Εσείς τι θα κάνετε με τα νέα τέλη κυκλοφορίας; Θα πληρώσετε ή θα καταθέσετε πινακίδες;
Τέλη ή τέλος;
3.568 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2015)
Με τα νέα τέλη κυκλοφορίας τα παλιά αυτοκίνητα έχουν μικρές μειώσεις; Είναι όμως αυτές αρκετές ή τελικά θα καταθέσετε (πάλι) τις πινακίδες;
autotriti team
Με τα νέα τέλη κυκλοφορίας που όρισαν οι «επαΐοντες» της Κυβέρνησης οι κάτοχοι οχημάτων 15ετίας και άνω έχουν δει μειώσεις από 15 έως 90 ευρώ στα φετινά νέα, τέλη κυκλοφορίας. Επίσης, όσοι κατέχουν αυτοκίνητο του 2001-2005, το οποίο είναι πάνω από 1.929 κυβικά θα πληρώσουν από 15 έως 90 ευρώ λιγότερα, ανάλογα τον κυβισμό του.Είναι, όμως, αυτές οι μειώσεις δελεαστικές -για να πάρεις πίσω τις πινακίδες αν τις έχεις καταθέσει από πέρσι ή για να μην τις καταθέσεις για πρώτη φορά- ή τελικά, όπως λέει ο λαός... χέστηκε η φοράδα στο αλώνι; Γιατί εδώ, που τα λέμε όταν από 660 ευρώ που πλήρωνες έως πέρσι για ένα 2λιτρο, πρέπει να πληρώσεις τώρα 615 ευρώ αν είναι 15ετίας ή 630 ευρώ αν είναι του 2001-2005, το συνολικό ποσό πάλι το ίδιο είναι.Όποιο δρόμο και να πάρεις, δηλαδή να κρατήσεις ή να καταθέσεις τις πινακίδες, θέλει... αρετή και τόλμη. Είτε θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και να κερδίσεις την ελευθερία κίνησης, είτε να πάρεις τη μεγάλη απόφαση και να παροπλίσεις το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Και στις δύο περιπτώσεις λεφτά θα δώσεις. Από εκεί και πέρα πρέπει να «ζυγίσεις» τα πράγματα ανάλογα με τις προσωπικές σου ανάγκες.Πρέπει όμως να λάβεις υπόψη και κάποιες παραμέτρους που μπορεί να μην έχεις σκεφτεί. Για παράδειγμα, κατεθέτοντας πινακίδες, βάζεις το αυτοκίνητο στην «κατάψυξη» για έναν ολόκληρο χρόνο. Γλιτώνεις μεν χρήματα από τέλη και ασφάλιστρα, όμως μετά, όταν θα πρέπει να το επαναφέρεις στην κυκλοφορία, θα χρειαστείς λεφτά για να το φέρεις σε φόρμα κάνοντάς του ένα μικρό ή μεγάλο service. Και αυτό στην περίπτωση που το έχεις παρκαρισμένο σε δικό σου ιδιόκτητο χώρο, όπως ορίζει ο νόμος. Αλλιώς θα πρέπει να πληρώνεις για θέση στάθμευσης.
