
Ιδιαίτερα πολιτισμένη και αθόρυβη στις μεσαίες στροφές είναι η λειτουργία του 1.500άρη EcoBoost.
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Kuga και Kia Sportage
Ford Kuga vs Kia Sportage: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Ισορροπία σε κατανάλωση και επιδόσεις, σχεδόν 1.000 χλμ. αυτονομία στο Kuga
Χώροι: Με συρόμενο κάθισμα το Kuga, κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ το Sportage

Το iMT κιβώτιο του Sportage απενεργοποιεί το μοτέρ σε συνθήκες Cruising με το αυτοκίνητο να ρολάρει (π.χ. στην εθνική με ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
| Μάρκα/Μοντέλο | KIA SPORTAGE | FORD KUGA | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
| Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | CONTINENTAL | BRIGESTONE | ||||
|
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου – Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
73 | 73 | ||||
| 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,3 | 9,37 | ||||
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,2 | 38,9 | ||||
| 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,4 | 7,02 | ||||
| 80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,4 | 9,8 | ||||
| Θόρυβος στα 120 (db) | 69,4 | 69,8 | ||||
| Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 9,7 | 9,8 | ||||
|
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
|
6,3 | 5,5 | ||||
| Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,6 | 8,5 | ||||
|
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
857 | 982 | ||||
| Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,4 | 1,41 | ||||
| Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,47 | 1,46 | ||||
| Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 13,8 | 19 | ||||
| Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 8,1 | 6,2 | ||||
|
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
562 | 645 | ||||
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

.jpg)