
Μήπως είστε πολύ περήφανοι για να ξεμπροστιάζετε τα ελαττώματα του αυτοκινήτου σας;
Εσείς το λέτε;
4.705 Επισκέψεις στο άρθρο (28/10/2015)
Πόσο εύκολο είναι να καταπιείς το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που σου αρέσει και αγόρασες είναι… μάπα; Πόσο εύκολο είναι να παραδεχτείς ότι σου βγήκε λίγο ξινό, και τελικά πόσο μπορεί κανείς να στηριχτεί στην άποψή σου για να μάθει αν αξίζει να αγοράσει το ίδιο και εκείνος;
autotriti team
Υπάρχουν δύο κατηγορίες αγοραστών. Αυτοί που δυσκολεύονται να παραδεχθούν ότι κάτι δεν πάει καλά, κι αυτοί που γκρινιάζουν με το παραμικρό. Ποιος είναι όμως ο καλύτερος για συμβουλές; Αυτός που τα κρύβει ή αυτός που κάνει το κουνούπι ελέφαντα;
Βλέπεις το αυτοκίνητο για πολύ κόσμο εκτός από μεταφορικό μέσο είναι και χόμπι. Και έτσι χτίζονται «έρωτες», χτίζονται «αγάπες» που σημαίνει πως αργά ή γρήγορα χτίζονται και «πάθη». Και αυτό σημαίνει πως από αγοραστής ή «λάτρης» γίνεσαι απλά οπαδός και εθελοτυφλείς.
Κάνει το αυτοκίνητο «νούμερα» και θέλει συνεργείο κάθε τόσο; Δεν είναι τίποτα, ψιλοπράγματα, λες, και καταλήγεις πως είσαι κι εσύ λίγο περίεργος. Σε έχει αφήσει στο δρόμο δύο φορές, τη μία πάνω σε προσπέρασμα; Φταίει η βενζίνη, ο κόντρα αέρας, το φορτηγό που κόρναρε και δεν ξέρω γω τι άλλη δικαιολογία. Και τελικά στην ερώτηση «πως σου βγήκε», παρότι σε έχει πρήξει, απαντάς «μια χαρά, ούτε λάμπα δεν έχει κάψει».
Δεν είναι περίεργο. Το κάνει πολύς κόσμος, είτε γιατί ντρέπεται, είτε γιατί δεν θέλει να παραδεχτεί ότι το καμάρι του και το αντικείμενο της εκτεταμένης του έρευνας και γνώσης τον «πούλησε» και βγήκε σκάρτο.
Στον άλλο αντίποδα βέβαια είναι και οι υπερβολικοί. Που δεν συγχωρούν ότι στο κάτω κάτω μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή μπορεί να κάψει και μία ασφάλεια μία στο τόσο. Και αμέσως βγαίνουν και βρίζουν θεούς και δαίμονες και λένε σε όλους «μην πάρεις ποτέ τέτοιο ρημάδι». Αν είναι και λίγο ακριβό το αυτοκίνητο, ακόμη χειρότερα.
