Έχεις σκεφτεί ποτέ πως με τη διαφορά που θα έδινες για μία πετρελαιοκίνητη έκδοση θα μπορούσες να πάρεις βενζινοκίνητη με αυτόματο κιβώτιο; Θα το έκανες τελικά;
Θα αγόραζες αυτόματο;
16.921 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2016)
Έχεις σκεφτεί ποτέ αντί να αγοράσεις πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο να έβαζες την διαφορά που θα γλιτώσεις, για να πάρεις το πρώτο σου αυτόματο βενζινοκίνητο; Μήπως ήρθε η ώρα να φύγεις από το χειροκίνητο; Το σκέφτεσαι;
autotriti team
Έχεις σκεφτεί ποτέ πως θα μπορούσες αντί να πάρεις ένα ντίζελ αυτοκίνητο να επενδύσεις τελικά σε ένα αυτόματο; Εξάλλου η διαφορά είναι η ίδια. Είτε πάρεις αυτόματο βενζίνης είτε χειροκίνητο ντίζελ. Μήπως τη διαφορά
Εξάλλου η... μάχη ανάμεσα σε αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο, είναι η έτερη διαχρονική, αυτοκινητική "μάχη", μετά αυτήτου ντίζελ εναντίον βενζίνης. Μήπως όμως τώρα είναι ηώρα;
Όχι γιατί ξαφνικά σουπερισσεύουν. Στο κάτω κάτω μπορεί να μην ήθελες ντίζελ και να ήσουν τσίμα τσίμαγια την βασική έκδοση του πιο φθηνού μικρομεσαίου της αγοράς. Αλλά αυτή ηδιαφορά αξίζει.
Ρώτα. Ρώτα γύρω σου.Ποιος έχει αυτόματο; Τι έχει να σου πει για το αυτόματο; Του αρέσει; ¶ξιζε ταλεφτά του; Θα ξαναπάρει; Αν βρεις έστω και έναν να μην σου πει τα καλύτερα, ναμην σου πει ότι ήταν η καλύτερη αγορά που έχει κάνει ποτέ του, να μην σου πειότι δεν θα ξαναγοράσει ποτέ αυτοκίνητο χωρίς αυτόματο κιβώτιο, τότε μην τοπάρεις. Αρκεί να τον βρεις αυτόν τον έναν. Γιατί όλοι όσοι πήραν αυτόματο μίαφορά, δεν ξαναπήραν τίποτα με χειροκίνητο κιβώτιο ποτέ ξανά.
Εσύλοιπόν τι λες; Είσαι έτοιμος για το πρώτο σου αυτόματο αυτοκίνητο; Το έχειςψάξει; Έχεις ρωτήσει; Έχεις δει πόσο έχει ως εξτρά στο μοντέλο που θες; Καιτελικά θα τα δώσεις τα παραπάνω για να το πάρεις; Τι λες;
Οι περισσότερες υλοποιήσεις είναι ακόμα GTP όσο αφορά απόδοση και κατανάλωση σε σχέση με το manual, οπότε όχι ευχαριστώ. Βέβαια σε Mercedes 250 που βγαίνει μόνο σε αυτόματο, "θα έκανα την καρδιά μου πέτρα" και θα το δεχόμουν ;-)
Για το 80% των οδηγών που απλά τους ενδιαφέρει να πηγαίνουν από το Α στο Β το αυτόματο ακόμα και αν είναι το κλασικό (με μετατροπέα ροπής) είναι η καλύτερη επιλογή: ξεκούραστο και το μοτέρ δουλεύει πάντα στο βέλτιστο των στροφών. Πήρα το οικογενειακό μας έτσι (που το χρησιμοποιεί καθημερινά η γυναίκα μου για την δουλειά της) και ακόμη - μετά από 7 χρόνια - σχολιάζει πόσο άνετο στην οδήγηση είναι). Όσο για μένα: το πεντατάχυτο του MX-5 μου δεν το αλλάζω με τίποτα (ακόμα και μετά από 11 χρόνια...)
