Μαλακό σε ρύθμιση, το Bayon αρχικά εντυπωσιάζει με την ήσυχη κύλισή του και ακολούθως με την απόσβεσή του, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει ευκολία στον χειρισμό του και ευελιξία στην καθημερινότητα.
Hyundai Bayon Vs Volkswagen T-Cross: Αξιολόγηση σε 10 τομείς
Οδική συμπεριφορά: Δύο compact SUVάκια για βόλτες εντός και εκτός πόλης
Με κύκλος στροφής γύρω στα 10,5 μέτρα, τα δύο B-SUV είναι αρκετά ευέλικτα στην καθημερινότητά τους, ακόμη και στα στενά σοκάκια της πόλης. Τότε είναι που το Bayon εντυπωσιάζει με την ήσυχη κύλιση και ακολούθως με την απόσβεση της ανάρτησης, τότε είναι που το T-Cross βγάζει αποτελεσματικότητα και σου δίνει μία καλύτερη περιμετρική θέαση χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης.
Σε ένα ταξίδι και στον αυτοκινητόδρομο, τώρα, το Bayon ξεχωρίζει για την ησυχία της καμπίνας, ακόμη και στα 120 χλμ./ώρα (67,5 dB). Σχετικά πιο θορυβώδες σε τέτοιες συνθήκες είναι το T-Cross, το οποίο είναι αρκετά ευθύβολο. Και τι γίνεται εκτός δρόμου; Περισσότερο crossover το Hyundai Bayon, έχει πεδίο δράση κυρίως σε πατημένες off-road επιφάνειες, με το SUVάτο T-Cross των 184 εκ. απόστασης να έχει συγκριτικό πλεονέκτημα αν θελήσεις να στρίψεις και εκτός ασφάλτου.
Το max bound-rebound στο T-Cross έρχεται σε στιγμές που δεν το αναμένεις, όμως κατά τα άλλα, σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα και χωρίς προβληματισμούς.