Τιμές ανταλλακτικών, εγγυήσεις και συμπεριφορές ή οι βλάβες, μετράνε πιο πολύ για τους καταναλωτές;

Τιμές ανταλλακτικών, εγγυήσεις και συμπεριφορές ή οι βλάβες, μετράνε πιο πολύ για τους καταναλωτές;

Τα πράσινα και οι κόκκινοι

49.879 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2016)

Τιμές ανταλλακτικών, εγγυήσεις και συμπεριφορές ή οι βλάβες, μετράνε πιο πολύ για τους καταναλωτές;

Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών …μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Αυτό σκεφτείτε το λίγο, είναι και το σημαντικότερο για ένα αυτοκίνητο (και όχι μόνο). Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας; Μας απογοήτευσε; Η μήπως είναι τόσο καλό, που αισθανόμαστε την ανάγκη να το επιβραβεύσουμε ή …να του γράψουμε και ποίημα; (έγινε και αυτό, από έναν αναγνώστη μας!)

Η έρευνα μπήκε ήδη στην 4η φάση της και οι αναφορές έχουν περάσει ήδη τις 2600.
Μεγάλο ενδιαφέρον έχουν όμως και τα likes. Οι αναγνώστες που διαβάζουν τις αναφορές που έχουν ήδη γίνει, συμμετέχουν, βάζοντας like στις αναφορές που εκφράζουν τα δικά τους συναισθήματα για τις διάφορες μάρκες και τα μοντέλα που καταγράφονται στην έρευνα.

Εδώ το μεγαλύτερο ενδιαφέρον το συγκεντρώνουν οι κακές συμπεριφορές και υπηρεσίες, που καταγγέλλονται στην έρευνα. Tα παράπονα εστιάζονται στις VW, BMW, Opel αλλά και στην Honda, όπου έχουμε το εξής: Πράσινες αναφορές για το αυτοκίνητο και κόκκινα likes στα σχόλια, που αφορούν τις υπηρεσίες της αντιπροσωπείας απέναντι στους πελάτες.

Στα κόκκινα likes έχουμε καθαρή επικράτηση της VW με 34%, ενω ακολουθούν σε απόσταση BMW και Opel με 9% και 8%. 

Μεγάλο όμως ενδιαφέρον έχουν και τα πράσινα likes. Εδώ οι αναγνώστες εκφράζουν την συμφωνία τους με επιβραβεύσεις (πράσινα σχόλια) από τις εξής μάρκες:

Στην τρίτη θέση (forza Italia) με 9,8%, η
Alfa Romeo! Αυτό και αν είναι έκπληξη. Αγοράζεις για χιλιάδες λόγους μια Alfa Romeo, αλλά ποιος θα πίστευε ότι ένας απ` αυτούς θα ήταν η αξιοπιστία; Το είδαμε και αυτό.
Στην δεύτερα θέση, το λογικό φαβορί, η Toyota, με 10,7%. Αυτό δεν ήταν έκπληξη εξάλλου.
Στην πρώτη θέση της κατάταξης αυτής, που δείχνει, με ποια από τα πράσινα σχόλια συμφωνούν περισσότερο οι αναγνώστες, βρίσκουμε την Ford που με 11% συνεχίζει και στην 4η φάση της έρευνας να συγκεντρώνει τις περισσότερες των θετικών απόψεων, των αναγνωστών της έρευνας.

Εσείς τι γνώμη έχετε; Θεωρείτε σημαντικό το να αποδεικνύεται το αυτοκίνητο που αγοράζεις, αντάξιο των προσδοκιών σου και να τις ξεπερνάει; Ποιες μάρκες κατά την γνώμη σας πρέπει να βελτιωθούν και σε ποιους τομείς;

 
 
 
AUTOFIT SERVICE AC
MONTELA