3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Test: Mondeo 1,5 TDCi
29.497 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2015)
Με νέο diesel 1,5 λτ. και τεχνολογία ECOnetic, το Ford Mondeo καταναλώνει με το σταγονόμετρο, όντας θεωρητικά πιο οικονομικό ακόμη και από την υβριδική έκδοση.
+ Κατανάλωση, λειτουργία κινητήρα, σχεδίαση, ποιότητα, άνεση-χώροι, τεχνολογία, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια
- Ρεπρίζ χωρίς «νεύρο»,
προς τα πίσω ορατότητα, αμβλυμμένα δυναμικά χαρακτηριστικά
WhatΆs new
- Νέος 1,5 TDCi Euro6 με 120 άλογα
- Πακέτο ECOnetic
- + 5 άλογα σε σχέση με τον 1,6 TDCi
- - 0,6 λτ./100 χλμ στην κατανάλωση
- Με 1.472 χλμ. αυτονομία
- Koστίζει 23.835 ευρώ
Για όσους αναζητούν κορυφαία οικονομία, η Ford προσφέρει μια έκδοση του Mondeo με τον νέο 1,5 λτ. TDCi πετρελαιοκινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο, που υπόσχεται μέση κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ. και δεν πληρώνει τέλη. Η κατανάλωση αυτή είναι μικρότερη ακόμη και από αυτή της βενζινοκίνητης υβριδικής σεντάν έκδοσης (4,2 λτ./100 χλμ.).
Τι εστί ECOnetic;
Το μοντέλο της δοκιμής, εκτός από σύστημα ανάκτησης ενέργειας στην πέδηση και ένδειξη στον πίνακα οργάνων για επιλογή της σωστής σχέση στο κιβώτιο, είναι εφοδιασμένο με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, νέο πρόγραμμα λειτουργίας του κινητήρα, χαμηλωμένη ανάρτηση για βελτίωση της αεροδυναμικής και μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης (3,35:1 από 3,61:1)
Συμφέρει η επιλογή του
Για να αποκτήσει κανείς την ECOnetic έκδοση του πεντάθυρου 1,5 ΤDCi Ford Mondeo χρειάζεται να καταβάλει 23.835 ευρώ (με απόσυρση) για την βασική έκδοση Trend. Η τιμή είναι μέσα στα τιμολογιακά πλαίσια της κατηγορίας και μόνο 200 ευρώ περισσότερα από την απλή έκδοση. Ωστόσο η τελευταία έχει κατανάλωση 4,0 λτ./100 χλμ. και πληρώνει 93,6 ευρώ τέλη κυκλοφορίας σε αντίθεση με το ECOnetic, που απαλλάσσεται. Από αυτό και την εξοικονόμηση λόγω κατανάλωσης, η απόσβεση γίνεται σε λιγότερο από χρόνο. Ο εξοπλισμός από την πλευρά του είναι πλήρης.
Μεγάλη και εύχρηστη η οθόνη αφής.
..αυτό τον καιρό ψάχνω για καινούργιο αμάξι, οικονομικό και αξιόπιστο, πολύ καλό επώνυμο Α΄ κατηγοριας αλλά δεν φτανει η τσέπη μου τα 24 χιλιάρικα, με αυτά τα χρήματα μετρητοίς περνάω 10 χρόνια τα έξοδα της οικογένειας μας, εκανα μι α προταση εδώ στο σιτε, να κανουνε μια ερευνα για το τι δουλεια κανουν , με τι ασχολούνται οσοι δινουν μετρητα 25 χιλιαρικα για αγορα και επιπλέον εξοδα για αυτοκινητο τη σημερον ημερα.....Αυτές οι αυτοκινητοεταιρίες σε τι ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνονται; πόσοι είναι σημερα πετυχημένοι επιχειρηματιες; γιατι οι μεγαλομισθοι δημόσιοι υπαλληλοι εχουν εκλειψει......
