
Υπάρχουν πλέον αυτοκίνητα τα οποία μπορούμε να πούμε πως στο μέλλον θα είναι κλασσικά;
Θα υπάρξουν κλασσικά;
Υπάρχουν αυτοκίνητα σήμερα που θα γίνουν κάποτε κλασσικά στο μέλλον; Πιστεύετε ότι σήμερα υπάρχουν μοντέλα που κάποτε θα κοστίζουν μία περιουσία;
autotriti team
Αν είναι να το κρατήσεις
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
μία ζωή, μήπως το αυτοκίνητο που θα πάρεις καλό θα είναι να έχει έστω μίαελπίδα κάποτε να γίνει κλασσικό; Γίνονται όμως σήμερα τέτοια πράγματα; Υπάρχουναυτοκίνητα σήμερα που να μπορεί κανείς να πει πως σε είκοσι χρόνια θα είναικλασσικά; Ποια;Βλέπεις όταν ο γείτοναςαγόραζε το Peugeot 205 GTI, οι φίλοι του τον έκραζανότι θα ήταν καλύτερο το Renault 5 Turbo ή το Ford Fiesta XR3. Κάποιοι θα του είπανκαλύτερα να είχε πάρει το Uno Turbo, ενώ άλλοι στα ίδια λεφτά θα του έλεγαν να αγοράσει κάτι μεγαλύτερο, ένα Austin Montego. Όμως σε αντίθεση μεόλα τα άλλα μοντέλα που του πρότειναν (και ειδικά το τελευταίο), το Peugeot 205 GTI είχε κάτι που εκείνα δεν είχαν. Είχε αυτό τοκατιτίς που το έκανε σήμερα κλασσικό.
Από την δεκαετία του `80και του `90 δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα που θα μπορούσε να πει κανείς πως θαγινόντουσαν κλασσικά, όμως κάποια έγιναν. Και δεν μιλάμε μόνο για τα «ειδικά»εκείνα αυτοκίνητα, όπως όλα τα μοντέλα της Mazda με κινητήρα Wankel πουείναι αυτομάτως future classic, αλλά αυτοκίνητα που σε πρώτη φάση δεν φαίνονται.
Εντάξει, ένα Μ3 το έχεισίγουρο, ένα Audi S3 όμωςόχι και τόσο. Και δυστυχώς ούτε το Golf GTI έχειαπαραίτητα αυτά που χρειάζεται για να γίνει κλασσικό. Από τα πιο «νορμάλ»μοντέλα όμως της δεκαετίας του `90, ξεχώρισαν αυτοκίνητα όπως την απλή 200E της σειράς 124 της Mercedes, με τα τετράγωνα φανάρια, ενώ αντίθετα την αμέσωςεπόμενη, την 210 με τα διπλά στρογγυλά την θεωρούν βέβαιο πως δεν θα γίνει ποτέκλασσικό.
¶λλα μοντέλα στη λίστααυτή είναι η Alfa Romeo Spider, αυτή του Bertone, η πρώτη προσθιοκίνητη, το Saab 900 Cabriolet, το τελευταίοπριν ονομαστεί 93, η κοντή BMW 325ti, αλλά και ο πολυνίκης των ράλι Subaru Impreza Turbo.
Κάποια από αυτά ταμοντέλα είναι αναμενόμενα για πολλούς, άλλα όχι. Φαίνεται όμως πόσο πολύπλοκοείναι να πεις τι θα γίνει κλασσικό και τι όχι.
Από τα σημερινά μοντέλα, τότε,εσείς μπορείτε να ξεχωρίσετε τι θα γίνει κλασσικό σε 25 χρόνια; Υπάρχουν κάποιααυτοκίνητα που για κάποιο λόγο θεωρείτε ότι έχουν αυτό το κατιτίς; Και δενείναι οι «ειδικές» εκδόσεις; Τι λέτε;
alfa romeo giulietta, mito, 159, spider, brera.
Θεωρώ πως το Honda S2000 είναι από τα αυτοκίνητα που στο μέλλον θα αποκτήσουν αξία. Πισωκίνητο honda,κάτοχος ρεκόρ απόδοσης ανά λίτρο, ρόουντστερ. Επίσης τα Focus RS ίσως έχουν μία δυναμική και φυσικά η Alfa 4C.
MAZDA MX5!!!!!!!