το αυτόματο κιβώτιο σε αντίθεση με το χειροκίνητο είναι πιο γρήγορο στις αλλαγές και ταυτόχρονα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και άνεση.Όμως είναι πιο ακριβό στην συντήρηση,στην αντικατάσταση και στην απόκτηση του
τα νέα αυτόματα σασμάν είναι πολύ καλά και οικονομικά πλέον.Μόνος λόγος που δεν θα επέλεγα αυτόματο σασμάν είναι ότι σε περίπτωση βλάβης εισκευάζονται δύσκολα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και τεχνογνωσίας.Συνήθως τα αλλάζουν με κάποιο μεταχειρισμένο.κόστος γύρω στα δύο χιλιάρικά.Για καινούριο ούτε συζήτηση.
Ήταν από τις πιο σωστές αγορές της ζωής μου. Η οικογένεια μου πλέον διαθέτει ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη audi με start stop και ένα πιο ''απλό'' αυτόματο skoda citigo (asg). Από τα πιο εύστοχα non paper για προβληματισμό και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των χρηστών του site. Πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις και εμπειρίες των χρηστών που προηγήθηκαν. Ποιός θέλει ακόμη να αλλάζει ταχύτητες χειροκίνητα ? Μάλλον κάποιοι που είναι ακόμη ''κολλημένοι'' με τα παλιά οδηγικά στερεότυπα.
Έχω πλέον το 3ο μου αυτόματο αυτοκίνητο, Mazda xedos6 1,6 έκαιγε Παναγιά μου , όμως τότε δεν μας ένοιαζε, όταν μας ένοιαξε πήραμε το Fiat grande punto 1,3 diesel με ρομποτικό μηχανισμό, πιο οικονομικό κι απο τα χειροκίνητα με το σειριακό του με δύναμη περίσσια.... θα το βρείτε στις αγγελίες... Φοβερό. Τώρα μεγάλωσε η οικογένεια Citroen C4 Picasso 1,6 diesel eat6 τα λόγια για την οικονομία κ την άνεση είναι περιττά ... Αγοράστε χειροκίνητα να παιδευστε και βαυκαλιζεστε οτι είστε οδηγάρες .
Ποτε και για κανενα απολυτως λογο δεν θα επαιρνα αυτοματο για πολλους και διαφορους λογους. Πρωτον, γιατι το αυτοματο δεν σου δινει την ελευθερια να ρυθμιζεις μονος σου τις στροφες και τη λειτουργια του κινητηρα. Επισης, δεν βλεπω το λογο να μην αλλαζω τις ταχυτητες μονος μου. Ουτε κανενας κοπος ειναι, ουτε και μεγαλη επιστημη. Οταν οδηγω, θελω να εχω απολυτα τον ελεγχο του αυτοκινητου μου. Μην τρελαθουμε πια με ολους τους αυτοματισμους. Και τελος, ο κυριοτερος λογος ειναι το δυσαναλογα μεγαλυτερο κοστος μιας πιθανης βλαβης στο αυτοματο εναντι του κλασσικου χειροκινητου. Manual και ξερο ψωμι.
Ήδη άλλαξα 2 σε αυτόματα, της συζύγου & το 2ο οικογενειακό, ενώ το προσωπικό με 260 άλογα πάει παντού μέσα στη πόλη με 4η και σαν αυτόματο. Δε το άλλαξα γιατί μας άρεσε πολύ Mazda CX-7.
