
Παρά την αύξηση της διαδρομής των αναρτήσεων κατά 15 χλστ., το SEAT Leon X-Perience δεν έχει χάσει και πολλά από τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα των συμβατικών εκδόσεων. Στις στροφές γέρνει λίγο περισσότερο, αλλά χάρη και στην τετρακίνηση κρατάει δυναμικά και στρίβει απόλυτα ουδέτερα, χωρίς έντονη υποστροφή ακόμη και έαν η άσφαλτος δεν είναι πρώτης ποιότητας.
Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ημιάκαμπτος άξονας στη δικίνητη), βελτιστοποιεί περαιτέρω τα οδικά χαρακτηριστικά διατηρώντας τους πίσω τροχούς σε μόνιμη επαφή με το δρόμο και εξασφαλίζει προοδευτικές αντιδράσεις ακόμη και αν κανείς το παρακάνει. Επίσης παρά το αυξημένο συνολικό βάρος, το Leon Χ-Perience δεν εμφανίζεται σε καμία περίπτωση πλαδαρό ή λιγότερο συμμετοχικό από τα υπόλοιπα αδέρφια του, με σωστό τιμόνι, ευχάριστα χειριστήρια και δυναμικά φρένα. Για περαιτέρω αύξηση της πρόσφυσης, υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό ΧDS, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας απενεργοποιείται μερικά. Σε αυτή την έκδοση δεν προσφέρεται σύστημα παραμετροποίησης βασικών λειτουργιών (τιμόνι, κινητήρας κ.λπ.), ούτε και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.
Όταν τελειώσει η άσφαλτος η κορυφαία σε απόκριση τετρακίνηση και η ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος (163 χλστ.) επιτρέπουν το κυνήγι της περιπέτειας χωρίς ο οδηγός να έχει το άγχος μήπως κολλήσει σε σαθρά εδάφη, λάσπες, χιόνια κ.λπ. Τα εντελώς ασφάλτινα ελαστικά βάζουν πάντως τα όρια τους πριν ο οδηγός εξαντλήσει τα δικά του ή αυτά του αυτοκινήτου.
Παρά τις πιο μαλακές αναρτήσεις, η άνεση υστερεί λίγο σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Δεν μιλάμε για μη άνετη λειτουργία, αλλά πάνω από συνεχείς εγκάρσιες ανωμαλίες και αυλακιές μπορεί να γίνει ενοχλητική. Στα ταξίδια είναι άνετο, σταθερό και ευθύβολο, χωρίς ιδιαίτερους αεροδυναμικούς και λοιπούς θορύβους.
Έκδοση | Leon X-Perience 1,6 TDI |
Κινητήρας | 1,6 TDI |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Common rail |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 110/3.250 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/1.500-3.000 |
Start/Stop | Nαι |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,1 |
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) | 8,4/12,4 |
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) | 12,4/16,1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 187 |
Βάρος (κιλά) | 1.472 |
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) | 4,6 |
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) | 6,7 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 120 |
VSA | Ναι |
Αερόσακοι | Ναι |
Ηλ. παράθυρα Ε/Π | Ναι/Ναι |
Κεντρικό κλείδωμα | Ναι |
Ηλεκτρικοί καθρέπτες | Ναι |
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού | Ναι |
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού | Ναι |
Αυτόματος κλιματισμός | Ναι |
Ηχοσύστημα | Ναι |
Cruise control | Ναι |
Ζάντες αλουμινίου | Ναι |
Προβολείς ομίχλης | Ναι |
Φώτα ημέρας | Ναι |
Eξοπλιστική έκδοση | Χ-Perience |
Τιμή από (ευρώ) | 26.450 |
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) | 24.120 |
Εμπρός ανάρτηση | Γόνατα ΜακΦέρσον |
Πίσω ανάρτηση | Πολλαπλών συνδέσμων |
Εμπρός φρένα | Αερ.Δίσκοι 288 χλστ. |
Πίσω φρένα | Δίσκοι 272 χλστ. |
100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 36,5 |
Στροφές τιμονιού | 2,6 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 10,2 |
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) | 163 |
Διάσταση ελαστικών | 205/55 R16 |
Κεφάλι οδηγού | 68 χλστ. |
Κεφάλι πίσω | 48 χλστ. |
Πλάτος εμπρός | 1.408 χλστ. |
Πλάτος πίσω | 1.347 χλστ. |
Πόδια πίσω | 158 χλστ. |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 587 |
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) | 4.543 Χ 1.816 Χ 1.481 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.630 |
Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο
Γνήσια σημαίνει γνήσια. Της ...μάνας!
2.400 ευρώ έκπτωση! Για ετοιμοπαράδοτο Οpel Grandland-X!
Ford online bonus, με όφελος 300€ επιτόκιο 0.99%* και 8 χρόνια εγγύηση.
Δοκιμή: Ford Kuga με 225 PS που καίει 3,9 λτ.
Πρεμιέρα για το νέο Hyundai Bayon
Dacia Duster με και χωρίς 4x4 σε χιόνι και λάσπη
Τα «νησιώτικα» Jeep Renegade και Wrangler
Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος Σήμερα
Ψάχνεις καλό & οικονομικό Συνεργείο; Δες εδώ!
Με 1 κλίκ, στην πόρτα σου. Βρες Ανταλλακτικά.
Αλλάζεις Λάστιχα; Mπες-Βρες και Προσφορές!