Καθοριστικό στο να γίνει ένα μοντέλο κλασσικό είναι να έχει χαρακτήρα. Αν είναι πρακτικό, καίει λίγο, έχει ηλεκτρονικά προηγμένης τεχνολογίας, χωράει όλη την οικογένεια με τα συμπράγκαλα, είναι αθόρυβο κλπ δεν είναι σίγουρα στοιχεία για να γίνει κλασσικό... Citroen Xsara, Zastava Yugo, Suzuki Baleno, Fiat Tipo, Volkswagen Passat, Hyundai Accent και πολλά άλλα είναι παραδείγματα του παρελθόντος που κανείς δεν θυμάται πλέον και σε μερικές περιπτώσεις θέλει και να ξεχάσει.
Το citroen C6, fiat multipla,
Auti TT 100%. Η πρώτη γενιά εννοείται.
Eνα αυτοκινητο για να γινει ιστορικο που να αξιζει,πρεπει να εχει 3 στοιχεια. 1)Να ειμαι μηχανικα η top εκδοση 2)Να ειναι σπανιο 3)Να ειναι τεχνολογικα πολυ προηγμενο σε σχεση με την εποχη του. Ειδικα το δευτερο και τριτο τα τηρουν συνηθως τα Ιταλικα αυτοκινητα. Αυτοκινητα τυπου AUDI TT που ειναι φτιαγμενα πανω στην πλατφορμα του golf 4 με απαραδεκτη οδικη συμπεριφορα δεν ειναι για τετοιες δουλειες για να το κανεις ιστορικο. Εκτος αν μπουμε στην λογικη που λεει πως οποιοδηποτε οχημα ειναι πανω απο 30ετων μπορει να γινει ιστορικο,οποτε παω πασο. Ιστορικα αξιας θα μπορεσουν να γινουν οι Alfa 155 Q4 που ηταν αυτοκινητο θρυλος στο DTM,η Alfa 164 V6 Q4 που στέλνοντας τη κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Viscomatic, το οποίο είχε εξελιχθεί από κοινού με την Αυστριακή εταιρία Steyr-Puch και τότε ήταν αρκετά πιο εξελιγμένο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Αποτελείτο από μια viscous μονάδα ζεύξης, ένα κεντρικό επικυκλικό διαφορικό και ένα διαφορικό Torsen στον πίσω άξονα. Ήταν συνδεδεμένο με το ABS και τη μονάδα διαχείρισης του κινητήρα “Motronic”, με τη δύναμη που πήγαινε στον πίσω άξονα να ήταν συνεχώς μεταβαλλόμενη από 0 έως 100%, ανάλογα τις οδικές συνθήκες. Η ροπή κατανέμετο μεταξύ των αξόνων, ανάλογα με την ταχύτητα, την ακτίνα στροφής του τιμονιού, τις στροφές κινητήρα, τη θέση γκαζιού και το ABS, ενώ νέο ήταν και το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Getrag. Οσον αφορα μη ειδικες εκδοσεις ,το fiat 124spider,Alfa 156,fiat punto gt πρωτης γενιας,peugeot Rallye citroen saxo VTS
Ένα μοντέλο μπορώ να σκεφτώ λόγο μοναδικότητας και σχεδίασης που όμως δεν έπιασε στην Ελλάδα : Daihatsu Copen. Πότε έχουμε και πότε θα ξαναδούμε κάτι παρόμοιο?
@νικος:Το παντα γιατι το αφησες απ'εξω;;;Αμ το πουντο;
Δε θα αποκτησει αξια,αλλα η πρωτη γενια της α κλας ηταν απιστευτη! Εξαιρετικοι χωροι για πισω επιβατες,πολυ ομορφη,αλλα και μερτσεντες 20 χρονων αμαξι και ειναι σα καινουργιο,οχι σα κατι αλλα αξιοπιστα και καλα...
Lancia thessis
E46 :D
Πολυ ωραιο θεμα! Χμμμ...δυσκολο να πεις με σιγουρια. Απο τη δεκαετια του '00 το πιο κλασικο ειναι αυτο που γραφει ο κος Δημητρης, νομιζω ολοι συμφωνουμε σε αυτο και μετα ειναι το πρωτο 206 για'μενα. Ειχε το wow-factor που ειχε και το 1ο Punto οταν βγηκε, θυμαστε τι πανικος ειχε γινει τοτε. Απο τα τωρινα μοντελα...μμμμ...το Land Rover Evoque, το Juke, οχι μονο σαν εμφανιση αλλα και για τον σημαντικο ρολο που επαιξε στην εμπορικη πορεια των SUV...κριμα βεβαια που η ιστορια δεν θα θυμαται τον πρωτο διδαξα (HR-V). Επισης, το Fiat 124 και το VW Scirocco.