Επίσης, όσο περισσότερα χρόνια το έχεις χωρίς πινακίδες, τόσο περισσότερο το εγκαταλείπεις, τόσο περισσότερα χρήματα θα χρειαστεί μετά και πάνω από όλα το νοσταλγείς γιατί νιώθεις πως σου λείπει ένα κομμάτι από τον εαυτό σου. Είναι το αυτοκίνητο ΣΟΥ, το οποίο απέκτησες με τον κόπο σου...Αρα λοιπόν, το δίλημμα είναι δύσκολο. Πόσο εύκολα αποφασίζει κανείς να καταθέσει πινακίδες; Πιστεύετε πως θα σας κοστίσει σε ευρώ, αλλά και στοιχίσει ως οδηγό συνολικά φτηνότερα αν αποφύγετε με αυτόν τον τρόπο τα φετινά τέλη ή θα κρατήσετε τις πινακίδες σας;
Εγώ κατέθεσα τις πινακίδες του αυτοκινήτου μου (Μaserati Ghibli), από τον Δεκέμβριο του 2011, λόγω του ότι είναι δίλιτρο, μοντέλο 1996 και τα τέλη πήγαν στα 660 ευρώ. Η πρόσφατη μείωση, από 660 στα 615, είναι αστεία, για να ξαναπάρω πίσω τις πινακίδες. Επίσης ένα ακόμη πρόβλημα είναι το τεκμήριο, που για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι 4.400 ευρώ. Το τεκμήριο αυτό αν αθροιστεί με τα υπόλοιπα τεκμήρια, κύριας κατοικίας και εξοχικής, φθάνει σε απαγορευτικά επίπεδα, που ξεπερνούν τα πραγματικά μου εισοδήματα. Ένας τρίτος λόγος είναι η μείωση της σύνταξης μου και των εισοδημάτων μου από ενοίκια, που κάνει ακόμη πιό δύσκολη την λήψη των πινακίδων. Έτσι δεν μπορώ να πάρω πίσω τις πινακίδες. Το θέμα που λέτε για τα προβλήματα που δημιουργούνται από την ακινησία, είναι υπαρκτό και μάλιστα μετά από τόσο καιρό το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά, για άγνωστους λόγους. Μπαταρία έχει και τη φορτίζω τακτικά, αλλά παρουσιάστηκε κάποιο άγνωστο πρόβλημα στον κινητήρα, μάλλον από οξείδωση κάποιων επαφών καλωδίων, από την υγρασία και χρειάζεται πολύ δουλειά, για να ξαναπάρει μπροστά. Το έχω παρκάρει σε δικό μου χώρο, αλλά και αυτός έχει προβλήματα, για να μπορέσω να μετακινήσω το αυτοκίνητο και να το πάω σε συνεργείο. Αν δεν πάρει μπρος η μηχανή, δεν λειτουργούν τα φρένα για να κατεβώ μια πολύ μεγάλη κατηφόρα, από το οικόπεδο που το έχω παρκάρει στο δρόμο, για να το πάρει η οδική βοήθεια. Και μετά σε ποιό συνεργείο να το πάω; Εδώ στην Κρήτη δεν υπάρχει κατάλληλο συνεργείο για Maserati. Ίσως ασχοληθώ μόνος μου, όταν θα έλθει η ώρα να ξανακυκλοφορήσει. Ίσως πάλι δεν ξανακυκλοφορήσει ποτέ, με κανονικές πινακίδες, αλλά με Ιστορικές, όταν θα έλθει ο καιρός να μπορέσει να πάρει τέτοιες πινακίδες.
Θα πάρουν τις πινακίδες και θα τις βάλουν ως λαμπάκια στο Χριστουγεννιάτικο δένδρο ,φτάνει πια η κοροϊδία.Τα τέλη κυκλοφορίας ή θα αλλάξουν όνομα και θα γίνουν τέλη κατοχής όπως είναι τώρα ή θα αποκτήσουν την ιδιότητα που προκύπτει από το όνομα τους . Όποιος κυκλοφορεί πρέπει να πληρώνει γιατί μολύνει και φθείρει κι αυτό γίνεται μόνο με φορολογία στο καύσιμο και όχι με GPS κι άλλα ηλεκτρονικά που πάντα αλλάζουν.
η μείωση των τελών είναι πραγματικά αστεία. όμως και αυτό που λένε να μετακυλήσουν το κόστος πάλι στο καύσιμο είναι ακόμα χειρότερο. έχω φιατ πάντα 1200 και πληρώνω 105 ευρώ. τόσο μπορώ τόσο έχω. οι εποχές που τα 2000χιλιαρα κυκλοφορούσαν αβέρτα τελειώνουν. ξυπνήσανε και οι αλλοι που πηγαίνανε τόσα χρόνια με τα ποδήλατα και σου λένε μόνο εσείς θα την περνάτε μπέηδες ήρθε και η δικιά μας ώρα...
Μην μας βάζετε διλήμματα. Τι πάει να πει θέλω έξοδα να το επανακυκλοφορεισω.Σιγα το έξοδο. Εγω προσωπικά αυτή την στιγμή έδιωξα το rav4 μοντέλο του 09,επι Παπαθανασίου ντέ αγορασμένο, με τα χαμηλά τέλη ταξινόμησης. Δεν τους ξαναπληρωνω τους λεβέντες με τίποτα. Με ανάγκασαν να το διώξω με τα ληστρικά τέλη συν το τέλος πολυτελούς διαβίωσης ίσον με 1000 ευρώ το χρόνο. Ρε ουστ απο δω.Ειναι πλέον καθαρή κοροϊδία και κλοπή. Ολα τα βάρη το αυτοκίνητο πάντα τα τραβάει. Κάθε χρόνο παίζουν με τα τέλη κυκλ.τετοια εποχή για να μην παραδώσει ο κόσμος τις πινακίδες. Πώς το είπε ο ήρωας Αλεξιάδης υφυπουργός οικονομικών;Μόνο αυτός που θα έχει ενα μικρό αυτοκινητάκι δεν θα επιβαρύνεται (φανταστείτε με τα νεα τελη που σκέφτονται οι φωστήρες) Γιαυτο και εγώ θα πάρω πλεον ένα μικρό να μην τους ΠΛΗΡΏΝΩ. Όσο το δυνατό ΛΙΓΌΤΕΡΑ. Δεν αξίζει δεν πρέπει να ζεις την πολυτέλεια, γιατί είναι μόνο για αυτούς. Δεν σκέφτηκα καν να παραδώσω πινακίδες τουλάχιστον εγώ, παρά μόνο άλλο μικρότερου κυβισμού, με μικρότερο κόστος. Τώρα ότι χάνω τα χρήματα που ξόδεψα στην αγορά, δεν το συζητώ χάνω. Αλλά προκειμένου να κάθεται αραγμενο στο πάρκινγκ, προτίμησα την αλλαγή.
Ειναι απατεωνες και κλεφτες μας κοροιδευουν μπροστα στα ματια μας, παιζουν με την νοημοσυνη μας. Εχω ενα Μ3 Ε46 του 2001 με 1100 τελη, κατεβασαν 50 ευρω δηλ. το προβλημα το δικο μου ηταν τα 50 ευρω; ετσι τις παραδιδω καθε χρονο με την μονη διαφορα οτι το βγαζω καθε εβδομαδα μια δυο φορες την νυχτα για μια ωρα και το παω σε καποια μερη που δεν υπαρχη τιποτα [ αστυνομια ] και ετσι το διατηρω. Τον Αυγουστο αναγκαστικα παιρνω τις πινακιδες, πληρωνω γυρω στα 460 ερω μεχρι το τελος του χρονου και ξανα το ιδιο.
Εγώ κατέθεσα τις πινακίδες του αυτοκινήτου μου (Μaserati Ghibli), από τον Δεκέμβριο του 2011, λόγω του ότι είναι δίλιτρο, μοντέλο 1996 και τα τέλη πήγαν στα 660 ευρώ. Η πρόσφατη μείωση, από 660 στα 615, είναι αστεία, για να ξαναπάρω πίσω τις πινακίδες. Επίσης ένα ακόμη πρόβλημα είναι το τεκμήριο, που για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι 4.400 ευρώ. Το τεκμήριο αυτό αν αθροιστεί με τα υπόλοιπα τεκμήρια, κύριας κατοικίας και εξοχικής, φθάνει σε απαγορευτικά επίπεδα, που ξεπερνούν τα πραγματικά μου εισοδήματα. Ένας τρίτος λόγος είναι η μείωση της σύνταξης μου και των εισοδημάτων μου από ενοίκια, που κάνει ακόμη πιό δύσκολη την λήψη των πινακίδων. Έτσι δεν μπορώ να πάρω πίσω τις πινακίδες. Το θέμα που λέτε για τα προβλήματα που δημιουργούνται από την ακινησία, είναι υπαρκτό και μάλιστα μετά από τόσο καιρό το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά, για άγνωστους λόγους. Μπαταρία έχει και τη φορτίζω τακτικά, αλλά παρουσιάστηκε κάποιο άγνωστο πρόβλημα στον κινητήρα, μάλλον από οξείδωση κάποιων επαφών καλωδίων, από την υγρασία και χρειάζεται πολύ δουλειά, για να ξαναπάρει μπροστά. Το έχω παρκάρει σε δικό μου χώρο, αλλά και αυτός έχει προβλήματα, για να μπορέσω να μετακινήσω το αυτοκίνητο και να το πάω σε συνεργείο. Αν δεν πάρει μπρος η μηχανή, δεν λειτουργούν τα φρένα για να κατεβώ μια πολύ μεγάλη κατηφόρα, από το οικόπεδο που το έχω παρκάρει στο δρόμο, για να το πάρει η οδική βοήθεια. Και μετά σε ποιό συνεργείο να το πάω; Εδώ στην Κρήτη δεν υπάρχει κατάλληλο συνεργείο για Maserati. Ίσως ασχοληθώ μόνος μου, όταν θα έλθει η ώρα να ξανακυκλοφορήσει. Ίσως πάλι δεν ξανακυκλοφορήσει ποτέ, με κανονικές πινακίδες, αλλά με Ιστορικές, όταν θα έλθει ο καιρός να μπορέσει να πάρει τέτοιες πινακίδες.