Εσείς λοιπόν σε ποιους ανήκετε; Μήπως διστάζετε να πείτε όλη την αλήθεια για το καμάρι σας; Μήπως η μάρκα σας έχει γίνει σαν την ομάδα σας και δεν σηκώνετε ούτε μύγα στο σπαθί σας; Και τελικά αν είστε έτσι, πως θα μάθουν οι γύρω σας να μην την πατήσουν κι αυτοί; Τα λέτε;
vw group 1 πολο δικο μου στο μηνα καηκε το flash μετα απο 1.5 χρονο μπλοκαρανε οι πορτες στα εν ολιγοις απο το 07 που υπαρχει καθε χρονο στα συνεργεια golf φιλου μου το εδωσε στα 2 χρονια και ησυχασε ξαδερφος μου με Α3 καθε χρονο το τζαμι του συνοδηγου θα επεφτε το δωσε και ησυχασε για ποιο λογο να ξαναγορασω γερμανικο πηραμε ολοι ιαπωνεζικα και ησυχασαμε
Από δύο παράγοντες εξαρτάται. Ο χαρακτήρας του ανθρώπου κ το ποσό που έδωσε ή καλύτερα η σχέση τιμής αξίας που πιστεύει ο ίδιος ότι χαρακτηρίζει το απόκτημά του. Περίμενε να σου πει ψωροπερήφανος κολλημένος ότι έκανε χαζομάρα που πήρε Μερσεντές κ του έβγαλε ζημιά σχετικα σύντομα. Ουδέποτε θα πει τίποτα κ θα υπερασπίζεται κ την 'τιμή' της εταιρείας σε κάθε ευκαιρία. Αντίθετα ένας που τα ΄μετράει' αν δώσει έστω κ μια δραχμή παραπάνω για μια πιο 'ταπεινή' μάρκα θα τον ακούς για...δεκαετίες για τις...τραυματικές του εμπειρίες.. Σε τελική ανάλυση όλα εξαρτώνται από το αν το αυτοκίνητο το βλέπεις σαν πάθος ή σαν εργαλείο. Το πάθος σου δίνει παραλογα πολλή υπομονή κι ανεκτικότητα..η λογική δε σηκώνει τίποτα.
Το δικό μου όχημα, η δική μου επιλογή, δε χαλάει ποτέ, και ειναι το καλύτερο αυτοκίνητο που υπάρχει. Μόνο λάδια κ τα τακακια, εδώ κ 5, 10, 15, ή και 20 χρόνια. Των φίλων μου και γνωστών μου χαλάνε, και γενικά ειναι μέτρια αυτοκίνητα σε ιπποδύναμη και κρατηματα....
Εχω ακουσει για FIAT που δε χαλανε,για χιουντα που δεν τριζει,για VW που δεν καινε λαδια και για 87αλογα που ταξιδευουν με 220χ.α.ω! Το ψεμα ειναι αδελφακι της τρελλας!!!
@ΓΙΩΡΓΟΣ-TS-192HP φιλε, δεν ξερω τι εχεις, τι υποστηριζεις κλπ, αλλα τα φιατ ειναι αθανατα, ειδικα τα μοτερ τους. ειχαν χαζοβλαβες στο παρελθον με τα ηλεκτρικα τους, πλεον ειμαστε στο 2015 οπου η τεχνολογια εχει προχωρησει και τα πραγματα εχουν εξελιχθει. panda, grande punto κλπ, εχουν γεμισει τα νοικιαρικα σε εταιρειες ενοικιασεων. το παιρνεις και multijet και τον εχεις μια ζωη. δεν βλεπω τον λογο να μην αγορασω φιατ!!!
ΚΑΤΟΧΟΣ YARIS DIESEL, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝ ΤΑ ΓΡΑΨΩ ΟΛΑ ΘΑ ΒΑΡΕΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ! ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ: ΣΤΑ 630 Κm ΟΛΑ ΜΕ AIRCONTITION, ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠ' ΤΗ "ΓΕΡΜΑΝΙΛΑ" !!!!
Το δικό μου όχημα, η δική μου επιλογή, δε χαλάει ποτέ, και ειναι το καλύτερο αυτοκίνητο που υπάρχει. Μόνο λάδια κ τα τακακια, εδώ κ 5, 10, 15, ή και 20 χρόνια. Των φίλων μου και γνωστών μου χαλάνε, και γενικά ειναι μέτρια αυτοκίνητα σε ιπποδύναμη και κρατηματα....
