ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θηρίο αλά... Santa Fe: Ετοιμάζεται για το 2026 το νέο Hyundai Tucson

 Σχολιάστε 
5.733 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2025)
Θηρίο αλά... Santa Fe: Ετοιμάζεται για το 2026 το νέο Hyundai Tucson
3 Φωτογραφίες »

Boxy, «τετράγωνο» & με σχεδίαση που θυμίζει Hyundai Santa Fe.
Το πρώτο Hyundai με το καινοτόμο infotainment «Pleos Connect».
Mild, full & Plug-in hybrid, με δύο ηλεκτρομοτέρ στις υβριδικές εκδόσεις.
Χωρίς ηλεκτρικές επιλογές, αλλά δεν αποκλείεται να δούμε Hyundai Tucson N.

autotriti team

Boxy, «τετράγωνο» & με σχεδίαση που θυμίζει Hyundai Santa Fe

To Hyundai Tucson, το best-seller οικογενειακό SUV της κορεατικής μάρκας, ετοιμάζεται για την 5η του γενιά. Το πλάνο της Hyundai είναι να έρθει στις αγορές το δεύτερο εξάμηνο του 2026, όμως ήδη έχουν κυκλοφορήσει οι πρώτες κατασκοπευτικές του φωτογραφίες που δείχνουν μία πολύ μεγάλη σχεδιαστική διαφοροποίηση. Το νέο Hyundai Tucson θα μοιάζει πολύ στο θηριώδες Hyundai Santa Fe.
 
Όπως βλέπουμε στις σχετικές εικόνες, το επερχόμενο Hyundai Tucson έχει πολύ μακρύτερο πίσω μέρος, το οποίο προβάλλει ένα ξεκάθαρο τετράγωνο και boxy design. Μπορούμε να πούμε πως κάτι αντίστοιχο σε εμφάνιση έχουμε δει και στο υδρογονοκίνητο Hyundai Nexo, το οποίο άλλωστε λανσάρει τη νέα στιβαρή σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας «Art of Steel». Μεταξύ άλλων, ξεχωρίζουν η αρκετά κάθετη εμπρός μάσκα, το καπό με τις μεγάλες διαμήκεις λωρίδες και τα μεγάλα προστατευτικά πάνω από τους θόλους των τροχών. Όσον αφορά τους προβολείς, τα φώτα ημέρας έρχονται ως προέκταση από το καπό, με τα βασικά φώτα να βρίσκονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Από εκεί και πέρα, το παρμπρίζ καλύπτεται από μεγάλες μαύρες κολόνες που με τη σειρά τους πλαισιώνουν τα επίσης μεγάλα παράθυρα.

Το πρώτο Hyundai με το καινοτόμο infotainment «Pleos Connect»

Στο εσωτερικό εκείνο που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι  το καινοτόμο σύστημα infotainment «Pleos Connect» το οποίο θα κάνει πρεμιέρα με το 5ης γενιάς Tucson. Πρόκειται για το νέο infotainment της εταιρείας, βασισμένο στο Android Automotive OS, με στόχο τη μέγιστη ευκολία και διασύνδεση με τον ψηφιακό κόσμο.

  • Τεράστια κεντρική οθόνη τύπου tablet στο ταμπλό, με ελάχιστα φυσικά κουμπιά.
  • Multitasking λειτουργίες: Ταυτόχρονη χρήση πολλαπλών εφαρμογών σε μία οθόνη.
  • Εξατομικευμένο περιβάλλον που θυμίζει smartphone, με πρόσβαση σε αγαπημένα apps, μουσική, χάρτες και ενημέρωση.
  • Ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη «Gleo AI» για έξυπνη φωνητική αναγνώριση και έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου (navigation, μουσική, πληροφορίες, κ.ά.).
 
Με τη νέα γενιά Tucson, η Hyundai μειώνει δραστικά τα φυσικά κουμπιά και ενοποιεί σχεδόν όλες τις λειτουργίες στο Pleos Connect. Η κεντρική μεγάλη οθόνη, σε συνδυασμό με έναν ξεχωριστό ψηφιακό πίνακα οργάνων για τις βασικές ενδείξεις (ταχύτητα, καύσιμα κ.λπ.), προσφέρει την εμπειρία που συναντάμε σε premium ηλεκτρικά μοντέλα – και μάλιστα με έμφαση στην ασφάλεια και την εργονομία.
 
Η υιοθέτηση του Pleos Connect στο Tucson σηματοδοτεί την είσοδο της Hyundai στην εποχή των Software Defined Vehicles (SDV), με συνεχείς αναβαθμίσεις λογισμικού, νέες υπηρεσίες και ασύρματες ενημερώσεις (OTA). Ο στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2030, πάνω από 20 εκατ. οχήματα να ενσωματώνουν αυτή την τεχνολογία.


Θηρίο αλά... Santa Fe: Ετοιμάζεται για το 2026 το νέο Hyundai Tucson | autotriti.gr
3 Φωτογραφίες »

Θηρίο αλά... Santa Fe: Ετοιμάζεται για το 2026 το νέο Hyundai Tucson | autotriti.gr

Mild, full & Plug-in hybrid, με δύο ηλεκτρομοτέρ στις υβριδικές εκδόσεις

Σχετικά με την γκάμα κινητήρων του νέου Hyundai Tucson, αναμένουμε και πάλι όλα τα είδη hybrid τεχνολογίας (mild, full, Plug-in), χωρίς να ξέρουμε αν συνεχίσει να προσφέρεται και ήπια υβριδικά diesel μοτέρ.
 
Αυτό που θα αλλάξει είναι οι τεχνικές προδιαγραφές των full υβριδικών εκδόσεων, που αναπτύχθηκαν in-house από τη Hyundai για να νέα θερμικά μοντέλα της. Πιο συγκεκριμένα, μαζί με τον 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα θα δούμε δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα στο υπάρχον μοντέλο). Το ισχυρότερο εξ αυτών θα τοποθετηθεί στο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ το έτερο θα λειτουργεί ως γεννήτρια. Σύμφωνα με όσα λέει η Hyundai, η εν λόγω τεχνολογία θα βελτιώσει κατά 4% την απόδοση του συστήματος προσφέροντας περισσότερη ροπή και καλύτερη αίσθηση οδήγηση. Χωρίς να γνωρίζουμε την ισχύ του μοντέλου, ξέρουμε πως θα έχει 13 περισσότερα Nm ροπής (215 άλογα και 367 Nm το παρόν full hybrid Tucson).

Χωρίς ηλεκτρικές επιλογές, αλλά δεν αποκλείεται να δούμε Hyundai Tucson N

Σε κάθε περίπτωση, το Hyundai Tucson δεν θα έχει αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές. Αυτές θα καλυφθούν από το επερχόμενο Hyundai Ioniq 2. Αυτό που ίσως έχει, είναι η N έκδοση υψηλών επιδόσεων. Εικάζεται ότι θα έχει παρόμοια τεχνολογία αλλά περισσότερα άλογα σε σχέση το Hyundai Palisade (2,5λιτρο 291 ίππων).

elk test
MG