• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τest αποφυγής κινδύνου στο «γρήγορο» Kia CEED

Διαβάστηκε από 3365 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2019
 

Δοκιμάζουμε στην αποφυγή κινδύνου το νέο Kia CEED με τον κινητήρα 1,4T και τα 140 άλογα. Πόσο καλά τα πήγε; Έκανε την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία;

To νέο Kia CEED μπήκε δυναμικά στην μικρομεσαία κατηγορία έχοντας δώσει έμφαση στα «ζωντανά» οδικά χαρακτηριστικά διαθέτοντας μάλιστα στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Οι προσδοκίες μας ήταν μεγάλες, ειδικά από τη στιγμή που το μοντέλο της δοκιμής ήταν αυτό με τον 1,4 Turbo κινητήρα με τα 140 άλογα στην έκδοση GT-Line με τροχούς 17 ιντσών (στάνταρ στη μεσαία εξοπλιστική έκδοση με τον κινητήρα αυτόν), αλλά και την πιο σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης GT-Line. To Kia CEED όχι μόνο δεν μας απογοήτευσε, αλλά σημείωσε μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία.
 

70 χλμ./ώρα
Επιτυχημένη προσπαθεια

Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισε το Kia CEED στην εντελώς αναγνωριστική προσπάθεια των 70 χλμ./ώρα. Το αντίθετο μας γέμισε αυτοπεποίθηση για να δοκιμάσουμε χωρίς πολλή σκέψη και στα 73 χλμ./ώρα, όπου επίσης τα κατάφερε με ευκολία. Το τιμόνι είναι άμεσο, όπως και οι αντιδράσεις του πλαισίου, χωρίς έντονη κλίση και χωρίς υποψία διαταραχής της ουδετερότητας του συνόλου.

75 χλμ./ώρα
Αποτυχημένη προσπαθεια
Αυξάνοντας την ταχύτητα εισόδου κατά 2 χλμ./ώρα, το CEED δεν μας αιφνιδίασε.  Η σφιχτή ανάρτηση βοήθησε στην συγκεκριμένη διαδικασία, αλλά στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης εμφάνισε τάση υποστροφής, που διακριτικά έλεγχε το ESP. Χρειάστηκε όμως να εξαντλήσει το πλάτος του διαδρόμου «γλύφοντας» τις κορίνες, τις οποίες όμως δεν έριξε. Παρότι δεν εμφανίστηκαν άτσαλες ή απότομες αντιδράσεις η προσπάθεια κρίνεται οριακή, οπότε χρειάστηκε να κατέβουμε την ταχύτητα  κατά ένα χλμ./ώρα. 

74 χλμ./ώρα
Επιτυχημένη προσπαθεια
Το όριο του Kia CEED δοκιμής είναι στα 74 χλμ./ώρα, που είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση μετά από αυτή του Focus. ¶μεσο σε αντίδραση και στιβαρό πλαίσιο, πολύ καλό τιμόνι, που σχεδόν κοντράρει το σημείο αναφοράς της κατηγορίας το Ford Focus. Eξαιρετικό σε λειτουργία ESP και γερό κράτημα σε συνδυασμό με μικρή κλίση χαρίζουν στο Kia CEED μια αξιοζήλευτη επίδοση στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου.

Γενική αίσθηση οδηγού: Το Kia CEED είναι το πλέον ανταγωνιστικό προς το Focus μοντέλο σε ότι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Τιμόνι και πλαίσιο προσφέρουν άμεσες αντιδράσεις, ενώ η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ακόμη  και όταν το αυτοκίνητο ξεπέρασε το όριό του δεν νιώσαμε άβολα ή φόβο πως θα χαθεί ο έλεγχος από τον οδηγό.

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Γιατί τα «παίζει» η μπαταρία σου το καλοκαίρι

Οι 7 ιδιότητες των λιπαντικών

ABS: Ο «φύλακας άγγελος» σου!

Υδροβαφή: Η νέα μόδα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Toyota Prius Plug-in με 5 θέσεις

Peugeot 508 VS BMW Σειρά 3

Δοκιμή: Hyundai i30 N με 275 PS

T-Rug: Το ηλεκτρικό «Defender» της VW

Νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο CUPRA

Ανανεωμένο Audi SQ7 με 435 άλογα

Νέο crossover με σπορ look από τη VW;

Νέα Bentley Flying Spur First Edition

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »