
Είναι απλά άδικο, ή μήπως είναι εξαπάτηση να αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας στα παλιά αυτοκίνητα;
Ρώσικη ρουλέτα τα τέλη!
6.113 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2016)
Στην Ελλάδα τα τέλη κυκλοφορίας αλλάζουν κάθε λίγο και λιγάκι με αποτέλεσμα να μην ξέρεις ούτε αν θα τα αντέξεις, ούτε αν θα μπορείς να κυκλοφορείς το αυτοκίνητό σου την επόμενη χρονιά. Είναι δίκαιο; Ή μήπως φτάνει στο όριο της εξαπάτησης;
autotriti team
Γίνεται να σκοράρεις όταν το τέρμα συνέχεια κινείται; Μπορείς να υπολογίσεις ποιο αυτοκίνητο θα αγοράσει αν η τιμή του αλλάζει συνέχεια; Πως θα σας φαινόταν 5 χρόνια μετά την αγορά να σας ζητάνε παραπάνω λεφτά γιατί «ακρίβυνε»; Πως επιτρέπουμε αυτή την παράνοια στα τέλη κυκλοφορίας;
Βάζεις τα οικονομικά σου κάτω, μαζεύεις χρήματα δεξιά κι αριστερά, κάνεις την «ανάγκη» σου παξιμάδι, και ψωνίζεις το αυτοκίνητο που μπορείς. Γιατί έτσι γίνεται. Ψωνίζεις με βάση το πόσο αντέχει η τσέπη σου. Το μόνο που δεν μπορείς να προϋπολογίσεις είναι τα καύσιμα, η τιμή των οποίων φυσικά αλλάζει. Και έχεις προβλέψει να πάρεις το αυτοκίνητο με την χαμηλότερη κατανάλωση ώστε να βρίσκεσαι πάντοτε στο κάτω άκρο του κόστους καυσίμων.
Τα τέλη κυκλοφορίας όμως; Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο σήμερα και το διαλέγεις με βάση τα τέλη που ισχύουν, ώστε να μπορείς να αντέχεις το χριστουγεννιάτικο χαράτσι κάθε χρόνο. Και κοιτάς να είσαι χαμηλά στους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα για να είσαι στη χαμηλή κατηγορία, κόβεις από κυβικά γιατί ποτέ δεν ξέρεις αν θα ξαναγίνουν της μόδας, και όμως πάλι δεν είσαι σίγουρος.
Δεν ξέρεις αν σε μερικά χρόνια θα αποφασίσει κανείς να «αρμέξει» τους οδηγούς ζητώντας περισσότερα, γιατί αλλάζει το σύστημα υπολογισμού, και τους παίρνει όλους η μπάλα, νέους ή παλιούς ιδιοκτήτες, νέα ή παλιά αυτοκίνητα.
Πόσο δίκαιο είναι αυτό; Πόσο δίκαιο είναι να σου πουν ότι το αυτοκίνητό σου ξαφνικά θα πληρώνει παραπάνω γιατί τόσα λείπουν από τα ταμεία; Σε χώρες όπως η Μ. Βρετανία τα τέλη κυκλοφορίας δεν αλλάζουν παρά μόνο στα νέα αυτοκίνητα. Τα παλιά συνεχίζουν να πληρώνουν με ότι ίσχυε όταν αγοράστηκε.
Αυτό που κάνουν για να συμπλέουν με τις αλλαγές στην τεχνολογία, είναι να προσφέρουν τα νέα αυτοκίνητα με ειδικά τέλη για 2 χρόνια, και μετά με αυξημένα, αλλά αυτά τα τελευταία πρώτον τα ξέρεις από την αρχή, και δεύτερον δεν αλλάζουν ξανά. Έτσι τα νέα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας πάντα πληρώνουν λιγότερα.