Όντας κάτοχος ενός γιαπωνέζικου υβριδικού αυτόματου Honda insight με "άπειρες" ταχύτητες που είναι παιχνιδάκι να το οδηγήσεις, και ενός Citroen C3 diesel με απλό αυτόματο με 5 ταχύτητες και"χάλια" mapping, έχω να πω μόνο τα καλύτερα για την υλοποίηση της Honda και τα χειρότερα για την υλοποίηση της Citroen. Πραγματικά είναι η μέρα με τη νύχτα. Το μεν είναι ένα άνετο και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο, ενώ το άλλο σε κάνει να φαίνεσαι ατζαμής οδηγός (Οδηγώ 22 χρόνια τώρα). Σε κρεμάει στις ανηφόρες. Πατινάρει συνεχώς. Μαρσάρει χωρίς λόγο. Όποιος διαφωνεί, ευχαρίστως να κάνουμε ένα τεστ μαζί. Κρίμα που το jazz δεν έβγαινε σε diesel όταν το έψαχνα...κρίμα...
Από εμπειρία οδήγησης τριών αυτομάτων που οδήγησα σε αστικό κύκλο αλλά και σε αυτοκινητόδρομο, προτείνω αυτόματο και πάλι αυτόματο. Ειδικά για εκείνους που κάνουν πολλές διαδρομές σε πόλεις δεν το συζητάμε. Το αυτοκίνητο είναι ενα εργαλείο, είτε αυτό είναι ακριβό, είτε είναι φθηνό θα το φάει το μποτιλιάρισμα. Εκεί ερχεται το αυτόματο και σου κάνει τη ζωη σου πιο εύκολη. Επίσης και εκτός αστικού κύκλου σου κάνει την οδήγηση πιό εύκολη και άνετη. Είναι φτιαγμενο για τον καθημερινό οδηγό. Μειονέκτημα των αυτομάτων κιβωτίων φαινεται μόνο στις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης έναντι των χειροκίνητων , αλλά στη καθημερινή χρήση ας μας πει καποιος που καταφερε να προσεγγίσει τις εργοστασιακές μετρήσεις. Απλά αν κάποιος αποφασίσει να "κτυπησει" αξιόπιστα αυτόματα αυτοκίνητα επιλέγει made in USA ή made in Japan. Ευχομαι κάποια μέρα να αποκτήσω ένα.
Το έχω ξαναπει για τα αυτοματα...κατοχος 2 αμαξιων με αυτοματο. Δεν παιρνουμε αυτοματο πεντε ταχυτητων (πολυ αργο). Εξι ταχυτητες και πανω...απολαυση και πολυ γρηγορο. Και πανω απολα ασφαλες!!! Τα ματια σου και τα χερια σου στο δρομο και προσπερασεις σφαιρα...κανενας δεν προσπερναει με χειροκινητο τοσο γρηγορα!!!
εχω δυο οχηματα σπιτι, ενα οικογενειακο ντιζελ αυτοματο (citroen c4 ehdi) και ενα mazda mx-5 nc χειροκινητο. Μπορω να πω οτι ο συνδυασμος μου αγγιζει τα επιπεδα του αυτοκινηστικου παραδεισου.
Οι περισσότερες υλοποιήσεις είναι ακόμα GTP όσο αφορά απόδοση και κατανάλωση σε σχέση με το manual, οπότε όχι ευχαριστώ. Βέβαια σε Mercedes 250 που βγαίνει μόνο σε αυτόματο, "θα έκανα την καρδιά μου πέτρα" και θα το δεχόμουν ;-)
Για το 80% των οδηγών που απλά τους ενδιαφέρει να πηγαίνουν από το Α στο Β το αυτόματο ακόμα και αν είναι το κλασικό (με μετατροπέα ροπής) είναι η καλύτερη επιλογή: ξεκούραστο και το μοτέρ δουλεύει πάντα στο βέλτιστο των στροφών. Πήρα το οικογενειακό μας έτσι (που το χρησιμοποιεί καθημερινά η γυναίκα μου για την δουλειά της) και ακόμη - μετά από 7 χρόνια - σχολιάζει πόσο άνετο στην οδήγηση είναι). Όσο για μένα: το πεντατάχυτο του MX-5 μου δεν το αλλάζω με τίποτα (ακόμα και μετά από 11 χρόνια...)
