάλιστα αγγίζει τα όρια της Α1 κατηγορίας , φτάνοντας τους 15 ίππους και τα 12,5 Nm ροπής, πολύ "δυνατά" νούμερα στην κατηγορία του. Η ισχύς των υπολοίπων, κυμαίνεται από τα 8,4 έως και τα 11,2 άλογα τα οποία είναι και απολύτως επαρκή για τα μικρά αυτά Scooter.

Επίσης το πιο φθηνό με τιμή στα 2.495 ευρώ

Μάρκα Τιμή Τύπος Ψύξης Ισχύς Hp / Στροφές Ροπή Nm / Στροφές Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
DAYTONA ORAMA 125 2.495 Υ/Ψ 15 12,5 10 138
KYMCO LIKE 125 2.695 Α/Ψ 11,2 9,8 6,5 116
YAMAHA D ELIGHT 125 2.870 Α/Ψ 8,4 9,8 5,5 101
PEUGEOT DJANGO 125 STANDARD  3.190 A/Ψ 10,6 9,3 8,5 135
LAMBRETTA V SPECIAL 125 CBS 3.499 Α/Ψ 10,2 9,2 6,5 140
ROYAL ALLOY GP 125i LX CBS 3.499 Α/Ψ 9,6 9,2 10,5 140

Η τιμή αποτελεί πάντα έναν από τους πιο βασικούς παράγοντες στην επιλογή ενός δικύκλου – ειδικά σε αυτή την κατηγορία - και η Daytona, όντας ανέκαθεν φιλική σε αυτό το επίπεδο, προσφέρει το Orama 125 στην προσιτή τιμή των 2.495 ευρώ. Ακολουθεί το Kymco Like 125 στα 2.695 ευρώ, το Yamaha D`Elight στα 2.870 ευρώ, στο οποίο υπολογίζουμε και την δυνατή μεταπωλητική του αξία χάρη στην αποδεδειγμένη αξιοπιστία της ιαπωνικής μάρκας, στα 3.190 ευρώ μπορείς να αποκτήσεις το Peugeot DJango 125 και τέλος, 3.499 ευρώ κοστίζουν το V Special 125 της Lambretta και το GP 125i LX της Royal Alloy, που είναι τα δύο scooter με τον πιο αυθεντικό ρετρό σχεδιασμό που παραπέμπει σε μία άλλη εποχή, στην κουλτούρα των Mods και στο Rock n Roll των Who.  

Το Yamaha το πιο ελαφρύ στα 101 κιλά μόλις

Σε γενικές γραμμές αυτά τα Scooter έχουν μαζεμένες διαστάσεις – οι οποίες είναι απαραίτητες για την αποφυγή της κίνησης στην πόλη – ενώ οι χαμηλές τους σέλες, το επίπεδο πάτωμα και το μικρό τους βάρος τα κάνουν εύκολα διαχειρίσιμα και καλές επιλογές για τους αρχάριους. Το επίπεδο πάτωμα είναι επίσης πρακτικό, αφού εκεί μπορεί ο αναβάτης να «φορτώσει» αντικείμενα μεγαλύτερου μεγέθους, όπως π.χ. τα ψώνια του Super Market, ενώ το βάρος των έξι αυτών scooter δεν ξεπερνάει τα 140 κιλά. Στο Yamaha D`Elight μάλιστα, το βάρος αποτελεί ένα από τα δυνατά "χαρτιά" του, αφού σταματά τη ζυγαριά στα 101 μόλις κιλά και αποτελεί το πιο ελαφρύ Scooter της συγκεκριμένης λίστας. Οι τροχοί των 12” εμπρός και πίσω (εκτός από το D`Elight που έχει τροχούς 10”) τους προσφέρουν την ευελιξία που χρειάζονται για να ελίσσονται μέσα στην πόλη, ενώ με τις τελικές τους ταχύτητες να κινούνται λίγο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα δεν θα λείψει η σταθερότητα που θα έδινε σε υψηλότερες ταχύτητες ένας μεγαλύτερος τροχός.

Καίνε λίγο και έχουν νοσταλγική εμφάνιση

Πέρα από το χαμηλό κόστος απόκτησης, στα οχήματα καθημερινότητας (όπως είναι ένα Scooter 125cc), μεγάλο ρόλο παίζει και το κόστος συντήρησης. Τα Scooter της λίστας είναι άκρως οικονομικά ως προς την κατανάλωση βενζίνης, καθώς μπορείς να διανύσεις 100 χλμ. και να κάψεις λιγότερα από 3 λίτρα.
Τώρα όσον αφορά την σχεδίαση, υπεισέρχεται η υποκειμενική άποψη του κάθε χρήστη, όμως σε γενικές γραμμές θα μπορούσαμε να πούμε ότι τα Daytona, Kymco, Yamaha και Peugeot ακολουθούν μία πιο παραδοσιακή συνταγή θα λέγαμε στον σχεδιασμό των ρετρό scooter, με μεγάλα "φουσκώματα" στο πίσω μέρος, καμπυλωτά πλαστικά μέρη και στρογγυλεμένους προβολείς εμπρός, σαν εικόνα βγαλμένη από τα American Dinners της δεκαετίας του 1950. Από την άλλη, Lambretta και Royal Alloy είναι παιδιά των Mods όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, Vintage σχεδιασμός δεκαετίας του 1960, με έντονες γωνίες και «αιχμηρές γραμμές» να δίνουν έναν ξεχωριστό τόνο του σήμερα. Με τιμή αγοράς που δεν ξεπερνάει τα 3.500 ευρώ και ένα μοναδικό «παλαιακό» στιλ, σίγουρα αυτά τα Scooter έχουν το δικό τους φανατικό κοινό στην Α1 κατηγορία. 

FORD
ODIGOS AGORAS LINGLONG