Στην Ελλάδα τα τέλη κυκλοφορίας αλλάζουν κάθε δύο χρόνια με αποτέλεσμα να μην ξέρεις ούτε αν θα τα αντέξεις, ούτε αν θα μπορείς να κυκλοφορείς το αυτοκίνητό σου την επόμενη χρονιά. Είναι δίκαιο; Ή μήπως φτάνει στο όριο της εξαπάτησης; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Βάζεις τα οικονομικά σου κάτω, μαζεύεις χρήματα δεξιά κι αριστερά, κάνεις την «ανάγκη» σου παξιμάδι, και ψωνίζεις το αυτοκίνητο που μπορείς. Γιατί έτσι γίνεται. Ψωνίζεις με βάση το πόσο αντέχει η τσέπη σου. Το μόνο που δεν μπορείς να προϋπολογίσεις είναι τα καύσιμα, η τιμή των οποίων φυσικά αλλάζει. Και έχεις προβλέψει να πάρεις το αυτοκίνητο με την χαμηλότερη κατανάλωση ώστε να βρίσκεσαι πάντοτε στο κάτω άκρο του κόστους καυσίμων.
Τα τέλη κυκλοφορίας όμως; Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο σήμερα και το διαλέγεις με βάση τα τέλη που ισχύουν, ώστε να μπορείς να αντέχεις το χριστουγεννιάτικο χαράτσι κάθε χρόνο. Και κοιτάς να είσαι χαμηλά στους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα για να είσαι στη χαμηλή κατηγορία, κόβεις από κυβικά γιατί ποτέ δεν ξέρεις αν θα ξαναγίνουν της μόδας, και όμως πάλι δεν είσαι σίγουρος.
Δεν ξέρεις αν σε μερικά χρόνια θα αποφασίσει κανείς να «αρμέξει» τους οδηγούς ζητώντας περισσότερα, γιατί αλλάζει το σύστημα υπολογισμού, και τους παίρνει όλους η μπάλα, νέους ή παλιούς ιδιοκτήτες, νέα ή παλιά αυτοκίνητα.
Πόσο δίκαιο είναι αυτό; Πόσο δίκαιο είναι να σου πουν ότι το αυτοκίνητό σου ξαφνικά θα πληρώνει παραπάνω γιατί τόσα λείπουν από τα ταμεία; Σε χώρες όπως η Μ. Βρετανία τα τέλη κυκλοφορίας δεν αλλάζουν παρά μόνο στα νέα αυτοκίνητα. Τα παλιά συνεχίζουν να πληρώνουν με ότι ίσχυε όταν αγοράστηκε.
Αυτό που κάνουν για να συμπλέουν με τις αλλαγές στην τεχνολογία, είναι να προσφέρουν τα νέα αυτοκίνητα με ειδικά τέλη για 2 χρόνια, και μετά με αυξημένα, αλλά αυτά τα τελευταία πρώτον τα ξέρεις από την αρχή, και δεύτερον δεν αλλάζουν ξανά. Έτσι τα νέα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας πάντα πληρώνουν λιγότερα.
Στην Ελλάδα τα τέλη κυκλοφορίας αλλάζουν κάθε δύο χρόνια με αποτέλεσμα να μην ξέρεις ούτε αν θα τα αντέξεις, ούτε αν θα μπορείς να κυκλοφορείς το αυτοκίνητό σου την επόμενη χρονιά. Είναι δίκαιο; Ή μήπως φτάνει στο όριο της εξαπάτησης; Τι λέτε;
Όποιος πει ότι σε αυτό το κράτος σήμερα, μπορείς να προγραμματίσεις το παραμικρό, μάλλον θα πρέπει να παίρνει ισχυρή δόση ναρκωτικών. Ας το πάρουμε απόφαση... όλα τα κόμματα για να γίνουν κυβέρνηση σήμερα θα πρέπει να εκπληρώσουν έναν σκοπό, να ξεπουλήσουν τη χώρα και να εξοντώσουν (ή και να διώξουν) τους ιθαγενείς της. Πόσες σφαλιάρες πρέπει να φάμε ακόμα για να το καταλάβουμε;;;;