Αυτόματο κ diesel ιδανικό
το αυτόματο κιβώτιο σε αντίθεση με το χειροκίνητο είναι πιο γρήγορο στις αλλαγές και ταυτόχρονα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και άνεση.Όμως είναι πιο ακριβό στην συντήρηση,στην αντικατάσταση και στην απόκτηση του
τα νέα αυτόματα σασμάν είναι πολύ καλά και οικονομικά πλέον.Μόνος λόγος που δεν θα επέλεγα αυτόματο σασμάν είναι ότι σε περίπτωση βλάβης εισκευάζονται δύσκολα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και τεχνογνωσίας.Συνήθως τα αλλάζουν με κάποιο μεταχειρισμένο.κόστος γύρω στα δύο χιλιάρικά.Για καινούριο ούτε συζήτηση.
Ήταν από τις πιο σωστές αγορές της ζωής μου. Η οικογένεια μου πλέον διαθέτει ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη audi με start stop και ένα πιο ''απλό'' αυτόματο skoda citigo (asg). Από τα πιο εύστοχα non paper για προβληματισμό και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των χρηστών του site. Πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις και εμπειρίες των χρηστών που προηγήθηκαν. Ποιός θέλει ακόμη να αλλάζει ταχύτητες χειροκίνητα ? Μάλλον κάποιοι που είναι ακόμη ''κολλημένοι'' με τα παλιά οδηγικά στερεότυπα.
αυτοματο +γιαπωνεζος=ανεση ,οικονομοια ,πολιτισμος ,ευτυχια ,και εαν βρεις και μεταχειρισμενο με λιγα χλμ [18.000] οπως εγω..........απολαυση
Τα αυτόματα κιβώτια των ιαπωνικών αυτοκινήτων, ειδικά των Madε in Japan, δεν χρειάζονται ποτέ αλλαγές συμπλέκτη
Ξεκουραστο,γρηγορο,ιδανικο να οδηγεις κ να χαλαρωνεις...ο Ελληναρας...οδηγαρας ομως,ως ραλιστας των δρομων προτιμα χειροκινητο...οευρωπαιος κ αμερικανος με 50% αυτοματα παλι ειναι ασχετοι...
Έχω πλέον το 3ο μου αυτόματο αυτοκίνητο, Mazda xedos6 1,6 έκαιγε Παναγιά μου , όμως τότε δεν μας ένοιαζε, όταν μας ένοιαξε πήραμε το Fiat grande punto 1,3 diesel με ρομποτικό μηχανισμό, πιο οικονομικό κι απο τα χειροκίνητα με το σειριακό του με δύναμη περίσσια.... θα το βρείτε στις αγγελίες... Φοβερό. Τώρα μεγάλωσε η οικογένεια Citroen C4 Picasso 1,6 diesel eat6 τα λόγια για την οικονομία κ την άνεση είναι περιττά ... Αγοράστε χειροκίνητα να παιδευστε και βαυκαλιζεστε οτι είστε οδηγάρες .
Ποτε και για κανενα απολυτως λογο δεν θα επαιρνα αυτοματο για πολλους και διαφορους λογους. Πρωτον, γιατι το αυτοματο δεν σου δινει την ελευθερια να ρυθμιζεις μονος σου τις στροφες και τη λειτουργια του κινητηρα. Επισης, δεν βλεπω το λογο να μην αλλαζω τις ταχυτητες μονος μου. Ουτε κανενας κοπος ειναι, ουτε και μεγαλη επιστημη. Οταν οδηγω, θελω να εχω απολυτα τον ελεγχο του αυτοκινητου μου. Μην τρελαθουμε πια με ολους τους αυτοματισμους. Και τελος, ο κυριοτερος λογος ειναι το δυσαναλογα μεγαλυτερο κοστος μιας πιθανης βλαβης στο αυτοματο εναντι του κλασσικου χειροκινητου. Manual και ξερο ψωμι.
Ήδη άλλαξα 2 σε αυτόματα, της συζύγου & το 2ο οικογενειακό, ενώ το προσωπικό με 260 άλογα πάει παντού μέσα στη πόλη με 4η και σαν αυτόματο. Δε το άλλαξα γιατί μας άρεσε πολύ Mazda CX-7.
Όντας κάτοχος ενός γιαπωνέζικου υβριδικού αυτόματου Honda insight με "άπειρες" ταχύτητες που είναι παιχνιδάκι να το οδηγήσεις, και ενός Citroen C3 diesel με απλό αυτόματο με 5 ταχύτητες και"χάλια" mapping, έχω να πω μόνο τα καλύτερα για την υλοποίηση της Honda και τα χειρότερα για την υλοποίηση της Citroen. Πραγματικά είναι η μέρα με τη νύχτα. Το μεν είναι ένα άνετο και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο, ενώ το άλλο σε κάνει να φαίνεσαι ατζαμής οδηγός (Οδηγώ 22 χρόνια τώρα). Σε κρεμάει στις ανηφόρες. Πατινάρει συνεχώς. Μαρσάρει χωρίς λόγο. Όποιος διαφωνεί, ευχαρίστως να κάνουμε ένα τεστ μαζί. Κρίμα που το jazz δεν έβγαινε σε diesel όταν το έψαχνα...κρίμα...
Από εμπειρία οδήγησης τριών αυτομάτων που οδήγησα σε αστικό κύκλο αλλά και σε αυτοκινητόδρομο, προτείνω αυτόματο και πάλι αυτόματο. Ειδικά για εκείνους που κάνουν πολλές διαδρομές σε πόλεις δεν το συζητάμε. Το αυτοκίνητο είναι ενα εργαλείο, είτε αυτό είναι ακριβό, είτε είναι φθηνό θα το φάει το μποτιλιάρισμα. Εκεί ερχεται το αυτόματο και σου κάνει τη ζωη σου πιο εύκολη. Επίσης και εκτός αστικού κύκλου σου κάνει την οδήγηση πιό εύκολη και άνετη. Είναι φτιαγμενο για τον καθημερινό οδηγό. Μειονέκτημα των αυτομάτων κιβωτίων φαινεται μόνο στις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης έναντι των χειροκίνητων , αλλά στη καθημερινή χρήση ας μας πει καποιος που καταφερε να προσεγγίσει τις εργοστασιακές μετρήσεις. Απλά αν κάποιος αποφασίσει να "κτυπησει" αξιόπιστα αυτόματα αυτοκίνητα επιλέγει made in USA ή made in Japan. Ευχομαι κάποια μέρα να αποκτήσω ένα.
το καλυτερο ειναι να εχεις και τα δυο και αναλογα την ορεξη να οδηγεις!
Το έχω ξαναπει για τα αυτοματα...κατοχος 2 αμαξιων με αυτοματο. Δεν παιρνουμε αυτοματο πεντε ταχυτητων (πολυ αργο). Εξι ταχυτητες και πανω...απολαυση και πολυ γρηγορο. Και πανω απολα ασφαλες!!! Τα ματια σου και τα χερια σου στο δρομο και προσπερασεις σφαιρα...κανενας δεν προσπερναει με χειροκινητο τοσο γρηγορα!!!
εχω δυο οχηματα σπιτι, ενα οικογενειακο ντιζελ αυτοματο (citroen c4 ehdi) και ενα mazda mx-5 nc χειροκινητο. Μπορω να πω οτι ο συνδυασμος μου αγγιζει τα επιπεδα του αυτοκινηστικου παραδεισου.
μαλλον προβαρετε για αυτονομη οδηγηση..
Αν κινείσαι κυρίως σε πόλη και δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, το αυτόματο βενζινοκίνητο είναι η καλύτερη λύση.