Τo πλαίσιό του SEAT Ibiza ανταποκρίνεται σε κάθε απότομη αλλαγή της πορείας, δείχνοντας ότι αντέχει πολύ παραπάνω ισχύ.

Ευχρηστία και ευελιξία χαρακτηρίζουν την Skoda Fabia, που δεν έχει σπορτίφ χαρακτήρα, αλλά είναι ασφαλής.

Κορυφαία ποιότητα κύλισης για το Polo, που όμως υστερεί σε αποτελεσματικότητα φρένων, όπως και το αδελφό Ibiza. Οι βασικές εκδόσεις έχουν πίσω ταμπούρα.

Στο δρόμο: Αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου από Ibiza και Polo

149.964 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2018)

Η ποιοτική αίσθηση που απολαμβάνει κανείς στην καμπίνα του Polo, τονίζεται από την κορυφαία ποιότητα κύλισης, την άνεση και το χαμηλό επίπεδο θορύβου που εμφανίζει το γερμανικό στο δρόμο θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δεν είναι απολαυστικό, όπως π.χ. ένα Ford Fiesta, μπορεί όμως να κινηθεί γρήγορα σε μια στριφτερή διαδρομή στο βουνό.

  Το τιμόνι παρέχει σωστή πληροφόρηση και η κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου είναι καλή. Η μόνη ένσταση  αφορά την επίδοση των φρένων (όχι την αίσθηση), αφού τα 39,5 μέτρα που χρειάστηκε για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.  Ακριβώς το ίδιο σχόλιο ισχύει και για το αδερφό SEAT Ibiza, που επίσης έχει ταμπούρα στους πίσω τροχούς. Κατά τα άλλα το ισπανικό μικρό χάρη στην ποιότητα κύλισής του, προσφέρει ξεχωριστή αίσθηση ασφάλειας ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. To πλαίσιό του ανταποκρίνεται σε κάθε απότομη αλλαγή της πορείας, δείχνοντας ότι αντέχει πολύ παραπάνω ισχύ, ενώ η ανάρτηση θα περάσει άνετα και αθόρυβα ακόμα και πάνω από μεγάλες λακκούβες. Σε ένα στροφιλίκι δεν ξεχνά τον fun to drive χαρακτήρα του, ενώ η όλη προσπάθεια έχει τονιστεί από το νέο πάτωμα με το αυξημένο μεταξόνιο και τα ανάλογα μετατρόχια. Ο πίσω άξονας είναι πλέον πιο «ψύχραιμος» από ποτέ όταν βυθίζεται, ενώ ρολάρει πλέον πιο γλυκά στη στροφή και ακολουθεί την καμπύλη της τροχιάς με στόχο να βοηθήσει όλο το εμπρός μέρος να βγει από την καμπή σωστά ευθυγραμμισμένο και χωρίς παρενέργειες.

Η Fabia με το καλημέρα δείχνει πως είναι εύχρηστη, φιλική και ευέλικτη, με μαλακά χειριστήρια και καλή ορατότητα. Όταν υπό πίεση εμφανιστεί υποστροφή δείχνει πως έχει απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα χαρακτηριστικά. Στις συνήθειες ανωμαλίες τα καταφέρνει μια χαρά και μόνο στις έντονες εγκάρσιες αντιδρά κάπως πιο ξερά. Το τιμόνι είναι ικανοποιητικό και κάθε άλλο παρά πλαδαρό, ενώ τα φρένα στέκονται στο ύψος τους. Στον ανοιχτό δρόμο μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται έντονος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
skoda