Εσείς θα γυρίσετε πίσω σε ένα αυτοκίνητο δυόμισι όγκων;

Θα είναι Hyundai το επόμενο αγαπημένο των Ελλήνων;

27.373 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2018)

H Hyundai έφερε στην αγορά το αγαπημένο αμάξι των Ελλήνων. Θα τα καταφέρει να κυριαρχήσει;

Μετρήστε τα αγαπημένα αυτοκίνητα των Ελλήνων οδηγών τα τελευταία 30 χρόνια. Δείτε τι έχουν κοινό: το σχήμα. Τώρα η Hyundai έφερε επιτέλους ένα τέτοιο αυτοκίνητο στην αγορά. Μπορεί από μόνο του να μας ξεκολλήσει από τη λατρεία των hatchback;
 
Τα πιο επιτυχημένα οικογενειακά αυτοκίνητα των τελευταίων 30 ετών είναι τα μοντέλα δυόμισι όγκων. Μιλάμε για μικρομεσαία αυτοκίνητα αλλά όχι χάτσμπακ. Μια κατηγορία αυτοκινήτων που εξαφανίστηκε στα μέσα της περασμένης δεκαετίας, όταν και ο τελευταίος εκπρόσωπός της, η Citroen Xsara έγινε C4 και έχασε την χαρακτηριστική της ουρά.
 
Πριν την Xsara είχαμε τις αγαπημένες μας Alfa Romeo 33 και 146, είχαμε φυσικά τις εκδόσεις του Toyota Corolla liftback ή σεντάν, είχαμε κάποια Hyundai, τα λίγο μικρότερα Accent, και το Seat Cordoba, ενώ η κατηγορία αυτή τελικά ενσωματώθηκε στα μικρομεσαία σεντάν πριν και αυτά γίνουν ντεμοντέ.
 
Από τους δυόμισι όγκους καριέρα κάνει ακόμη και πολύ επιτυχημένη η  Skoda Octavia ενώ τώρα ήρθε ένα νέο μοντέλο από τη Hyundai, το i30 Fastback. Μπορείς να το πεις και 4θυρο κουπέ, όμως το όνομα Fastback είναι η καλύτερη περιγραφή του, αφού είναι πεντάθυρο και το πίσω μέρος είναι κοντό για τρίτο όγκο.
 
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο, και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με το Accent, ούτε στο όνομα, ούτε στις διαστάσεις και την κατηγορία, ούτε την τεχνολογία. Με 1.000άρι και 1.400άρι μοτέρ και κιβώτια 6 ή επτά σχέσεων με μηχανικά ή αυτόματα με δύο συμπλέκτες, το i30 Fastback είναι σε άλλο επίπεδο πλέον και βάζει μπροστά τις «γραμμές» του για να υπενθυμίσει ποιό σχήμα είναι το αγαπημένο στους Έλληνες οδηγούς.
 
Βασίζεται φυσικά στην φρέσκια έκδοση του i30, που είδαμε πρόσφατα και σε έκδοση-υπερόπλο 275 ίππων, και έχει τεχνολογία αιχμής, με την καμπίνα να συνδυάζει συστήματα συμβατά τόσο με Android όσο και Apple.
 
Το μόνο πρόβλημα για το νέο Hyundai είναι αν θα καταφέρει να ξεπεράσει τα κυρίαρχα χάτσμπακ και να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον της ελληνικής αγοράς για την κατηγορία του.
 
Εσείς θα γυρίσετε πίσω σε ένα αυτοκίνητο δυόμισι όγκων; Σας αρέσει η ιδέα το αυτοκίνητο να τελειώνει πίσω με ένα πιο κομψό άκρο; Και τελικά το είδατε το νέο i30 Fastback; Και τι λέτε; Αρκεί για να ξεχάσετε τα χάτσμπακ;

Toyota
moto