Το ελληνικό κράτος είναι παραδοσιακά "μπαταξής" και κινείται κατά το συμφέρον του πάντα. Στην προκειμένη περίπτωση όμως την κύρια ευθύνη έχουν οι άνθρωποι της αγοράς (Ο απαράδεκτος Σύνδεσμος Εισαγωγέων) που αφήνουν την εκάστοτε κυβέρνηση ασύδοτη. Οι φετινοί σχεδιασμοί προβλέπουν την αύξηση των τελών στα νέα ΙΧ και τη μείωση στα παλαιά. Θεωρητικά ακούγεται λογικό να μην πληρώνει ένας τέλη 600 ευρώ για ένα δίλιτρο 15ετίας και ο άλλος 80 ευρώ για ένα καινούργιο ντίζελ. Άρα πρέπει να μειώσουμε τα πρώτα εις βάρος των δευτέρων. Μέχρι εδώ όλα καλά. Πόσο όμως θα μειώσουμε τα πρώτα και θα αυξήσουμε τα δεύτερα εξαρτάται από τον αριθμό τους. Πόσοι συμπατριώτες μας μπόρεσαν να πάρουν νέο ΙΧ την τελευταία 5 ετία;;Μάλλον λίγοι. Οπότε μειώνουμε 20 ευρώ τα τέλη των παλαιών (για να πούμε δηλαδή οτι κάτι κάναμε σας αριστερή (sic) κυβέρνηση) και αυξάνουμε κατά 200 ευρώ τα τέλη των νέων (αν θέλουμε να έχουμε τα ίδια ή λίγο καλύτερα έσοδα ως κράτος) και του χρόνου ξαναβλέπουμε το ισοζύγιο... Κοινώς Τα καλά και συμφέροντα. Το αποτέλεσμα όμως είναι ο καταναλωτής να είναι πλέον εξαιρετικά δύσπιστος και απρόθυμος για την αγορά νέου ΙΧ (εδώ είναι η ευθύνη του ΣΕΕΑ) με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη απώλεια εσόδων από την καθίζηση της αγοράς (χαμηλές εισπράξεις ΦΠΑ, τέλη ταξινόμησης, χαμηλές ασφαλιστικές εισφορές από κλείσιμο αντιπροσωπειών κτλ). Μόνο με σταθερό φορολογικό σύστημα και στα αυτοκίνητα μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα κύριε Αλεξιάδη. Αλλά πως να μπορείτε να τα αντιληφθείτε αυτά ...Βαριά η συνδικαλιστική...
Με μια λέξη: ΠΟΝΟΣ!!! Δεν θα το έλεγα απλά εξαπάτηση. Ληστεία είναι! Κάνεις σχέδια πως θα κόψεις από δω και από κει, βρίσκεις την ευκαιρία στην αγορά και εκεί που θα πλήρωνα 500€ τέλη κυκλοφορίας στο τέλος του χρόνου ξαφνικά έγινε 880. Κι όχι μόνο αυτό και άλλα 500€ έκτακτο φόρο! Και τελικά το 880 έγινε 920 φέτος και το 500€ την επόμενη χρονιά έγινε 1.500€ και πάνω που περίμενα ότι θα μειωθεί μετά την 5ετία 30% ξαφνικά το 10% έγινε 13% (επί του αδικαιολόγητου τεκμηρίου) και ξαναπλήρωσα σχεδόν 1.500€. Και δεν άντεξα άλλο και κατέθεσα τις πινακίδες. Τώρα θα πάρουν περισσότερα οι παράλογοι!!! Αλλά δεν τους πειράζει αυτό γιατί θα βρουν που πάει η αγορά και θα φορολογίσουν και αλλού μέχρι να μη μείνει πουθενά κανένα ευρώ. Μάλλον αυτός είναι ο στόχος, δεν εξηγείται αλλιώς. Δεν μπορεί να υπάρχουν τόσοι ανίκανοι στις κυβερνήσεις. Έχουν κάποιο σκοπό.
EINAI ANIKANOI NA ΦTIAΞOYN ENA ΔIKAIO ΣYΣTHMA YΠOΛOΓIΣMOY TEΛΩN TEΛIKA.EXΩ AMAΞI 1600cc 2009 MONTEΛO,OTAN TO ΠHPA ΠΛHPΩNA 180Ε TEΛH KAI ΣHMEPA META TH MEIΩΣH EIΣOΔHMATΩN 280,TO 2017 ENAΣ ΘEOΣ ΞEPEI TI.
ΠΟΥ ΣΑΙ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ....
