ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Θα αγοράσεις ένα αυτοκίνητο επειδή το οδηγεί ο James Bond;

Θα αγοράσεις ένα αυτοκίνητο επειδή το οδηγεί ο James Bond;

Θα αγοράσεις ένα αυτοκίνητο επειδή το οδηγεί ο James Bond;

2.482 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2015)

Πόση επιτυχία έχουν οι «τοποθετήσεις» προϊόντων σε ταινίες; Ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα; Θα προτιμήσεις ένα αυτοκίνητο επειδή πρωταγωνιστεί σε μία ταινία;

autotriti team

Εντάξει, ο James Bond οδηγεί από Aston Martin και πάνω, οπότε δεν είναι πρόβλημα να «πέσεις» θύμα της διαφήμισης. Όμως αυτοκίνητα πρωταγωνιστούν σε όλες τις ταινίες και σχεδόν πάντοτε είναι αποτέλεσμα συμφωνίας της εταιρείας παραγωγής με κάποια αυτοκινητοβιομηχανία.Με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως αυτή του «Επιστροφή στο Μέλλον» όπου η Ford ήθελε πολύ μία Mustang στο ρόλο της χρονομηχανής, όμως η παραγωγή προτίμησε, χωρίς όφελος, την πολύ πιο ενδιαφέρουσα Delorean που έμεινε στην ιστορία. 
Αραγε αν πρωταγωνιστούσε μία Mustang θα ήταν η ταινία σήμερα κλασσική, ή θα ξεχνιόταν στην πρώτη ανανέωση του μοντέλου;Μεγάλη τοποθέτηση προϊόντων είχε κάνει η GM στην σειρά ταινιών Transformers, όπου είδαμε από την κορυφαία Camaro μέχρι το μικρό Chevy Spark. Και εντάξει, οι «μετοχές» της Camaro δεν ήθελαν και πολύ να ανεβούν, εξάλλου ποιος δεν θα ήθελε μία. Ανέβηκε όμως στα μάτια σας το Spark επειδή πρωταγωνιστούσε στην ταινία; 
Και πες πως το Spark χάθηκε ανάμεσα στα άλλα θηρία συμπρωταγωνιστές του. Υπάρχει αλήθεια κάποιο μοντέλο της σειράς, και όχι κάποιο υπεραυτοκίνητο ή ήδη κλασσικό που έπαιξε σε μία ταινία και έκανε τον κόσμο να το θελήσει; 
Το ζήτημα είναι πως ανάμεσα στις άλλες προωθητικές καμπάνιες που κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, η τοποθέτηση σε ταινίες του Χόλιγουντ είναι από τις πιο ακριβές. Το κόστος αυτής της προώθησης αποτελεί μέρος της τιμής του αυτοκινήτου, όπως και κάθε άλλη προώθηση, είτε είναι διαφήμιση είτε άλλη εκστρατεία. 
Αντίθετα όμως με μία απλή διαφήμιση στην τηλεόραση ή στον τύπο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θεωρούν πως η συμμετοχή σε μία ταινία αφήνουν στο αυτοκίνητο μία εικόνα που αλλιώς δεν αποκτά. Και δεν το θεωρούν άσκοπα, αφού σε έρευνα διαφημιστικών εταιρειών της Μ. Βρετανίας, τρεις στους τέσσερις συμμετέχοντες δήλωσαν πως ένα αυτοκίνητο που πρωταγωνιστούσε σε ταινία είναι πιο ελκυστικό από κάποιο άλλο. Δεν είναι τυχαίο πως πολλές διαφημίσεις αυτοκινήτων δείχνουν σαν μέρος κινηματογραφικής ταινίας. Ο κόσμος το θέλει, και το αυτοκίνητο πουλάει.
Εσείς όμως τι λέτε; Σας απασχολεί καθόλου αν ένα αυτοκίνητο έχει πρωταγωνιστήσει σε μία ταινία; Θα σας επηρεάσει καθόλου; Ή είναι πεταμένα λεφτά και απλά θα αγοράσετε αυτό που σας αρέσει ασχέτως αν είναι κινηματογραφικώς διάσημο ή όχι; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN