Ο κινητήρα του Infiniti QX50, όταν λειτουργεί με χαμηλή σχέση συμπίεσης.

Ο κινητήρα του Infiniti QX50, όταν λειτουργεί με υψηλή σχέση συμπίεσης.

Η θέση του συστήματος Harmonic Drive, όταν δίνεται έμφαση στην αύξηση ισχύος.

Η θέση του συστήματος Harmonic Drive, όταν δίνεται έμφαση στην οικονομική οδήγηση.

Πώς λειτουργεί ο κινητήρας της Infiniti;

69.908 Επισκέψεις στο άρθρο

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το νέο Infiniti QX50 είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με κινητήρα μεταβλητής σχέσης συμπίεσης. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2.000 κ.εκ, που αποδίδει 268 ίππους και 390 Nm ροπής, επιδόσεις που συγκαταλέγονται στις κορυφαίες της κατηγορίας του. Ο τρόπος λειτουργίας του έγκειται σε έναν μηχανισμό που η Infiniti ονομάζει Harmonic Drive και με την ενεργοποίησή του αλλάζει η διαδρομή του εμβόλου, μιας και μεταβάλλεται η «τροχιά» που διαγράφει ο στροφαλοφόρος άξονας κατά την περιστροφή του. Η αλλαγή στη διαδρομή του εμβόλου οδηγεί με τη σειρά της στην αυξομείωση της σχέσης συμπίεσης, αφού το άνω νεκρό σημείο δεν παραμένει σταθερό.

Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την κατοχύρωση της συγκεκριμένης πατέντας και μετά από μακροχρόνιες έρευνες, η Infiniti μπορεί να «καυχιέται» ότι είναι η πρώτη εταιρεία που περνά στην παραγωγή έναν κινητήρα μεταβλητής σχέσης συμπίεσης, ο οποίος πετυχαίνει 27% οικονομία σε σχέση με τον V6 3,7 λίτρων που αντικαθιστά, αλλά και καλύτερες επιδόσεις. Σύμφωνα με την Infiniti, ο νέος κινητήρας τροφοδοτείται αποκλειστικά με βενζίνης υψηλής περιεκτικότητας σε οκτάνια και συνδυάζεται με σύστημα μετάδοσης μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL