" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Απόλυτα ουδέτερο εμφανίζεται στις στροφές το SEAT Leon X-Perience χάρη στην τετρακίνηση και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που εξασφαλίζει εξαιρετικό «πάτημα».

Παρά το αυξημένο συνολικό βάρος και τις αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων, το Leon Χ-Perience δεν εμφανίζεται σε καμία περίπτωση πλαδαρό

Στο δρόμο: Πάει παντού με ασφάλεια

Διαβάστηκε από 25844 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2016

Παρά την αύξηση της διαδρομής των αναρτήσεων κατά 15 χλστ., το SEAT Leon X-Perience δεν έχει χάσει και πολλά από τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα των συμβατικών εκδόσεων. Στις στροφές γέρνει λίγο περισσότερο, αλλά χάρη και στην τετρακίνηση κρατάει δυναμικά και στρίβει απόλυτα ουδέτερα, χωρίς έντονη υποστροφή ακόμη και έαν η άσφαλτος δεν είναι πρώτης ποιότητας.
Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ημιάκαμπτος άξονας στη δικίνητη), βελτιστοποιεί περαιτέρω τα οδικά χαρακτηριστικά διατηρώντας τους πίσω τροχούς σε μόνιμη επαφή με το δρόμο και εξασφαλίζει προοδευτικές αντιδράσεις ακόμη και αν κανείς το παρακάνει. Επίσης παρά το αυξημένο συνολικό βάρος, το Leon Χ-Perience δεν εμφανίζεται σε καμία περίπτωση πλαδαρό ή λιγότερο συμμετοχικό από τα υπόλοιπα αδέρφια του, με σωστό τιμόνι, ευχάριστα χειριστήρια και δυναμικά φρένα. Για περαιτέρω αύξηση της πρόσφυσης, υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό ΧDS, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας απενεργοποιείται μερικά. Σε αυτή την έκδοση δεν προσφέρεται σύστημα παραμετροποίησης βασικών λειτουργιών (τιμόνι, κινητήρας κ.λπ.), ούτε και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.
Όταν τελειώσει η άσφαλτος η κορυφαία σε απόκριση τετρακίνηση και η ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος (163 χλστ.) επιτρέπουν το κυνήγι της περιπέτειας χωρίς ο οδηγός να έχει το άγχος μήπως κολλήσει σε σαθρά εδάφη, λάσπες, χιόνια κ.λπ. Τα εντελώς ασφάλτινα ελαστικά βάζουν πάντως τα όρια τους πριν ο οδηγός εξαντλήσει τα δικά του ή αυτά του αυτοκινήτου.
Παρά τις πιο μαλακές αναρτήσεις, η άνεση υστερεί λίγο σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Δεν μιλάμε για μη άνετη λειτουργία, αλλά πάνω από συνεχείς εγκάρσιες ανωμαλίες και αυλακιές μπορεί να γίνει ενοχλητική. Στα ταξίδια είναι άνετο, σταθερό και ευθύβολο, χωρίς ιδιαίτερους αεροδυναμικούς και λοιπούς θορύβους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Leon X-Perience 1,6 TDI
Κινητήρας 1,6 TDI
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Common rail
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 110/3.250
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.000
Start/Stop Nαι
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 8,4/12,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 12,4/16,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 187
Βάρος (κιλά) 1.472
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 4,6
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 6,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 120
Εξοπλισμός - τιμή
VSA Ναι
Αερόσακοι Ναι
Ηλ. παράθυρα Ε/Π Ναι/Ναι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Ναι
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού Ναι
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού Ναι
Αυτόματος κλιματισμός Ναι
Ηχοσύστημα Ναι
Cruise control Ναι
Ζάντες αλουμινίου Ναι
Προβολείς ομίχλης Ναι
Φώτα ημέρας Ναι
Eξοπλιστική έκδοση Χ-Perience
Τιμή από (ευρώ) 26.450
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 24.120
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αερ.Δίσκοι 288 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 272 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,5
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,2
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 163
Διάσταση ελαστικών 205/55 R16
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 68 χλστ.
Κεφάλι πίσω 48 χλστ.
Πλάτος εμπρός 1.408 χλστ.
Πλάτος πίσω 1.347 χλστ.
Πόδια πίσω 158 χλστ.
Χώρος αποσκευών (λτ.) 587
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.543 Χ 1.816 Χ 1.481
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.630
Tags: SEAT