Παραδέξου το, μπορεί να μην αγοράσεις ποτέ τη νέα iX, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της BMW, όμως έχεις άποψη, και μάλιστα ορθή-κοφτή, για το πως είναι. Τι λες όμως; Σου αρέσει;
Η νέα iX έχει τη μάσκα της Σειράς 4, με τα γιγάντια «νεφρά» της μάρκας να έχουν μετατραπεί από σχεδιαστικό χαρακτηριστικό σε πλήρη μάσκα. Και το αποτέλεσμα έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων. Άσχετα όμως με το ποια μεριά παίρνεις, αυτούς που «γουστάρουν» ή αυτούς που «χαλιούνται» βλέποντάς την, η σχεδίαση της BMW έχει επιτυχία.
Πρώτον γιατί σε αντίθεση με κάτι άλλα ηλεκτρικά SUV που λανσάρει ο ανταγωνισμός, και πάνω κάτω είναι ίδια με τα συμβατικά μοντέλα, με αποτέλεσμα να περνάνε λίγο «στο ντούκου», η BMW έκανε την παρουσία της αισθητή και με το παραπάνω.
Η νέα iX έχει αναμενόμενα χαρακτηριστικά για την κατηγορία, 100kWh μπαταρία (μεγάλη), 500 χλμ. αυτονομία και γρήγορη φόρτιση. Όμως αυτά τα νούμερα είναι μάλλον δύσκολο να την κάνουν να ξεχωρίσει, όχι γιατί είναι κακά ή μέτρια. Ίσα ίσα, είναι πολύ καλά, στο άνω άκρο της κατηγορίας, κάτι που φαίνεται και από την τιμή που αναμένεται να έχει το αυτοκίνητο.
Είναι όμως καινούργια νούμερα, άγνωστα. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι η τεράστια μάσκα. Και την κάνει το κέντρο της συζήτησης, το επίκεντρο της διαμάχης, και τη φέρνει μπροστά σε κάθε συζήτηση για ηλεκτρικά. Είναι πολύ πιθανό η μεγάλη μάσκα να είναι ότι πιο πολύ από BMW έχει η νεά iX, αφού τα υπόλοιπα της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά δεν θυμίζουν σε τίποτε τις BMW που ξέρουμε. Και έτσι ο στόχος επετεύχθη.
Τι λες λοιπόν; Θα την προτιμούσες «μία από τα ίδια»; Σε χαλάει που ξεφεύγει από την παράδοση; Μήπως όμως είναι η ώρα να σπάσουν τα καλούπια; Και τελικά μήπως σου αρέσει; Τι λές;
Αν και οποιοδήποτε στοιχείο αισθητικής δεν κρίνεται μόνο του αλλά μέσα στο γενικότερο σχέδιο ως ολοκληρωμένη εικόνα, καταρχάς ΔΕΝ μου αρέσει, άκομψο και κραυγαλέο...
Αν και οποιοδήποτε στοιχείο αισθητικής δεν κρίνεται μόνο του αλλά μέσα στο γενικότερο σχέδιο ως ολοκληρωμένη εικόνα, καταρχάς ΔΕΝ μου αρέσει, άκομψο και κραυγαλέο...