Προσωπικη εμπειρια:Υστερα απο διαφορες οικονομικες "περιπετειες"στην οικογενεια μου,επεσε στην κατοχη μου το αυτοκινητο του πατερα μου.Ενα ford mondeo 1.8 χρονολογιας 2007.Να συμειωσω οτι η επιλογη ηταν καθαρα για τα "γουστα"ενος ανθρωπου καποιας χρονολογιας και οχι για ενα ανθρωπο που "τρεχει βενζινη"στις φλεβες του.Για να μην μακρυγορο.Σημερα,μετα απο 3 χρονια συμβιωσης και 130.000 χιλιομετρων δεν εχει παρουσιαση καποια βλαβη.Θελω να τονισω λοιπον οτι καποιες φορες η επιλογη βαση λογικης και οχι συναισθηματος σε οδηγη σε "ασφαλει"συμπερασματα.(Φυσικα παντα θα με εξιταρει μια mercedes a45 amg η ενα honda civic type r αλλα.....)
Πράγματι είναι πολύ υποκειμενική η απάντηση που θα δώσει ένας για το αυτοκίνητο του και κατ’ επέκταση αναξιόπιστη. Στα στατιστικά όμως που δίνουν τα περιοδικά υπάρχει μεγαλύτερη αξιοπιστία, γιατί εκεί οι οδηγοί καλήβωντε από ανωνυμία και οπότε μάλλον λένε την αλήθεια. Ποιο αξιόπιστα φυσικά είναι τα στατιστικά από εταιρίες οδικής βοήθειας. Προσωπικά, έχοντας υπόψη μου τέτοια στατιστικά, έχω αγοράσει μέχρι τώρα 2 παλαιά Ιαπωνικά αυτοκίνητα, το Celica 88’ 124hp το 2004 τότε 16 χρονών 262000χλμ και το Civic VTI 160 hp 4πορτο 94’ το 2010, πάλι 16 χρονών 198000χλμ. Λόγω της μεγάλης ηλικίας των οχημάτων, υποθέτω είναι λογικό να βγάζουν κάποια προβλήματα που τα θεωρώ αναλώσιμα, όπως μπιλιοφόρους, ρουλεμάν, κολάρα και καμιά λάμπα κλπ. Επίσης καίνε και λίγο λάδι, βγάζοντας όμως με το ζόρι τα 5000χλμ χωρίς συμπλήρωμα. Το Civic μου έβγαλε και σασμάν (με προειδοποίηση), λίγους μήνες αφού το αγόρασα, οπότε χρεώνω κακομεταχείριση στον νεαρό από τον οποίο το πείρα (να το έχετε υπόψη σας, η ηλικία του οδηγού είναι προφανώς σημαντική). Αυτό όμως που θέλω να καταθέσω είναι πως αν και δεν ήταν απροβλημάτιστη η συμβίωση μαζί τους, 11+ χρόνια τώρα, δεν ξέρω τι θα πεί να μένεις στον δρόμο από βλάβη. Ούτε υποψία.. παρά την μεγάλη τους ηλικία. Το Celica το κρατήσαμε μέχρι το 2013 με 325000χλμ και το δώσαμε χάρη στις υπέροχες κυβερνήσεις μας. Το Civic υπηρετεί ακόμη 225000χλμ.
Γνώμη μου για Nissan D22 του 2002 (αυτό με τους 105 ίππους και όχι αυτό με τους 133) που έχω στην κατοχή μου, αγορασμένο καινούργιο. Το αμάξι έχει περίπου 90.000χλμ. και δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα. Το μόνο που έχω αλλάξει είναι τακάκια στα φρένα. Το αμάξι είναι σκυλί και δεν καταλαβαίνει τίποτα όπου κι αν το βάλεις.
θελω και εγω να πω την γνωμη μου για το kia proceed του 2008 που αγορασα καινουριο απο τη Λαμδα μετ/σης.Το αυτοκινητο το παρελαβα εν γνωση μου με προβλημα στον αεροσακο,ο οποιος αντικατασταθηκε μετα απο ενα μηνα.στα 70.000 χλμ μου παρουσιασε προβλημα στην κεραια του ιμομπιλαιζερ.δεν εχει βγαλει αλλο προβλημα.