Τα τέλη κυκλοφορίας συνιστούν από μόνα τους έναν καθ' όλα άδικο τρόπο αφαίμαξης του πενιχρού εισοδήματος των πολιτών διότι (πέραν του ότι είναι απαράδεκτα ψηλά και δη για τα παλαιά αυτοκίνητα ) ως κριτήριο για την επιβολή τους λαμβάνεται υπόψη όχι το πόσο κυκλοφορεί ένα όχημα αλλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του (κυβισμός εκπομπές ρύπων). Έτσι καταλήγουμε στο άδικο αποτέλεσμα δύο ίδια οχήματα που το ένα διανύει ετησίως 3000 χλμ και το άλλο 33000 χλμ να πληρώνουν τα ίδια τέλη. Έχω λοιπόν την αίσθηση πως εδώ υπάρχει κατάφωρη παραβίαση της αρχής της ισότητας αλλά θα μου πείτε φυσικά πως δεν είναι και η μοναδική περίπτωση. Η άποψη μου είναι ότι θα έπρεπε να καταργηθούν και ως αντιστάθμισμα να αυξηθεί κατά 5-10 λεπτά η τιμή της βενζίνης και των άλλων καυσίμων. Θεωρώ πως έτσι περισσότερα χρήματα θα εισρεύσουν στα κρατικά ταμεία διότι συμπολίτες μας που φυσικά δεν δύνανται να καταβάλουν ποσά της τάξεως των 600 και βάλε ευρώ ως τέλη κυκλοφορίας δεν θα αναγκάζονται να στερούνται της χρήσεως του οχήματός τους, καταθέτοντας τις πινακίδες στην ΔΟΥ, αλλά αντίθετα, όποτε επιθυμούν θα μπορούν να το κυκλοφορούν διανύοντας όσα χλμ επιθυμούν οπότε θέλοντα και μη θα συνεισφέρουν ποικιλότροπα στην ενίσχυση του κρατικού κορβανά.
Εγώ ως κάτοχος παλαιών αυτοκινήτων αναφέρομαι μόνο σε αυτά. Δυστυχώς τα τέλη κυκλοφορίας πάντα ήσαν πολύ υψηλά και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια αυξήθηκαν πάρα πολύ. Τα δίλιτρα έφθασαν τα 660 ευρώ, ποσό απαράδεκτο. Τουλάχιστον όμως τα αυτοκίνητα έχουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τα σπίτια. Μπορείς να απαλλαγείς από τα τέλη καταθέτοντας πινακίδες. Αυτό δυστυχώς δεν γίνεται στα σπίτια. Στα σπίτια πληρώνεις ΕΝΦΙΑ χωρίς καμιά δυνατότητα αποφυγής. Τέλος πάντων η μείωση των τελών στα παλιά αυτοκίνητα, είναι ένα θετικό μέτρο, πλην όμως η μείωση αυτή είναι πολύ μικρή, για να με κάνει να πάρω πίσω τις πινακίδες, πέρα που υπάρχουν και τα τεκμήρια, που από μόνα τους κάνουν αδύνατη την κυκλοφορία αυτοκινήτου, αν έχεις και σπίτια κ.λ.π. που συνολικά ανεβάζουν τα τεκμήρια σε απαγορευτικά επίπεδα. Πέρα όμως από αυτά, η ακινησία των αυτοκινήτων για κάποια χρόνια, έχει προκαλέσει κάποιες φθορές, που κάνουν ακόμα πιό δύσκολη την κυκλοφορία τους. Χρειάζεται ένα γενικό σέρβις σε πολλά συστήματα, με ένα σοβαρό κόστος, για τον πολίτη, σήμερα, που τα εισοδήματα έχουν μειωθεί σημαντικά, σε σχέση με το παρελθόν.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ Η ΚΟΤΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΟΥΣΕ ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΤΟΣΟ, ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ Η ΑΠΟΜΥΖΗΣΗ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΕΚΤΙΚΗ. ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 7% ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠ ΟΛΑ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΛΑ Τ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΟΥ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
Τζαμπα βρωμοθηλυκο Λουκια πρεπει να σου τα πληρωνι ολα εσενα το κρατος για να μαθεις πως να φερεσαι. Οσο για αυτο που ειπες αποβραμα Λουκια, εσενα αυτη τη στιγμη με πολλυ μεγαλη χαρα σε σκοτωνα και σε πετουσα στα σκατα και το κεφαλι σου να το φανε τα σκυλια. Για αυτο το ,λογο μιερο σκουπιδι Λουκια θα σε ξεμπροστιαζω καθε μερα οπως σου αξιζει. Θα σε βαλω τιμωρια να γραψεις 1.000.000 φορες οτι δεν θα μολυνω τον κοσμο και δεν θα βριζω σαν αλητισσα που ειμαι και οτι θα κλειστεις στο ψυχιατρειο για να ξεβρωμισει ο κοσμος απο εσενα, παλιογυναικα, πορνη και αποβρασμα σιχαμενο σκουπιδι Λουκια βρωμιαρα.