Θα πάρουν τις πινακίδες και θα τις βάλουν ως λαμπάκια στο Χριστουγεννιάτικο δένδρο ,φτάνει πια η κοροϊδία.Τα τέλη κυκλοφορίας ή θα αλλάξουν όνομα και θα γίνουν τέλη κατοχής όπως είναι τώρα ή θα αποκτήσουν την ιδιότητα που προκύπτει από το όνομα τους . Όποιος κυκλοφορεί πρέπει να πληρώνει γιατί μολύνει και φθείρει κι αυτό γίνεται μόνο με φορολογία στο καύσιμο και όχι με GPS κι άλλα ηλεκτρονικά που πάντα αλλάζουν.
η μείωση των τελών είναι πραγματικά αστεία. όμως και αυτό που λένε να μετακυλήσουν το κόστος πάλι στο καύσιμο είναι ακόμα χειρότερο. έχω φιατ πάντα 1200 και πληρώνω 105 ευρώ. τόσο μπορώ τόσο έχω. οι εποχές που τα 2000χιλιαρα κυκλοφορούσαν αβέρτα τελειώνουν. ξυπνήσανε και οι αλλοι που πηγαίνανε τόσα χρόνια με τα ποδήλατα και σου λένε μόνο εσείς θα την περνάτε μπέηδες ήρθε και η δικιά μας ώρα...
Μην μας βάζετε διλήμματα. Τι πάει να πει θέλω έξοδα να το επανακυκλοφορεισω.Σιγα το έξοδο. Εγω προσωπικά αυτή την στιγμή έδιωξα το rav4 μοντέλο του 09,επι Παπαθανασίου ντέ αγορασμένο, με τα χαμηλά τέλη ταξινόμησης. Δεν τους ξαναπληρωνω τους λεβέντες με τίποτα. Με ανάγκασαν να το διώξω με τα ληστρικά τέλη συν το τέλος πολυτελούς διαβίωσης ίσον με 1000 ευρώ το χρόνο. Ρε ουστ απο δω.Ειναι πλέον καθαρή κοροϊδία και κλοπή. Ολα τα βάρη το αυτοκίνητο πάντα τα τραβάει. Κάθε χρόνο παίζουν με τα τέλη κυκλ.τετοια εποχή για να μην παραδώσει ο κόσμος τις πινακίδες. Πώς το είπε ο ήρωας Αλεξιάδης υφυπουργός οικονομικών;Μόνο αυτός που θα έχει ενα μικρό αυτοκινητάκι δεν θα επιβαρύνεται (φανταστείτε με τα νεα τελη που σκέφτονται οι φωστήρες) Γιαυτο και εγώ θα πάρω πλεον ένα μικρό να μην τους ΠΛΗΡΏΝΩ. Όσο το δυνατό ΛΙΓΌΤΕΡΑ. Δεν αξίζει δεν πρέπει να ζεις την πολυτέλεια, γιατί είναι μόνο για αυτούς. Δεν σκέφτηκα καν να παραδώσω πινακίδες τουλάχιστον εγώ, παρά μόνο άλλο μικρότερου κυβισμού, με μικρότερο κόστος. Τώρα ότι χάνω τα χρήματα που ξόδεψα στην αγορά, δεν το συζητώ χάνω. Αλλά προκειμένου να κάθεται αραγμενο στο πάρκινγκ, προτίμησα την αλλαγή.
Ειναι απατεωνες και κλεφτες μας κοροιδευουν μπροστα στα ματια μας, παιζουν με την νοημοσυνη μας. Εχω ενα Μ3 Ε46 του 2001 με 1100 τελη, κατεβασαν 50 ευρω δηλ. το προβλημα το δικο μου ηταν τα 50 ευρω; ετσι τις παραδιδω καθε χρονο με την μονη διαφορα οτι το βγαζω καθε εβδομαδα μια δυο φορες την νυχτα για μια ωρα και το παω σε καποια μερη που δεν υπαρχη τιποτα [ αστυνομια ] και ετσι το διατηρω. Τον Αυγουστο αναγκαστικα παιρνω τις πινακιδες, πληρωνω γυρω στα 460 ερω μεχρι το τελος του χρονου και ξανα το ιδιο.