ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θα άντεχαν τα σημερινά Land Rover και Range Rover το Camel Trophy;

Τα SUV από λοκατζήδες... γιωτάδες;

5.436 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2017)

Γίναν τα SUV από λοκατζήδες... γιωτάδες; Θα άντεχαν τα σημερινά Land Rover και Range Rover το Camel Trophy;

autotriti team

Μήπως τα SUV, από σκληροτράχηλοι λοκατζήδες έγιναν «γιωτάδες»; Πως θα περνούσαν σήμερα από τις κακουχίες ενός Camel Trophy τα σημερινά Land Rover και Range Rover; Και τελικά υπάρχει ουσία πίσω από αυτά τα τεράστια SUV; Ή μόνο «μούρη»;
 
Ποιός δεν θυμάται τις εποχές που τα Land Rover Defender και Discovery, και τα Range Rover έσκαβαν τις ζούγκλες, όργωναν τα δάση, και έφραζαν τα ποτάμια. Ποιός δεν θυμάται τις εμπειρίες που μοιραζόταν η μάρκα με όλον τον κόσμο περνώντας τα κονβόι των αυτοκινήτων της από μέρη που δεν είχε πατήσει ούτε ανθρώπινο πόδι, πόσο μάλλον ρόδα αυτοκινήτου.
 
Το καμάρι της Land Rover ήταν ότι με ελάχιστες τροποποιήσεις (λάστιχα, αναπνευστήρες και μερικά αξεσουάρ), αυτοκίνητα από την παραγωγή αλώνιζαν στα πιο δυσπρόσιτα σημεία του πλανήτη, χάρη στις ικανότητές τους εκτός δρόμου, στην αντοχή τους στις κακουχίες, και την ασφάλεια που πρόσφεραν σε οδηγούς και πληρώματα κατά την «εκστρατεία».
 
Ποιό Land Rover σήμερα θα μπορούσε να διασχίσει τη ζούγκλα του Αμαζονίου; Ποιό Range Rover θα βουτούσε στις λάσπες των τροπικών δασών της νοτιοανατολικής Ασίας; Η Land Rover σήμερα  έχει μετατραπεί από μία μάρκα που ειδικεύεται σε οχήματα εκτός δρόμου, σε έναν premium κατασκευαστή.
 
Και είναι κακό αυτό; Όχι φυσικά. Όποιος έχει περάσει έστω και λίγη ώρα στην καμπίνα ενός Land Rover ή ενός Range Rover έχει να λέει πως δεν βγήκε από το αυτοκίνητο οικειοθελώς. Η έμφαση σήμερα είναι στην ποιότητα των υλικών, της κύλισης, της εμπειρίας που προσφέρει η καμπίνα. Η έμφαση είναι στην αποδοτικότητα των κινητήρων, και στην φιλικότητα προς το περιβάλλον, από την κατανάλωση και τους ρύπους μέχρι τα υλικά.
 
Και φυσικά η μάρκα ουδέποτε έδειξε να εγκαταλείπει τη δίψα της για εκτός δρόμου δυνατότητες. Τα συστήματα τετρακίνησης, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα επιπλέον των μηχανικών διαφορικών, κάνουν τα μοντέλα να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Όμως ποιός ρίχνει αυτά τα θηρία στη λάσπη; Ποιός τα βουτάει στους βάλτους και τα ποτάμια; Ποιός τα τσακίζει στα κατσάβραχα; Ποιός τα ξαμολάει στις ζούγκλες;
 
Αν η ίδια η Land Rover δεν έχει όρεξη για τέτοιες περιπέτειες, πως μπορεί να περιμένει κανείς πως τα αυτοκίνητά της σήμερα, με τα πολύ ντελικάτα φινιρίσματα, τις πολύ γυαλιστερές επιφάνειες, τις παχιές μοκέτες και τα κουκλίστικα εσωτερικά, μπορεί να βρεθούν σε ένα αφιλόξενο περιβάλλον και να αντεπεξέλθουν;
 
Μπορούν τα σημερινά Land Rover και Range Rover να κάνουν έστω και τα μισά από αυτά που κάποτε μπορούσαν; Εσείς το πιστεύετε; Ή μήπως άλλαξαν οι καιροί, και η Land Rover προτιμά από το να ανταγωνίζεται το «στοιχείο», να ανταγωνίζεται την BMW;

Hyundai
NISSAN