Συμβουλές από έναν 42χρονο αυτοκινητιστή που οδηγάει από τα 15 του: Εννοείται το hatchback Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend 100PS με τιμή 13.500 ευρώ περίπου, το επόμενο αυτοκίνητό μου. Πολύ οικονομικός κινητήρας αν δεν τον πιέζεις και πολύ καλές επιδόσεις αν το αποζητήσεις, το καλύτερο στήσιμο, τιμόνι, οδική συμπεριφορά απ' όλα τα ανταγωνιστικά σε αυτήν την τιμή και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από Corolla, Auris, Rapid, Toledo, Note κ.λπ. και πολύ καλό design, μέσα-έξω. Αν το πάρεις θα με θυμηθείς....Δεν υπάρχει καμία συγκριση με τίποτα άλλο. Και άσε τους άλλους να παίρνουν τα τεράστια 5μετρα sedan σκαριά (παθών και εγώ....) και να βλαστημούν την ώρα που τα πήρανε. Δαγκωτό Ecoboost Focus στα 13.500 (δεν χρειάζεσαι επιπλέον extra...πεταμένα λεφτά στον δρόμο)
το τολεδο ειιναι πολύ στενο.οπως και το αδελφακι του το σκοντα, επισης θα δω και το νισαν το παλσαρ, είναι πολύ λογικη και προσιτη αγορα, δεν είναι όμως σενταν, γιατι η νισαν αφησε τα σενταν; μετα το αλμερα. εφερε εκεινο το ασχημο μεξικανικο το τιλτα, όνομα και πραγμα.... ! αν ηταν σε σενταν το παλσαρ στα 15 χιλιαρικα με την αξιοπιστια και τους χωρους.......
Πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά θα αγόραζα το Passat
Βαγγέλη, συμφωνώ για το φοκους το 1000 αρι, εχει και τις καλυτερες αναρτήσεις πισω, βλεπε γκολφ που τις καλες αναρτησεις πισω τις εχει για μεγαλύτερες και ακριβότερες εκδοσεις, αλλα με τρια παιδια..αναζητω οικογενειακο.σενταν, βλέπεις είμαι συντηρητικος...!τα 320 λιτρα είναι λιγα στο φοκους, θα δω δεν ξερω..οντως είναι α κατηγορια αμαξι!
Σαν κάτοχος Μondeo 1800 του 2002, θέλω να σας πω την εμπειρία μου με το μοντέλο και γενικά την FORD. το πήρα γιατί ήθελα χώρους λόγω 3 παιδιών. άψογο σε αυτό τον τομέα, πολύ καλό πάτημα στο δρόμο, ακαμψία. και εκεί τελειώνουν τα καλά. μπάζει νερό από τις πόρτες όταν βρέχει, (πρόβλημα σε όλα τα mondeo παγκοσμίως μετά από έρευνα στο internet), γαργάρα η FORD, το ονόμασε ''σχεδιαστική ατέλεια''. Οι πεταλούδες τις πολλαπλής στην εισαγωγή των κυλίνδρων έσπαγαν έπεφταν στον κύλινδρο και η ζημιά ήταν τεράστια. 600€ ζήταγε η FORD,δεν έκανε ανάκληση ενώ λόγω αυτού του προβλήματος από το 2003 και μετά αντικατέστησε τις πεταλούδες με μεταλλικές. Κλιματισμός, βάζεις ζεστό, βγαίνει θερμοκρασία στο max ζεστό μέχρι να πιάσει την θερμοκρασία που έχεις ορίσει, μετά σταματάει η ροή αέρα, αρχίζεις να κρυώνεις και όταν καταλάβει ότι πρέπει να ανεβάσει θερμοκρασία ξαναβγάζει αέρα στο max και εσύ λιώνεις από την ζέστη. να μην πω που κάθε 3 χρόνια καταρρέει το κεντρικό κλείδωμα (εγγύηση 2 χρόνια γνήσιου ανταλλακτικού). κόστος service; αρχίσαμε χαλαρά από τα 100€, πήγαμε στα 190€, 250€, 350€ και εκεί σταμάτησα και ξεκίνησα στα μη εξουσιοδοτημένα. Ελπίζω στο καινούριο Mondeo να μην υπάρχουν τέτοια προβλήματα αλλά εγώ δεν θα ξαναέπαιρνα FORD. Γιαπωνέζο ή κορεάτη όπως είχα πριν και είχα το κεφάλι μου ήσυχο.