Γιαννη τρεχα εσυ στον εισαγγελεα με τα στοιχεια της ηλιθιας υπαρξης σου. Πραγματικα λυπαμαι ολους οσους σε ανεχονται. Αντε τραβα σε κανενα ψυχιατρειο να γλυτωσει η κοινωνια απο σενα μιερο αποβρασμα Γιαννη μαζι με τη Λουκια που ειναι ομοια σου.
Λουκια μαζεψε τη χυδαια και αλητικη οπως εισαι εσυ συμπεριφορα σου και μετα μιλα.
Λουκια εσενα πρεπει να σου τα πληρωνει ολα τζαμπα το κρατος για να μαθεις τροπους συμπεριφορας και να μην κανεις τον μαγκα αφου δεν εισαι και δεν εχεις καν λογο υπαρξης. Αντε μαζεψε πρωτα η συμπεριφορα, αν και ατομο χωρις ηθικη εισαι τι να μαθεις. Τον εαυτο σου κοροιδυεις και κανεναν αλλο. Οσο ασζολεισαι μαζι μου, αλλο τοσο και εγω θα σε γελιοποιω. Αν και εισαι απο μονη σου γελοια. Ειχες πιασει στο στομα σου και το Αγιο Ορος μαζι με τον Χριστο. Αυτα μην τα πιανεις στο στομα σου γιατι ειναι ιερα πραγματα. Το ακριβως αντιθετο εισαι εσυ Λουκια. Θεος υπαρχει αλλα για ανθρωπους σαν εσενα δεν ασχολειται, αναισχυντη Loukia.
Γιαννη επειδη ειδα την κοτσανα που εγραψες και εχω να σου πω να πας με τα δικα σου στοιχεια στον εισαγγελεα να σωσεις τον κσομο. Ενα σωστο πραγμα δενε χεις γραψει παρα μονο γελιοτητες και ειρωνειες. Προτου γραψεις κατι, βαλε το ανυπαρκτο μυαλο σου να δουλεψει γιατι εισαι αφελεστατος και γελιοποιεισαι.
Νικόλα, γρήγορα στον εισαγγελέα με τα στοιχεία που έχεις για βιομηχανίες που μολύνουν το περιβάλλον.
ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΕΣΥ ΕΙΔΙΚΑ ΤΖΑΜΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.-ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ=ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ.-ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΕΙΝΑΙ.ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ;ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.-
Για μια ακομη φορα συγχαρητηρια αφου πιο ευστοχη παρατηρηση απο το περιοδικο δεν θα μπορουσε να κανει καποιος. Οντως ειναι ρωσικη ρουλετα, αφου δεν ξερις τι θα συμβει την επομενη κιολας μερα στα τελη κυκλοφοριας. Στην Ελλαδα του σημερα, δεν υπαρχει αξιοκρατια και πληττονται πολυ περισσοτερο τα παλια αυτοκινητα 15-20ετιας και πανω δηθεν οτι ρυπαινουν και μολυνουν το περιβαλλον. Τη μεγαλυτερη μολυνση την κανουν τα εργοστασια και αλλοι εργατικοι φορεις, που χυνουν τα αποβλητα τους στη θαλασσα. Το αυτοκινητο ειναι ο αποδιοπομπαιος τραγος. Ημαρτον πια, ας πληγουν επιτελους οι πλουσιοι και οι κατεχοντες, και ας σταματησουν πια οι Ελληνες πολιτικοι να ρουφουν το αιμα των χαμηλοσυνταξιουχων, επειδη δεν ειναι σε θεση να αγορασουν Ferrari, Μercedes, ΒΜW και Porsche σαν τους μεγαλοκαρχαριες.