Τόσο το μπλοκ, όσο και η κυλινδροκεφαλή, είναι κατασκευασμένα εξΆ ολοκλήρου από αλουμίνιο, με τη δεύτερη να φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (E-CVVT).

    Ο 2λιτρος T-GDI στο «μικροσκόπιο»

    19.038 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η κωδική ονομασία T-GDI μας είναι ήδη γνωστή από το παρελθόν, αλλά στην περίπτωση του i30 N πρόκειται για έναν ολοκαίνουριο κινητήρα βενζίνης που είναι υπερτροφοδοτούμενος και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού. Είναι χωρητικότητας 1.998 κ.εκ (διάμετρος x διαδρομή 86.0 x 86.0 mm) με σχέση συμπίεσης 9.5:1, ενώ φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (E-CVVT). Τόσο το μπλοκ, όσο και η κυλινδροκεφαλή, είναι κατασκευασμένα εξΆ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Η ιπποδύναμη αγγίζει τους 250 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. στην «απλή» έκδοση και 275 ίππους στις ίδιες στροφές λειτουργίας στην έκδοση «Performance Package». Η ροπή αγγίζει τα 353 Nm από τις 1.450 μέχρι και 4.500 σ.α.λ., ενώ σε λειτουργία overboost μπορεί να «σκαρφαλώσει» στα 378 Nm (+7%) για περίπου 18 δευτερόλεπτα. Τέλος, το σύστημα εξάτμισης εξοπλίζεται με μεταβλητή βαλβίδα που διαφοροποιεί τον ήχο του κινητήρα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεχθεί.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    LEASING APRILIOS
    skoda