Απλά είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο!!!
Συγγνώμη φίλε Σταύρο, παραδρομή, τα Avensis & Passat, ξεφεύγουν στην τιμή που ψάχνεις, οπότε μείνε στπ Corolla. Kαι πάλι συγγνώμη
Αγαπητέ Σταύρο, μην αγνοήσεις και το Toyota Avensis και Corolla. Τίμια και αξιοπρεπέστατα. Δές και το Passat, ώς βενζίνη όμως.
Καλημέρα σε όλους. Συγκρίνετε ανόμοια αυτοκίνητα. Το Mondeo είναι στη μεσαία προς μεγάλη κατηγορία. Στη κατηγορία λοιπόν αυτή, πιστεύω ότι προσφέρει πολλά γι αυτά που κοστίζει, όχι μόνο σαν αγορά αλλά και σαν κόστος χρήσης και αξιοπιστία. Τώρα σε ποιους απευθύνεται και αν θα χει εμπορική επιτυχία... Σίγουρα σε κάποιους με μεγάλη οικογένεια που κάνουν ταξίδια και έχουν ανάγκη από ένα καλό σταθερό και με μεγάλους χώρους αυτοκίνητο. Στην εποχή μας σχεδόν όλοι κρατάμε αυτό που έχουμε ή αγοράζουμε κάτι πολύ φθηνότερο δυστυχώς... Ετσι δε βλέπω να χει εμπορική επιτυχία. Πάντως ο κινητήρας όσο καλός και να είναι, παραμένει λίγος γι αυτό το αμάξι. Αν υπήρχε ένας econetic στα 1,8cc με πάνω από 140 ίππους πράγμα εφικτό για τη Ford πιστεύω, όπως υπήρχε αυτός στα μοντέλα του 2007+ (125hp), τότε το αμάξι αυτό θα ήταν άπαιχτο και από πλευράς επιδόσεων. Καλό το downsizing αλλά τόσο μεγάλα αυτοκίνητα θέλουν και κάπως μεγαλύτερο κινητήρα. Φανταστείτε αυτό το αμάξι με τον 1,5tdci με οικογένεια και αποσκευές να κάνει προσπέραση νταλίκας σε ελαφρά ανηφόρα...
Η τιμη που αναφερετε για εκδοση trend, Απεχει πανω απο 5000 σε σχεση με το αμαξι της φωτογραφιας... Ενδεικτικα θα επρεπε να δινετε τιμη για αυτο που βλεπουμε .
Σταύρο κάτι σε Seat Toledo ή Skoda Rapid με τον 1.2 tsi και τα 105 άλογα, επίσης Citroen c-ellyse ή το αντίστοιχο Pegeot. Στα 15000 καινούργιο με κάλο επίπεδο εξοπλισμού, αλλιώς μεταχειρισμένο 5ετίας
Σταυρο δες και seat toledo ,To πηρε περυσι ο γαμπροσ μου τα κλαυτερα εχω να πω μονο
ξεχασα και την οκταβια στα 15χιλιρικα, την εισαγει ο σφακιανακης..καλη αγορα...οικογενειακο αμαξι...
παρεμπιπτώντως καμιά προταση για αγορα μεχρι 15 χιλιαρικα; παιζει , το κορολλα, το φοκους, το σιτροεν C4, το νέο φιατ τιπο αν και δεν εχουν ανακοινωθουν τιμες ,αλλα υπολογιζω να εχει εκει γυρω.....υπαρχει κάτι άλλο οικογενειακο ;