Μαλωμένα με τον βενζινά!!!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μαλωμένα με τον βενζινά!!!

Τα 9 μοντέλα που φουλάρουν μια φορά το μήνα

49.630 Επισκέψεις στο άρθρο

Δείτε 9 βενζινοκίνητα μοντέλα, που σύμφωνα με τις πραγματικές by Auto Τρίτη καταναλώσεις τους, σκοπεύουν να σου κόψουν τα… πολλά-πολλά με τα βενζινάδικα.

Μακριά και αγαπημένοι, που λένε. Αυτή είναι σίγουρα η σχέση, που όλοι θα θέλαμε με το βενζινάδικο. Και αν είναι άδικο για τον πρατηριούχο, είναι σωστό για την τσέπη του οδηγού. Μπορεί  βέβαια με το diesel οι ελάχιστες επισκέψεις για ανεφοδιασμό να φαντάζουν μια εύκολη υπόθεση, με την βενζίνη τα πράγματα δεν είναι ανάλογα χωρίς να σημαίνει πως είναι και αδύνατα, μιλώντας πάντα για πραγματικές μέσες καταναλώσεις. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ξεχάστε τις εργοστασιακές καταναλώσεις, αυτές μέχρι σήμερα ήταν όλες «μούφα» αν και τα πράγματα αλλάζουν μιας και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον είναι υποχρεωμένες να ανακοινώνουν τις καταναλώσεις των οχημάτων τους βάσει και πραγματικών συνθηκών οδήγησης και όχι μόνο σε συνθήκες εργαστηρίου. Μέχρι τότε όμως (και μέχρι να δούμε πόσο θα ισχύουν στην πράξη) το Auto Τρίτη έχει καθιερώσει τις δικές του μετρήσεις, που βάσει ρεαλιστικών συνθηκών οδήγησης καταφέρνει να βγάζει πραγματικές μέσες καταναλώσεις για τα μοντέλα της αγοράς.

Πως μετράμε τη μέση κατανάλωση;
Στην τυποποιημένη μέτρηση που διεξάγουμε στο πεδίο των μετρήσεων των επιδόσεων εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι στο πλαίσιο του κύκλου αυτού κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό. Ανάβει… πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (επί πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει» κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξο-μειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρα.

Στο τέλος βάζουμε στο παιχνίδι και κίνηση σε ανοικτό δρόμο (π.χ. Λεωφόρος Κηφισού, Παραλιακή) κινούμενοι για 3 χλμ, με σταθερή ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Ακολουθεί και άλλο σετ μετρήσεων για κατανάλωση στην εθνική με 80,100,120 και 140 χλμ./ώρα (3 σετ και εύρεση του μέσου όρου) για να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία στοιχεία, όπως η ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και η ταχύτητα κίνησης με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. (ή 6,0 λτ./100 χλμ. για τα crossover), μια μέτρηση που καθιέρωσε το ΑutoΤρίτη. Μαζί με τις μετρήσεις οδήγησης στην καθημερινότητα προκύπτει η τελική μέση τιμή κατανάλωσης.

Συνεπώς έχουμε καταφέρει και δημιουργήσει μια τεράστια βάση δεδομένων με τις πραγματικές καταναλώσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των μοντέλων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Βάσει αυτών των δεδομένων και σε συνδυασμό με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βρήκαμε τα βενζινοκίνητα μοντέλα, που μπορούν να πηγαίνουν μία και ή λιγότερες φορές το μήνα στο βενζινάδικο!

Πως γίνεται μια φορά το μήνα;
Θέλοντας να δώσουμε μια διάσταση στο πόσο… αραιή πρέπει να είναι η επίσκεψη στο βενζινάδικό ορίσαμε τον «μαγικό» αριθμό 12, φορές το χρόνο, ήτοι μία φορά το μήνα. Βέβαια το φουλάρισμα μία φορά το μήνα δεν έχει να κάνει μόνο με την κατανάλωση ενός μοντέλου, αλλά και με ένα ακόμη σημαντικό παράγοντα: Τα χλμ., που διανύει κανείς ανά έτος. Με τον έναν ή το άλλο τρόπο η κρίση έχει βάλει το χεράκι της και εδώ. Μέχρι πριν μερικά χρόνια ο μέσος όρος των χλμ. που διανύει ένας οδηγός ήταν γύρω στις 15.000 χλμ. Πλέον το όριο αυτό έχει πέσει και υπολογίζεται κοντά στις 10.000 χλμ.. Αυτό θα δεχθούμε λοιπόν σαν βάση συζήτησης. Από εκεί και πέρα χαμηλή κατανάλωση και ρεζερβουάρ καθορίζουν τα μοντέλα, που μπορούν να πηγαίνουν μόνο μια φορά το μήνα για φουλάρισμα και τα οποία θα γνωρίσετε με αλφαβητική σειρά.

Σε ισχύ ο νέος κύκλος μετρήσεων
O νέος κύκλος μέτρησης WLTP, που θα χρησιμοποιούν πλέον οι κατασκευαστές και που θεωρητικά δίνει ρεαλιστικές τιμές κατανάλωσης και ρύπων, τέθηκε σε εφαρμογή από αυτόν τον μήνα. Θεωρείται απαραίτητος, ώστε ένα νέο μοντέλο να λάβει έγκριση κυκλοφορίας στην Ε.Ε. Παράλληλα όσα μοντέλα αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν έχουν περιθώριο ενός έτους, μέχρι το Σεπτέμβριο του 2018, ώστε να ανακοινώσουν τις νέες μετρήσεις κατανάλωσης. Μοναδική εξαίρεση σε αυτό θα αποτελέσουν τα μοντέλα που πρόκειται να αντικατασταθούν άμεσα, τα οποία θα μπορέσουν να διαθέσουν το υπάρχον στοκ εκείνης της στιγμής μέχρι το Σεπτέμβριο του 2019.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green