Τα facelift σκοτώνουν ή φτιάχνουν το μοντέλο;

Τα facelift σκοτώνουν ή φτιάχνουν το μοντέλο;

5.326 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2023)

Η ανανέωση στα μοντέλα αυτοκινήτου, το facelift που λέμε στα ελληνικά, είναι πάγια τακτική των εταιρειών. Όμως κάποιες φορές, τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά. Γιατί;

Ποιο μοντέλο νομίζεις πως «έχασε» από το facelift;

Το φρεσκάρισμα ενός μοντέλου στη μέση του κύκλου ζωής του, επαναφέρει το αυτοκίνητο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Κάποιες φορές όμως, για τους λάθους λόγους, αφού δεν είναι όλα τα facelift πάντοτε το ίδιο επιτυχημένα. Ποια λες εσύ πως ήταν άστοχα;
 
Σκέψου, ένα αυτοκίνητο μια χαρά και πάνω στην τετραετία μια αλλαγή το κάνει χάλι. Το έχουμε δει και αυτό και όχι μόνο μία φορά, ή όχι πάντα για τους ίδιους λόγους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό της προηγούμενης Octavia. Όμορφη, κομψή, με τα μακρόστενα φανάρια της, κάθισε στο θρόνο της κατηγορίας για όσα χρόνια ήταν στην παραγωγή. Και μετά ήρθε το facelift, τελείως αψυχολόγητο, και χώρισε το εμπρός φανάρι στα δύο, με ένα αλλόκοτο σχήμα, και της χάλασε κυριολεκτικά τη μόστρα. Και όλα αυτά επειδή θέλησε να μοιάσει στις Mercedes της τότε εποχής με τους διπλούς προβολείς.
 
Βέβαια, υπάρχουν αρκετά μοντέλα που ασχήμυναν από το facelift και στο πιο παλιό παρελθόν, πολλά από αυτά ήταν εκείνα που είδαν, όπως η Octavia, τα φανάρια τους να αλλάζουν από μονοκόμματα σε διπλά, όπως ήταν του Hyundai Coupe το 1999. Άλλα, ασχήμυναν την εποχή που οι κομψές αλλά παλιομοδίτικες γρίλιες άρχισαν να δίνουν την θέση τους σε άχαρες κατασκευές, όπως είχε γίνει για παράδειγμα στο Peugeot 306.
 
Όμως δεν είναι μόνο αυτοκίνητα που ασχήμυναν, αλλά κα κάποια που έχασαν τον χαρακτήρα τους. Όπως έγινε με την «ομαλοποίηση» του αρκετά διαφορετικού Citroen C4 Cactus, που μετά το facelift έχασε πολύ από τον χαρακτήρα του, για να γίνει λίγο πιο εύκολα αποδεκτό από τη μεγαλύτερη μάζα. Κάτι που όμως του στοίχισε αφού πουλούσε πριν, ακριβώς γιατί η Citroen είχε και πάλι κάτι διαφορετικό στη γκάμα της.
 
Και φυσικά είναι και αυτά που «έχασαν» από αλλαγές κάτω από το καπό. Παραδοσιακά η BMW είναι η μάρκα που λανσάρει νέα μοντέλα με παλιά μοτέρ και λανσάρει νέα μοτέρ σε παλιά μοντέλα όταν κάνουν facelift. Έτσι έγινε η μετάβαση από 4κύλινδρα σε 3κύλινδρα μοτέρ σε πολλά μοντέλα της μετά το «φρεσκάρισμα».
 
Εσύ ποιο μοτέρ θεωρείς ότι «έχασε» από το facelift και βρέθηκε είτε πιο άσχημο, είτε πιο «άγευστο», είτε απλά χειρότερο μετά από ένα τέτοιο φρεσκάρισμα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
GOOEYEAR FUEL MAX
15.3 Toyota 1million